Wednesday, November 28, 2012

KERATIINHOOLDUS by HelloKedi

HINNAKIRI
Lühike 40 €, poolpikk 60 €, pikk 80 € ja ülipikk 100 € :)
Võib-olla paljud lugejad mäletavad, et lasin endale kevadel teha keratiinhoolduse. Armusin ära ja vsjoo - sõltuvus. Ma lihtsalt ei kujuta enam ette, et peaksin oma juuksed SIRGERNDAMA ja väljas niiskuse pärast muretsema. See hooldus tegi mu elu niiiiii palju lihtsamaks (kes soovib, saab lugeda siit). 

See tore tütarlaps, kes mulle antud hooldust tegi, teatas mulle paar kuud tagasi, et lõpetab tegevuse kua tahab täielikult oma aega juuksepikenduste paigaldamisele pühendada. Mul oli vist päriselt nutt kurgus kuna salongihinnad algavad minu isegi mitte õlgadeni ulatuvatele juustele umbes 100st eurost :(

Otsustasin vahendi endale ise tellida ja hakata kodus muudkui ise plötskerdama. Kukkus aga välja nii, et kõigile, kellele ma mainisin, et see vahend mul kodus olemas on, ütlesid kohe 'pliiiiis tee mulle kaa, ma maksan sulle!!! Paluuun, ole nii hea!'. Nüüd on asi nii kaugel, et teen keratiinhooldust kõigile soovijatele ja tellimisel juba teine pudel :) Kes tahavad minu juurde (või, et mina teie juurde) hooldusesse tulla, andke aga märku - nt kommentaaridesse, e-mailile, Facebooki, telefonile või kuhu iganes!

Kes rohkem teavet soovib, siis olen kirjutanud kahe A4-lehe pikkuse tutvustava giidi MIS on keratiinhooldus, KUIDAS tee toimub ja mida võib, peab ja ei tohi:) Kellel soovi, võin saata selle e-mailile. Internetti üles riputada ei taha kuna nägin selle kirjutamisega ise vaeva ning ei taha, et keegi selle endale nö maha kopib :))

Siin siis mõned pildid erineva värvi, tekstuuri, pikkuse ja tihedusega juustest:)

ENNE - PÄRAST JUUSTEPESU - VALMIS HOOLDUS
Teie abimees juusteilus,
ise karvutu HelloKedi

9 comments:

  1. Hei, kas sa tellid tooteid välismaalt? Ja kas sul on shampoon ja keratiin sama firma omad ja komplektis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Tellin keratiini Ungarist ning Serbiast. Sügavpuhastava ning sulfaadivabad šampoonid ostan Tradehousest :) Sügavpuhastavaks ehk hoolduseelseks kasutan C:ehko Pure'i ning hooldusjärgseid oled katsetanud Goldwelli, Tigi, Matrixi ning Schwatzkopfi sulfaadivabasid šampoone :) Tigi on kräpp, Goldwell klientide lemmik, Matrix minu täielik soosik ning Schwatrzkopf kõige odavam ning Matrixi järel teisel kohal :)

      Delete
  2. http://www.tradehouse.ee/?i=34397 kas see on hea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilus värviline pudel ning hea jutt, aga kahjuks ei saa ma seda heaks kiita. Mis sest, et toode on täiesti keemiavaba - antud toote max 12 nädalat (ca 36 pesu) siiski minu kasutatud toote max 60 pesule vastu ei saa :)

      Delete
  3. Tere! Kas kuidagi teie e-maili või facebooki vms saaks? Et küsida rohkem infot selle keratiinhoolduse kohta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Mai-Liis! Ma ise oled Eestist eemal, kuid kirjuta Keidi Urbanik'ule Feissbukki:) Ta on mu õde ning juba üsna pea Eestis keratiinhooldust tegemas:) Mulle saab kirjutada Feissbukki nimele Kedii Urbanik - küsida võib kõike! :))

      Delete
  4. Hei! Sooviksin teada, millist keratiini sa täpsemalt kasutad? Päikest! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turuliider Cocochoco. Vanim ning parim turul :)

      Delete
    2. Turuliider :D

      http://www.terviseamet.ee/info/uudised/u/artikkel/interneti-kaudu-pakutakse-ohtlikku-juuksehooldusvahendit.html

      Delete

There was an error in this gadget