Thursday, September 20, 2012

Heade mõtete linn!

Ükskord musidega Tartus
Nüüd, valge inimese kombel, on mul nädalavahetused täitsa vabad! Praise the lord! Esimene nv kohe suured plaanid minna Tartut vallutama. Ööbin ühe tuttava juures, kellega me täna klubisid ja pubisid ründame. Homme on plaanis külastada Budu turgu ja Tivolit ning pühapäeval on kindel plaan lihtsalt hommikul pannkooke süüa:)

Täna käin ka Tsikiita salongis (muide, olen seal juba ühe korra käinud fotoepilatsioonis! Sellest kirjutan siis, kui ka kolmas kord käidud on) ja shoppppaamaaaaz. Mul on vaja teksapükse ja mingid seffi toppi. Kuigi nüüd, kui ma oma kapis inventuuri tegin, tõdesin, et mul on 18 paari teksaseid. Igal ühel on aga mingi jura. Ühtedel lemmikpükstel on katki nt püksilukk, aga savi, ma kannan neid pika pluusiga ikka :D Mitmel on põlved puruks, mitu paari lähevad jalga AINULT ekstreemvõtteid kasutades ja lubrikandiga xD Osadega on arsch paljas; mõned lotendavad kottpükstena jne jne jne. Ühesõnaga igal teksapaaril leian ma üks kuni mitu viga. Mul on vaja täiesti tavalisi, kõrgema värvliga tumesiniseid teksapükse. Aga kas teate - selliseid on kõige raskem leida kuna suurem jagu inimesed otsivad teksades siiski blingi :(
Zizizow we doit



Näeme siis Tartus,
AwesomeKitty

1 comment:

  1. Tivolisse minnes käi kindlalt Boosteri peal ikka :D (Enne seda söö ka kindlasti :D:D) Meil 4'l oli kõigil pärast süda nii paha ja istusime pool tundi parklas asfaldil ja oigasime, üks käis põõsas oksendamas ka :D:D

    ReplyDelete

There was an error in this gadget