Sunday, September 9, 2012

KUIDAS ELADA ÕNNELIKULT? 10 NÄPUNÄIDET ÕNNELIK OLEMISEKS!

Kui palju ütelusi, aforisme ja õpetusi oled sa lugenud positiivsuse, õnnelikkuse ja naeratuste kohta? Ilmselt sadu. Iga jumala koitnud päev saad neid kindlasti ka lugeda oma Facebooki uudistevoost... 

Mina olen väga õnnelik inimene, kes elab oma väga rõõsas maailmas. Ma usun, et kasvõi üksasinus naeratus muudab maailma rõõmsamaks! :) Panen kirja mõningad asjad, mis teevad just sinu päeva õnnelikumaks, muudavad su elu positiivsemaks ja värvilisemaks.

KUIDAS OLLA ÕNNELIK IGA PÄEV?

1. Õpi iga päev midagi! Kui sul on nt märkmik, siis kirjuta iga päeva lõpus üles, mida sa täna uut teada said või õppisid. See on jumala lahe harjumus  - igal õhtul lähed tuttu hea tujuga, et oled oled jälle targem :)

2. Kui palju kasu on eelmise kolmapäeva ilmateate lugemisest? Sule enda järel uks. See uks, mille kaudu sa minevikku vaatad. Elame olevikus – kui sa elad just täpselt selles murdosasekundis, ei saa kunagi midagi valesti olla (kui sul just muruniidukiga käsi otsast pole räusatud vms). 

3. Seeeeeepääärast naerata nüüd jälle sa.. NAERATA! Tegelikult kaa – naerata koguaeg. Mina naeratan endale hommikul padjanäoga peeglisse ja oi, kui tore tuju tuleb, sest see unine larf meetrise naeratusega näeb lihtsalt liiga koomiline välja. Kui sa naeratad inimestele, siis naeratavad nad ka vastu! :) That’s just the way it is, darling.

4. Alusta oma hommikut mõne naljaka hommikuprogrammiga. Mina soovitan Sky+ või Star Fmi hommikuprogrammi. Nad teevad tuju heaks – samas on sul ka ülevaade uudistest ja nt autoroolis saad mõned lõbusad lookesedki kaasa üürata. 

5. Pole põhjust muretsemiseks. Jäta see muretsemine üldse maha. Ära võta elu niii tõsiselt, sest eks see elu üks kreisi rollercoaster sõit on:) Kui sa mõtled positiivseid mõtteid ja ei muretse, on su elu palju ilusam – niikuinii läheb midagi valesti. Kõigil läheb. Koguaeg läheb. Mika-Relax võiks saada sinu hümniks! :)

6. Aita inimesi aboluutselt igal võimaluse. Teinekord saad neilt paluda vastuteenet ja kas tead – karma works! KÕIK, mis ma teistele teinud, olen kolinal ja viiekordselt tagasi saanud! Fear the karma.

7. Ärka varem. Maga vähem, aga maga hästi. Minu igahommikune ärkamine on peaaegu alati 90 minutit varem, kui ma kuhugi minema pean. Siis ma uimerdan, kuulan muusikat, vahin seina ja mõtlen oma debiilseid mõtteid ehk siis – teen oma tuju heaks. 

8. Planeeri oma elu. Tee plaane, pea päevikut ja kirjuta asju märkmikusse üles. See garanteerib sulle võimalikult vähese ajaraisu. Aja ratsionaalne planeerimine võtab samuti aega – selleks kasuta näiteks oma igapäevast dušiall käiku või mõtle oma päev läbi hommikusöögi ajal. Neid tegevusi, kui käed/jalad on töös, kuid ajul pole erilist midagi teha, on palju! 

9. Tee asju, mis sulle ei meeldi. Niimoodi ehitad sa justkui müüri – iga kord, kui midagi ebameeldivat teed, kasvab su enesekindluse müür jälle ühe rea võrra ;) Neid asju tuleb teha naeratus näol, jalg muusikarütmis tatsumas:) Trick you brain!

10. Leia endale ’motivatsioonilaulud’. Minul on neid kümmekond. Iga kord, kui lähen kuhugi, kus ma pean esinema, tõttan mingile suurele sündmusele, kellegagi kohtuma vms, siis ma kuulan alati neid laule, mis mind seitse meetrit pikaks ja kuulikindlaks teevad!

Armasta ennast ja oma lähedasi. Jäägu armastust ka võõrastele, vaenlastele ja suvalistele lambitontidele. Kui sa oled parim inimene, keda tunned, siis on kõik korras! A smile a day keeps the sadness away, so better make it a billion! :)

Yours happy,
AwesomeKitty

2 comments:

There was an error in this gadget