Wednesday, November 14, 2012

KARVAPLEEGITAJA EHK BLEACHER


Ostsin endale Tradehouseist pleegitaja. Paljud tuttavad ja kindlasti ka blogilugejad teavad, et mul on süsimustad karvad all over. Kõige rohkem on muidugi alati näha käekarvad. Iga jumala kord nt söögilauas, kui ulatan kellelegi soola või küünitan ise leiva järele, siis ma mõtlen, et tore lugu küll - hea, et keegi laua taga ei oksenda kuna need käekarvad tõesti ajasid lausa südame pahaks.

Bleacher ise maksis umbes 7 eurot ja seda jätkuks ilmselt kanda ühel korral üle kogu keha. Müügil oli ka veidi odavam vahend, milles ei sisaldunud kiirendavat pulbit. Karbi seest võis leida lehekese õpetussõnadega, spaatli, topsikese, karvapleegituskreemi ning kiirendava pulbri.

1. Esmalt pidi käe (või mis iganes koha) seebi ning külma veega pesema ning hoolikalt kuivatama.

2. Teiseks segasid kokku 4 spaatlitäit kreemi ning 2 spaatlitäit pulbrit. Kandsin üsna paksu kihina kätele. Kahele käele läks vaja umbes 10 spaatlitäis kreemi ning 5 spaatlit pulbrit.

3. Nüüd pidi 10-20 minutit ootama, mil kreem mõjub. Tundsin veidi sügelust ja kipitust, aga ma arvan, et see on suht normaalne kuna põhiline koostisosa on ju siiski vesinik.. Kreem hakkas nagu kuivama ja kokku tõmbama. Mina ootasin muide tegelikult mingi 7 minutit, sest ma lihtsalt ei viitsinud rohkem ja seda jama kukkus koguaeg käelt maha. Käisin köögis ja mul oli nagu mingi heroiinirada järel xD

5. Kreem tuleb loputada maha külma veega ja VOILA!

Ma olen tõesti 100% rahul. Ma hoidsin kreemi üle kahe korra vähem peal, kui pidi ning see mõjus ikka superhästi. Karvad on täiesti heledad ning neid pole nii väga märgata, kui enne:) Soovitan soojalt, väga hea investeering! :))

Teie heläääää,
AwesomeKitty


2 comments:

  1. sinu postitusi on alati põnev lugeda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selliseid kommentaare on alati mõnus lugeda:) Aitäh:))

      Delete

There was an error in this gadget