Tuesday, September 25, 2012

Mood minu tänaval! Sügis-talvine hoaoeg 2012


Teen oma esimese moepostituse kuna kammisin täna hommikul igasugu moefoorumeid. Näitan teile mõningaid oma lemmikuid ja niisama ägedaid asju 2012 sügis-talve moepagasist. Mul on hea meel, et moodi on (taas)tulnud minu isiklikud lemmikud:)

MUSTRID! Nüüd, kui suurem jagu inimesi riietab end musta ja halli, otsi kapist välja MUSTRID! Kanna neid uhkusega :)

KÕVAD MATERJALID üleriietes
teevad sooja sel sügisel. 
KÕRGE PIHT ei kao ilmselt veel aastate pärastki kuskile! Mu ultimate favorite! :)



Mu lemmikud, PASTELSED TOONID, jätkavad
oma võidukäiku ka sügisel



Selleks, et ka kontoris klõbistades soe oleks, on sel hooajal 
väga trendikas kanda SUURT KARDIGANI 


Otsige 90ndatel kappi peidetud
USSINAHAST hilbud välja,
sest see teeb sajaga kammbäkki!
ETERNITY SALL! 
Whoooaaa, kui soe ja nummi!
NAHKPÜKSID ei kuulu ammu enam
vaid bikerite garderoobi


Teie Ženja,
AwesomeKitty


PEPLUM! Palun ärge jätke peplumit tähelepanuta.
Minu jaoks üks viimase aastakümne PARIM asi:)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget