Monday, October 22, 2012

Kedi lähiminevikus

Mis ma siis vahepeal korda olen saatnud? Nagu te teate, olen ma metsarattur. Ühel õhtul metsas kimades sattusin ma veidi kõrvalisemasse kohta, kus ma lihtsalt pidin šoki saama! Keegi oli vaid veidi loomasööda kohast eemale tassinud ca aasta-kahe vältel kilosid prügi. Ma olin nii kuri! Mis kurat su peas toimub, kes sa oma jäätmed metsa alla vead? Järgmisel päeval käisin seda kräppi koristamas ning uskuge või mitte - koristasin mitu tundi ning prügi oli niiiiiii palju, et pidin käima autoga kaks tiiru. Sealjuures toppisin täis nii pagaasniku, kui salongi. 

Vahepeal sai ka mu kullakallis Kaisake aasta vanemaks. Käisin tema juures, sõin mõnusa koduse salati ja koogi. Pidu toimus tema Antsla-kodus, kuhu oli oodatud vaid lähedane perering. Kaisal on titatähtaeg juba detsembis, sellepärats ka vaikne perekondlik istumine. Kaisa mehe, Peebu, ema kiitis mind ja küsis, kust ma oma sära võtan. Te ei kujuta ette, kui soojaks see südame tegi! Kuigi eestlane on suht vaoshoitud ja niisama tühja-tähja pärast kedagi kiitma ja meelitama ei hakka, on siiski meil palju mõnusaid inimesi:)

Paar ennveed tagsi oli lossi juures valla allasutuste pidu. Pidu ise oli retro-stiilikas. Mina ja kultuurispets avasime peo tibutantsuga. Ohhh it felt so good to be back on stage! Peol kuulasime vanu hitte, vaatasime Žuuriku seiklusi ja Potsatajat, sõime kiluleiba ja üleüldse oli hullult seff õhtu. Suurem osa naisi oli mõistagi end riietanud 60ndate stiilis. Seda ka mina. 60ndad on lihtsalt kõige lahedam aastakümme ever!

Käisin ühel õhtul pärast tööd Seltsimajas Karli kidraproovi kuulamas. Seal õpetas Kristjan mulle trumme. Ma olen selgeks saanud juba paar basic-rütmi ja mingi 'jooksu'. Ma olen niiiii fääsineited sellest ja loodan, et tal jätkub viitsimist mulle trummimäng vähemalt 5% selgeks õpetada :))

Hakkasin käima ka Zumbas. Plaanis on esmaspäevad teha aeroobika- ning kolmapäevad zumba-päevadeks. Mul on superlahe trennikaaslane Gertu, kellega me nii kartsime, et oleme kõige saamatumad kogu saalis, aga kokkuvõttes tuli meil isegi üsna normaalselt välja! :)

Kui teil kaa nii lahedad ülemused oleks,
siis te naerataks kah niiviisi! :)
Käisin ka eelmine nädal kahepäevasel tripil oma kalli vallarahvaga. Meie teekond viis meid mööda Peipsi kallast Ida-Võlumaale. Justnimelt - Võlumaale - sest seal on tõeliselt ilus! :) Kuna ma olen täiesti lumatud vene kultuurist ning sellest rahvusest üleüldse, siis minujaoks oli see reis nagu rusikas silmaauku. Käisime külas Sibulatalu Kostjal, kes pakkus meile teed, pirukat ja kooki. Soetasime igaüks endale palmiku Peipsi sibulaid ning kuulasime, kuidas tänapäevani Peipsi ääres sibulat kasvatatakse. Mul on jube kahju, et Eesti turul on saanud määravaks faktoriks pigem hind, kui kvaliteet - seega on odav Poola sibul maitsva Eesti oma täitsa välja puksinud..

Külastasime ka vanausuliste palvemaja ning muuseumit. Kuulsime kõike vanausuliste ajaloost, traditsioonidest ning elu-olust. See oli SUPERhuvitav. Soovisime külastada ka ambulARTooriumi, kus pidi olema noorte tehtud kunstinäitus. Vanasti oli seal olnud kohalik arstipunkt - sellest ka selline nimi. Kahjuks Mašat, kes ukse lahti pidi tegema, hetkel polnud või ei tahtnud ta lihtsalt meiega rääkida:( Kogu meie seltskond kuulas lihtsalt suu ammuli. Külastasime mõistagi ka Kuremäe kloostrit, sõitsime mööda pankrannikut, kus igaüks sai korra ka üle ääre tühjusesse kiigata. Hilisõhtuks jõudsime Meresuu SPAsse, kus sõime nii rikkaliku õhtusöögi, et mul oli pärast väga raske isegi liigutada. Sellest hoolimata tegime all baaris mõned dringid kuna ühel meie hulgast oli just sel päeval juubel. 


iPad 3
Oma iidoliga
Järgmisel päeval külastasime põgusalt Narva linna vaatamisväärsusi, sealhulgas suurt kindlus-muuseumi, millest ma siiani väga vaimustuses olen ning ühte kirikut, kuhu mahub tervelt 5000 inimest. Seal muuseumi ees oli suuuuuur kuju Leninist. Sain sellega teha ka pilti! Kes ei tea, siis mu lapseea-vaimustus oli Lenin. Ma joonistasin kümneid pilte temast. Teised fännasid Pritnit, Präädi, Spaisse & Päkkstriiti... Mina aga Leninit :D Seal kirikus oli kõige hämmastavam vana ja uue kooslus. Seal ootas meid täiesti juhuslikult endine Urvaste kirikupapp, kes meile kõigest lähemalt rääkis ning ka mõned suveniirid müüs.

Tagasiteel imetlesime veel üle jõe suursugust Venemaad ning tegime mõned kaubanduslikud kalaostu-peatused. Sangastesse jõudsime tagasi õhtuks.

Meelise uus 'tagavara-auto'
Sel samal õhtul käisin ma CTs. Võru CTs. Minuga olid mõned sõbrad-tuttavad. Meie punt oli ülilahe ja nii lõbus pole mul ammu olnud. Viimati sai niiviisi klubis käidud ilmselt eelmisel talvel. Kuigi ma käiks tantsimas kolm korda nädalas, kui võimalus oleks. Seekord asi muidugi ei piirdunud vaid tantsimisega ning rumm tegi tuju nii lõbusaks, et viis mind lavale Maccarenat võidu tantsima :DD Sain auväärse teise koha, kuigi ma ei mõika KUIDAS?! Ma ausalt ei saanud mitte midagi, mida ma tegema pean.. Kuigi tavaliselt ma võiks Maccarena ka magades ära tantsida :D Kusjuures ma üldse viina ei joo. Mulle ei meeldi selle maitse. Minujaoks täielik jäledus ja ma ei kujuta ette, mismoodi ma seda üldse nooremana kurgust alla sain kulistada. ÖÄK! Aga üks tuttav tegi mulle mingi shoti. Viina oli mingi 75% ja seal peal tilgake Sprite'i. Ma jõin selle ÜHE LONKSUGA ära niimoodi, et ma ei saanud arugi, et tegemist viinaga oleks olnud. Julge hundi rind on ikk rasvane küll :D Seega väga kreisi pidu väga laheda rahvaga! :))

Teen paari päeva jooksul ka postituse fotoepilatsioonist, kus ma nüüd kaks korda käinud olen ;) Sain endale muideks pähe ka Slaavi juuksed. Nendest räägin oma 'juuksepikenduste' posti all paari nädala pärast, kui veidi rohkem pesemisi selja taga ning sott selge, mis imeloomadega tegu:)

Endiselt teie tegus,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget