Thursday, August 16, 2012

Vähipüüdja Urbanik

Meie suur vähipidu toimus Aheru järve ääres, kus oli ÜLIMÕNUS oleng. Mis sest, et kell 12 mina juba magasin, aga see on minu puhul niiiii tavaline. Ma olen vara ärkaja ning sp ka varajane voodissepugeja. 

Meie päev algas juba kell 15, kui hakkasime järve poole sõitma. Käisime läbi ka kohalikult supermarketist, kust soetasin endale paar jooki. Tegime valmis söögi ja sättisime üles lõkke. Valmistasime kogu laagriplatsi teiste jaoks ette.  Mingihetk lõikusime Mihkliga aedubade otsi ära ning mina arvasin, et need on nagu banaanid. Mihkel seevastu arvas, et need meenutavad pigem peeniseid. Heili ütles, et jap - 11 aastasele võivad need tõepoolest peenist meenutada :DD Rahvast oli õhtu lõpuks murdu. Lugesin üsna öösel järvele paadiga sõitma minnes kokku 15 autot. Panime vette mõrrad, keetsime soolaube ja nautisime lõkkeõhtut. Mu ülemus õpetas mind inimese kombel viina jooma. Mina üldiselt viina ei joo, sest sellel on lihtsalt nii rõve maitse. Ma olen rummi-tüdruk - piraat :D Õigesti joomine käib siis nii: hingame sisse - lonks pitsist otse kurku - hingame välja - nuusutame peale leiba - amps sakuskat. Mul tuli isegi kolm korda täitsa välja. Õhtul tõi Kaido veel Absinti ja mingit rohelist naistejooki, mida me Heiliga vahukomme grillides nautisime. Supermõnus õhtu kulmineerus metsaonni magamajäämisega. Mul oli täitsa oma VIP koht 8 voodiga. Mul oli madrats, kaks patja (üks neist muideks roosa), lina ja kaks tekki. Magada oli mõnus ja külm kaa polnud. 
Hommikul ärkasin juba 7 paiku, kui Mati õpetas vähkide välimääramist. Nüüd ma tean, kuidas määrata vähi sugu, pikkust ja kaalu. Samuti nägin ma vähke, kellel polnud ühte sõrga ja vähke, kelle sõrad olid taastumas. Mina ja Heili läksime ära enne 10t kuna mul oli vaja kümneks tööl olla. Pesema ma ei jõudnudki ning haisesin terve päev nagu lõke :D 

Õhtul jooksin kähku pessu ja sõitsin Valka ripsmetesse. Tänaseks õhtuks mul otseselt plaane pole, aga mul on vist kaaslane, kellega plaanitu olla :D

Päikest päevadesse,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget