Tuesday, March 5, 2013

So it has been a while

Heips! Viimasest postitusest on möödas umbes miljon aastat.. Ma hakkasin eelmisel nädalal tegema videopostitust, aga issi tuli poole pealt koju ja freaking WEIRD on rääkida oma toas iseendaga :D

Vahepeal on siis juhtunud nii palju, et lõpetasin kooli, woop-woop! Lõpuaktusel pidasin paariminutilise täiesti improviseeritud kõne, millest ma hetkel ei mäleta ühtegi sõna, kuid emme pillis sel ajal sellegipoolest:) Aktusel olin samuti üks neist seitsmest, keda kutsuti ette väga hea lõputöö koostamise eest. 

Siiski see hindes ei väljendunud - kokkuvõttes sain hindeks C (keskkooli mõistes 4 ehk hea). PISAR! Kogu tee koolist koju nutsin ja mõtlesin, et suva, panen üldse autoga puusse, ega enam erilist vahet ei ole. Õhtuks olin juba palju rõõmsamas tujus ning emme lohutas, et küll ma magistrisse sisse saan - ma olen alati igale poole saanud ju! :)

Minu kaitsekõne ei saanudki kunagi valmis. See oli kaa täielik impro alles komisjoni ees. Ma ei kasutanud ühtki abistavat materjali ning olin oma kaitsmisega ÜLIrahul. Eelnevalt oli mulle öeldud, et ma teeksin küll kõne ning PPT akadeemilisemaks ning tõmbaksin kommertslikkust maha. Ma tegin seda umbes 50% ulatuses, sest otsustasin - kes ei riski, see šampust ei joo. 

Ma olen arvamusel, et pigem saan halvema tulemuse jäädes endaks, kui saan väga hea tulemuse, mängides kedagi teist. Olen alati olnud see veider tüdruk, kes rikub ja väänab reegleid, kuid jääb kõigile meelde :) Ja mulle see sobib!

Käisin ka jaanuari lõpus ära Hispaanias! See oli SIGALAHE! Meie mõistes täielik juunikuu - kohalikud arvasid, et nad külmuvad surnuks. 

Samal ajal, kui meie viskasime tänavale pikali, kerisime sääred üles ja võtsime täiega päikest, kimasid kohalikud mööda salli, paksu mantli ning talvesaabastega. WHAT THE HELL... 

Kuna me ööbisime seal kohalike juures, siis nad rääkisin, et teglikult muidugi neil pole külm, kui väljas on 26 kraadi sooja, kuid kui nad seda aega ära ei kasutaks, siis nad ei saakski neid ägedaid telveriideid iialgi kanda :D It's all about fashion! Ja sellest ma saan aru küll :D 

Külastasime 9 päeva jooksul megalt erinevaid muuseumeid, kirikuid, parke, teemakeskuseid. Käisime kaljukoobastes paadiga sõitmas, apelsine varastamas ja muidugi šoppamas!!! 
Mina olin kahjuks kolmel esimel päeval niiiiiiiiii haige, et ausalt mul pole elus nii paha olla olnud, et lausa nutt tuleb peale. Kannatasin hambad ristis ja turistitasin ringi. 
Meile tegi süüa kahel õhtul üks Hispaania kohalik vanatädi. Paellat. See on Spaanja rahvusroog, mingi risottomoodi asi. Esimesel õhtul tegi ta mereandidest ning teisel korral kana ja küülikulihast. MEGA!

Raha läks muidugi palju, kuid see oli kõike seda väärt:) Kaks korda oleks me muidugi lennukist kah maha jäänud, sest meil oli vaja šopata :D 

Need olid siis need PÕHILISED asjad, mis hetkel juhtunud on. Sel nädalal on oodata veel kahte postitust - üks mingitest suvalistest väikestest asjadest, mida ma teinud olen, kasutades pildimaterjali ning teine mu suuuurest plaanist ning selle blogi saatusest! ;)

HelloAwesomeKittyKedi woop

6 comments:

  1. väga äge tort. Kas sa ise tegid selle?
    Mis linnasid külastasid Hispaanias?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Ise ei teinud, emme tellis naabrinaise käest :D Külastasin Barcelonat ning Valenciat. Endale meeldis Valencia rohkem kuna oli modernsem ning inimsõbralikum:)

      Delete
  2. Hehehee... kallis lapsukene, sa polnud enne paellast kuulnudki? :D Oleks pidanud emme-Lembile külla tulema, küll oleks siis ka paellat saanud varem :D:D:D Küsi Keidi ja Berry käest, et mul see suht killer välja tuleb ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emme-Lembi ei kutsu ju külla :D Nüüd kutsun mina, QLD, Brisbane - palun tule tee mulle paellat.. Kasvõi iga jumala päev! :)

      Delete
  3. Ma juba kartsin, et su blogi on surnud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei iial:) See blogi jätkub kuni olen nii vana, et teen postitusi parimast kortsukreemist, kõige soodsamast prillipoest ning annan vihjeid, kust saada värskeimat kapsast, maitsvamat pannkoogijahu ja kvaliteetsemaid vardaid :D

      Delete

There was an error in this gadget