Wednesday, July 17, 2013

SÜÜTUD PATUD EHK KALORIVAESED MAIUSTUSED

Oooo tõstke käsi püsi, kes magusat armastab? Ououou, laske käed alla, ma ei näe päikest enam. Just - mina samuti. Jäätis, šokolaad, küpsised, kommid, koogid, tordid, muffinid. Ma näiteks vahepeal armastasin pärast tööd hapukoort pruuni suhkruga segada. PÜHA MÜRISTUS, MIS NAUDING! Üsna äkiline kaalutõus aga lükkas mind üha enam 'äärele'. Taganemistee pühkis pekitornaado ning tuligi hüpata - suhkrust loobuda!

Isud ikka tulevad ning korra ostsin ka 100g paki Oreosid ning 150g paki vahukomme. Ma tunnen ennast ning ei saa sinna sinna mitte midagi parata - ma vajan maiuseid. Selleks olen ma nüüd põhjalikult uurinud, mida kasulikku, kalorivaest ja/või tervislikku saaks suhkrukire ajal hamba alla pista. Olen avastanud suussulavaid maiustusi, mille pärast ei pea peegli ees pisarat laskma või FBs seakombel ringi tuhnides kõhnade sõbrannade piltide tõttu žiletti veeni torkama. Peaaegu neis kõigis sisaldub looduslik suhkur, seega manitsen teid mitte nendegagi üle pingutama. 

1. Kaneel 100g 247 kcal
Jumala eest! Lahmi seda julgelt igale poole. Sinna kuhu vaid arvad, et sobib. Lusikatäis kaneeli päevas aitab kaalukaotusele isegi kaasa!

2. Õun 100g 52 kcal
Õuna söömisega ei tohiks liialdada, sest psssssst - see paneb pussama. Üks-kaks õuna päevas on aga väga OK. Nagu nad räägivad - 'an apple a day keeps the doctor away'

3. Kiivi 100g 61 kcal
Nõnda nagu kiivi sõber õungi, on see Uus-Meremaalane kasulik ning üks-kaks kiivutškat päevas hoiab seedimise korras. 

4. Mesi 100g 304 kcal
Naturaalne mesi on väikestes kogustes kasulik. Kui miski vajab sekka magusalaksu, siis pigem lusikatäis mett, kui pahasid suhkrukristalle!

5. Arbuus 100g 30 kcal
Arbuus teadupärast aitab kehast välja viia toksiine pannes su pelleriust kulutama. Ma olen isegi full-on arbuusipäevi teinud, selle asemel, et vett ja smuutisid detox-eesmärgil kõrist alla kallata. 

6. Tume šokolaad 100g 546 kcal
Noh.. Nii ja naa eksole. Kasulikum on ta kindlasti, kui mmmmmnämmmaaad Fazeri või Kalevi piimašokolaad-unelmad, KUID palun öelge milline magusasego suudab osta 100g tumeda šokolaadi ning iga päev sealt ÜHE tüki süüa? Not me!

7. Marjad 100g keskmiselt 25-50 kcal
Kõige kasulikum on süüa marjasegusid - jõhvikad, maasud, metsmarjad, mustikad. Suvel võib ju kaks head ühendada - mine korja metsast magusaid mammusid. Kehaline aktiivsus, värske õhk ja tervislik snäkk üheskoos. Võid naabritädi Tiiu aias raksus kah käia - adrenaliin ning kibekiire jalgadele valu andmine, kui naabrionu Kalju jahikaga taga ajab, põletab rohkemgi kaloreid, kui metsas teosammul uitamine!

8. Kreeka jogurt 100g 59 kcal
Ma ei mõista üldse, kuidas ma kunagi mingit maitsega jogurtit sisse kühveldasin. Kreeka naturaalne jogurt on maailma parim asi. Pealegi saab ise luua täpselt sellise maitsega jogurti, mille järgi parasjagu isutab!

9. Stevia 100g 398 kcal
See uskumatu maailmaime! Stevia on suhkruasendaja, mis on umbes 300 korda magusam, kui suhkur ning supermadala kalorsusega. Tehakse seda imeasja mingi laheda taime lehtedest saadava plägaga. Maitseb veidi veidralt, kuid sellega harjub kiirelt! M
a olen täiesti stevia-usku esimesest hetkest. Võiks öelda, et armastus esimesest silmapilgust (suutäiest?) ikkagi eksisteerib...

10. Tarretis (kaloraaž sõltub tarretisest)
VIIMANE, KUID MITTE NII HAPUPIIMANE! Saa oma võdisevast lahti võdisevaga! Kõlab uskumatult, aga kühveldades sisse 1500 ml tarretist, saab mu päevakaloraaž kõrgemaks vaid 56 kcal võrra! See on täiesti uskumatu! Sama palju jäätist uhades oleksid hetkega täis lausa kahe päeva piirkalorid! Ma kasutan suhkruvabasid low-cal pulbreid - päevas kaks pakki ehk 8 portsjonit (+1000 ml vett). Lisan sinna teelusikatäie želatiini ja uhan juurde lisaks 500 ml vett. Ja nii lihtne ongi! Enne tööleminekut võtab kogu protsess 2-3 min, kümikusse ning töölt tulles võin rahuliku südamega supilusikaga suurest kausist tarretist õgida nii, et pluus eest rokane ja kõht punnis! Mis te arvate, mida ma hoolega hetkel seda postitust kirjutades kugistan? :D

Mõned toredad magustoidud, mida mulle meeldib neist kokku plötserdada:

1. Ahjuõunad kaneeli ja pisikese meega (sega mesi ja kaneel kokku, kalla plaadile valmislõigutus õuntele, mille alla on sentimeeter vett kallatud ja küpseta miski normaalse kraadi juures normaalne aeg, haha)
2. Kreeka jogurt soojade marjadega
3. Kiivi+kaneel+törts kreeka jogurtit
4. Kreeka jogurt stevia ja kaneeliga
5. Arbuusist väljanirisenud mahla saab lisada veele - SUPER, mis maitse! :))

SWEET ON, FELLOW SWEETLOVERS! Ühel päeval kohtume me kõik veel stringbikiindega rannas !(munchime tarretist ja oleme tundivalt õnnelikumad, kui suguõed, kes vatitupse apelsinimahlaga järavad!)

Väga magus HelloKedi

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget