Friday, September 14, 2012

VÄRVILISED LÄÄTSED!

Sinisilm
Rohesilm
Sai siis hiljuti soetatud värvilised 0-läätsed. Olen endale pikalt-pikalt soovinud musti või pruune nuku-silma läätsesid, kuid valisin siiski hetke ajendil helesinised. Ma arvan, et tegelikult sobibki blondi peaga sinine kõige paremini. Tellisin oma läätsed kullakalli sõbranna Margiti käest (kes soovib kontakti, kirjutagu kommentaaridesse). Kaks 0-läätse, konteiner ning läätsevedelik läksid kokku maksma 29 €. Läätsed ise on kolme kuused. 

Läätsesid mul iialgi olnud pole, seega võtsin kätte ja lugesin infovoldikut ning pusisin neid silma. Esimesega läks ikka mitu minutit enne, kui pihta sain. Teine sulpsas silma juba teisel katsel:)  Selleks tuleb käed hoolikalt pesta ning võtta lääts ühe niiske (läätsevedelikust) näpuotsa peale. Lääts peab olema näpuotsal nagu kausike. Seejärel lihtsalt toppida see lääts võimalikult iirisekese lähedale. Kui lääts silmas, siis tuleks paar korda pilgutada ning see liigub ise paika:) Silmad ei läinud vesiseks, kuid alguses oli veidi harjumatu.
Läätsed kannavad nime 'ColorVUE'. Tooniks valisin 'Aqua blue'. Ma olen 100% rahul! Silmad on nagu nukul ning tunduvad palju suuremad! :))

Yours blue,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget