Tuesday, November 27, 2012

Armastus ei küsi vanust (aga politsei võib küsida)

Kuna oma põhitöökohas ma eriti särada ja sillerdada ei saa, siis elan selle oma armsas lossis välja. Tuiskasin nädalavahetusel ringi ja laup-pühap olin jällegi lossipreili. No kes veel ei tea, siis ma olen selline suure algustähega Päike. Ma naeratan ja viskan nalja, keksin ja karglen. Üritan inimestesse süstida oma õnne-emulsiooni. Minu väljanägemisest on pmst ainult puudu vallatud patsid ja valged põlvikud. 

Hiljem töökaaslasega jutustades sain teada, et meil viibinud külalised pidasid mind just täiskasvanuikka jõudnud teismeliseks. Ma ei teagi nüüd, kas rõõmustada või valada pisar? Mitte kuangi pole seda veel ette tulnud - mind on ikka varajasest noorusest alati aasta-paar vanemaks tituleeritud. Läksin esimesse klassigi nii, et kõik minust vanemad olid. Niimoodi on see siiani jätkunud. Mitte üheski klassikollektiivis pole mitte keegi minust iialgi noorem olnud. Keskkooli lõpetasin veel täiesti alaealisena - kõrgkooli astumiseks oli vanema kirjalikku nõusolekut vaja xD

Kas on siis nii, et vanusega tuleb mõistus eksole? Iga viisaastaku kukkumisega tuleb bo-bo-bomb arukust muudkui juurde? Iga aastaga jäägu inimene aina alalhoidvamaks, diskreetsemaks - parem juba täitsa märkamatuks. Üleüldse võiksid kõik, kes on rohkem, kui 18 talve näinud, ringi käia otsekui represseeritud, suunurgad gravitatsioonist mõjutatud, peakolu musti mõtteid täis ja tuleks hoolega jälgida, et kellelegi ühtegi üleliigset positiivset sõna ei öeldaks. Täiskäigul seniilsuseni! 

Ma korraks mõtlesin tõesti, et kas peaks oma tohutule eale (muide - ma sain 4 kuud tagasi alles 21!) vastavalt käituma hakkma?  Meeeeeh! Ma kavatsen veel pensieaski see lõbus vanamemm olla, kes lennukist langevarjuga alla kargab ning lastelapsed peral, mootorrattaga ringi vurab. 

Elu tuleks ikka lõbusalt võtta ja vanust vaadatakse ikka hinge järgi - mõne 50-aastase sees elab 20-aastase hing ja mõni verinoor on hingelt ikka jumala penskar juba!


Live life to the fullest!
HelloKedi

8 comments:

  1. Mis su põhitöökohaks on?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ühes toredas omavalitsuses sekretär-raamatupidajapliks :)

      Delete
  2. Ma ei mäleta enam, kuidas ma Su blogi leidsin, aga peale seda kui leidsin olen salvestanud lehe mu telefoni mällu ja käin pea iga päev kui istun bussis vms vaatamas et kas on juba uus postitus tulnud. :)
    Söltuvuses siis.
    Kuidagi nii meeldib lugeda pluss veel see, et oma lapsepölve olen Sangastes mööda saatnud :)

    Ma pooldan 100% seda et inimene jäägu ka vananedes nooruslikuks! Neid igavaid tähtsa näoga ahmaolenniitäiskasvanuid on niigi liiga palju. Naer pikendab elu ja see on teaduslikult töestatud. Nii siis ka mina, kolmekymnene, kargan ringi, teen lollusi ja naeran avalikus kohas köva häälega nii et need "täiskasvanud"
    tunnevad häbi. Paras neile :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kui tore on lugeda, et sellised hulle nagu ma ise, on maailmas veel! Ma mõtlen täpselt sama, et 'paras neile'! Me, rõõmus rahvas, oleme need, kes tulevikku edasi viivad ning tähtsad ja tõsised täiskasvanud kodanikud elagu oma sünges maailmas rahulikult edasi :)) Mulle meeldib keset talve kanda vikerkaarevärvides kostüüme, naeratada poes müüjale, ehmatada kedagi oma kallistusega ja teha šokeerivalt naljakaid kingitusi! Ma ELAN :) Aitäh heade sõnade eest, kulla Maanvaiva:)

      Delete
  3. Sul nii ilusad roosad triibud juustes :)
    Kus tegid ja palju maksma läks ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei :) Ma käin juuksuris Võrus, Leoki salongis, Miina juures. Triibud on 5 € ja püsivad kuni pool aastat :) Ilusad ja erksad on mingi kaks kuud :)

      Delete
  4. Nii ilusad ikka,noo sul on muidugi blondid juuksed..aga tead sa kas ta tumedatesse ka neid roosasi triipe teeb..blondeerimisega ja kalliks see läheks .. ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. Ma ei usu, et väga palju kallimaks läheks :) Tal on FB's lehekülg kaa - http://www.facebook.com/JuuksurMiina?ref=ts&fref=ts&__req=7c :) Profiilipildiks isegi minu juustest pilt! Juhhuu :))

      Delete

There was an error in this gadget