Saturday, November 3, 2012

Täiuslik inimene - kes sa oled?

Kes julgeb tõsta käe ja öelda, et on täiuslik inimene? Anyone? Ma arvan, et mitte. Viimasel ajal olen palju mõelnud, kes pagan see täiuslik inimene on. Lapsepõlves oli täiuslik inimene ema. Ema tegi kõik õigesti ja tänu sellele kasvasime õega üsna tema sarnasteks. Kindlasti võivad paljud lugejad paralleele tõmmata. Teismeeas arvasin ma, et kunagi ma olen täiuslik inimene - maailmakuulus hiphoppar D'Light (või hilisem 'lavanimi' Waterhoss), kelle igapäev on pidu ja kuumad räpikutid. Praegu püüdlen ma oma täiuslikkuse poole - tahan tööd teha, siduda end kasulike inimestega, lüüa jalg mõne tähtsa ukse vahele. Püüan iga päev õppida midagi uut ning koguda teadmisi kõigist elu valdkondadest. Nagu näha, muutub täiusliku inimese kavand elu jooksul mitmeid kordi, kuid millal me teame, et just nüüd oleme täiuslikud? Milline on see täiuslikkuse mõõde?

Mul on selline lahe sõbrannade kolmik, kellega ma igapäevaselt suhtlen. Üks sõbranna elab aktiivset sotsiaalelu, teisel on kadestamistväärt pereelu ning mina olen oma sihi seadnud karjäärile. Kui meid kolme kokku miksida, saaks ju ühiskondlikus mõttes jumala täiusliku inimese! Kas tõesti? Ma arvan, et esimene sõbranna on väga õnnelik, et tal on suur sotsiaalne ringkond, teine sõbranna leiab, et tunneb ennast väga hästi oma kohe-kohe sündiva lapse ja üüratult hea mehega. Mina arvan, et kui ma mõtleks hetkel pere või seltsielu peale, jääks minu enda eesmärk kindlasti täitmata.

Mõne eesmärgiks on iga hinna eest täiuslik keha. No eks meist pole keegi sellega päris rahul, mis loodus talle andnud on. Tervikpildis olen ma oma appearanceiga üsna rahul, kuid eraldi oma keha läbilahates, leian ma pea igal sentimeetril mida, mis võiks olla parem. Mu käsivarred on ebanormaalselt paksud, mu kõhul ei peesita kõhulihased, mu suured varbad on ülespidi küüntega, mu keskmise sõrme küüned murduvad aaaalaaatiiiii, mul on kole hambavahe, mu jalad on ebaproportsionaalsed mu ülejäänud kehaga... jne, jne jne....

Nagu ka Kuldse Trio laul 'Kaalujälgija' ütleb: kui loobud hõrgutistest, pime loom, jääb kängu kaa su armas iseloom. Sellele on jube hea tõestus kuulsa rokipeeru Osbornide vaat', et sama kuulus bitchist tütreke Kelly. Ta oli juba enne oma kaalukaotamist väga ebameeldiv ja labane naine. Nüüd, olles poole oma kaalust maha higistanud, on tema vähenegi iseloom kadunud. Olles ise olnud selline LOOM, ei ole tal mingit õigust endast paar kilo raskemaid tüdrukuid paksudeks ja nõmedateks sõimata. 

Lugesin netist sellist toredat mõõdupuud, et kui naisel on ajud, on tema punktid 10, kui sinna lisanduvad veel tissid, saab kokku 100. Kui sellesse komplekti kuulub veel ilus peps ja seksikus, on punktiskaala vastavalt 1000 ja 10 000.. Aga kui ajusid ei ole, siis võta numbri eest ära '10' ja saad ainult pika rodu nulle...Täiuslik keha ei tähenda täiuslikku inimest. Kahjuks.

Iga inimene peaks õnnelik olema just omas nahas. Kui sa õnnelik pole, siis pead oma elus tegema muudatuse. Muuda suunda või pööra üldse ümber. Tähtis on, et sa ei kaotaks sellel teekonnal ennast ning jääksid truuks nendele uskumustele, mis su peas alatasa tiirlevad. Armasta ennast. Täiuslikuna või mitte, aga armasta! :)

Teie teps-mitte-täiuslik (aga siiski awesome)
AwesomeKitty

2 comments:

  1. Aga mina armastan hoopis sind :) <3

    ReplyDelete
  2. nii hästi öeldud, inspireeris küll. keep going!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget