Thursday, January 10, 2013

Hei kõigile südamevalutajatele:)


Surfasin ringi oma Facebooki vanades albumites. Nägin päris palju jälgi mu südame purustanud dipshitist. Esimest korda taipasin, et neid lugeda polegi enam nii valus :) Kunagi aprillis tegin ma siia postituse, kuidas ravida murtud südant - ma olen ise 100% tõestus, et kõik seal kirjutatu on tõsi. Ma saadan kõik oma head ja paremad mõtted headele inimestele, kelle hing haige on. Aeg parandab kõik haavad. 
Ma armastan elu!

HelloKedi

4 comments:

  1. kas kavatsed veel uusi sissekandeid teha :)? väga meeldisid su postitused, eriti iluteemalised!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Mul on kirjutada veel niiiii paljust. Iluvaldkonnas eriti - seega see blogi kindlasti saab palju uusi sissekandeid. Hetkel on blogivaatamiste arv püsinud isegi ilma uute sissekanneteta minu jaoks kõrgel tasemel:) Üsna varsti, ehk juba sel nädalal, saab see blogi ühe toreda videopostituse, kus ma räägin, MIKS ma nii pikalt eemal olen olnud ning mis saab edasi:)) Aitäh armsate sõnade eest ning tšeki reedel siia! :))

      Delete
  2. jeee, v2ga tore kuulda :)

    ReplyDelete
  3. Kuna uut postitust on oodata ja kuidas diplomitöö kaitsmine läks? kas said soovitud tulemuse?

    ReplyDelete

There was an error in this gadget