Sunday, August 5, 2012

Sünnipäevame(ä)lus

Mina nsm Aladdin
Olen vahepeal pidanud maha kaks sünnipäevapidu - vastukaaluks siis see, et viimane õige sünnipäeva pidu sai mul maha peetud siis, kui sain 15. Ülejäänud aja olen lihtsalt 'pidanud' sünnipäeva kuskil peol või ainult perega. Teisipäeva õhtul, kui töölt vabaks sain, sõitsin BUSSIGA Valka. 

Sünnipäevakook
Käisime emaga Rimis ja Selveris tõsiseid sisseoste tegemas. Kulus kõvasti üle 200 euro, kuid sünnipäevalaud sai samuti ülisuper! Koju jõudes ootas mind nii hea üllatus, et ma pidin südameataki saama! Issi oligi mu toaga valmis jõudnud. Hakkasime tegema kaunistusi ning sööke. Tegin ise ka koogi, kuhu kirjutasin peale 'Hello Kedi 21 ^^,' :) 
Boolike
Üliarmas kook tuli. Kolmapäev algas samuti ülivara, kui kihutasime Kaisa ja Peebuga Võrru juuksurisse. juuksuris lasin peast võtta tressi ning õppisin, kuidas teha keratiinpikendusi. Mõtlesin kusjuures, et nii lahe oleks teha vihik vms list, kuhu kirjutada, MIDA ma iga päev uut õppisin või teada sain. Kunagi oleks ülipõnev lugeda!:) 
Mina ja sai niisama
Ostsin veel manti sünnipäevalauale ning kiirustasin koju ettevalmistusi tegema. Olin täitsa üksi ning jõudsin tegelikult kõigega väga hästi valmis. Kuue paiku jõudsid ka esimesed külalised ning kell 8 käis pidu juba täistuuridel Mulle kingiti hästi palju Hello Kitty asju, naljakaid kaarte, asjalikke kinke ja raha. 

Mu sünnipäev kestis hommikutundideni välja. Viimased võitlejad jõudsid koju alles kell 10 hommikul. Mina olin siiski enne 7't voodis. Sinna ma muidugi ise ei jõudnud :D Sõbrannad viisid mind üksteise vahel magama, samal ajal, kui mina undasin, et mul poooolääää und! Kuigi ise olin lauda nokkinud juba pikemat aega :D

HOTTSHOTTTSHOTTTTSHOTTSHOTTTTTT
Põles 21 küünalt:)









Järgmisel päeval oli meil filmimaraton Linda, Keidi ja Berryga. Vaatasime eelmise aasta Laulupidu, Kevadet ning poole silmaga nägin ka ära Siin me oleme. Minu päev möödus lihtsalt õgides ja suikudes kuna ma reaalselt arvasin, et ma suren maha. Nii paha mul pole enne veel olla olnudki. Seda kindlasti ka sellepärast, et Bailat mängides panin ma lausa neli korda viina, shampat ja õlut segamini. Muidu ma ei joo neid mitte ühtegi. Seega olid kõik väga erutatud mind ergutama :DD

Minu Las Vegas :)
Reedel pidasin sünnipäeva lossis. 
Hello Kitty täringud
Käisin poes KOLM korda, sest alustuseks pidime mu sünnat pidama mingi neljakesi. Lõpuks oli meid koos aga 15 :D Puhkusin koogilt küünlaid ja soovisin soovi kaa:) Sain palju nunnusid ja kasulikke kingitusi. Ma pean JÄLLE mainima, et ma armastan oma lossirahvast NIIIII FAKING PALJU! :)

Sünnipäeva hütt
Eile õhtul tegime Kristjaniga lossirõdul sünnast allesjäänud grilli ja pläkutasime poole ööni. Täitsa magama sai jääda alles pärast kahte kuna külastajaid koguaeg tilkus. Üles ärkasin juba 7:30 kuna üks tuba tellis täna varajase hommikusöögi.. Veits väss on kaa olla sp. Täna on juba pühapäev ja lubasin Kristjaniga trenni teha. Ma olen ennast täiesti seaiinaks õginud. JÄLLE. Seega ma ei jõua midagi teha ja võin pealt vaadata, kuidas Kristjan trenni teha rassib :D Võtan küpsised kaa manu, et huvitav oleks :D 

Ühtlasi küsin SINULT, et KUIDAS ning KUST leiad sina oma odava soojamaa reisi? Mul on kindel plaan lennata oktoobri alguses kaheks nädalaks rannapuhkusele Türki. Otsin erinevaid võimalusi. Olen paar reisi juba üsna odavalt leidnud, aga ehk teab keegi veel mõnda head saiti või firmat? :) 

Yours 21,
AwesomeKitty

3 comments:

  1. http://puhkus.estravel.ee/last_minute/list sellel lehel tasub pilku peal hoida.. eriti head pakkumised on küll tõesti viimasel hetkel, väga ette ei saa planeerida reisi :) good luck!

    ReplyDelete
  2. Kui sa Türki lähed, siis vali ikka õige linn ka kuhu lähed. Ma olen 4x türgis käinud ja palju erinevaid linnasid näinud. Kuna sa oled noor, siis ma soovitan sul minna Alanyasse. Seal on julmad peod, odavad riided ja ka riigipoed, kus on väga kvaliteetsed riided. Ma armastan toda linna. Olen ka Kemeris ja Bodrumis ja mingis Alanya lähedal külakeses veel, aga Alanya on ülekõige. Tõsiselt. :)

    ReplyDelete
  3. Liina - Mul ongi kindel vaid reisi aeg, kestvus ja pikkus. Seega vb tõesti vaatan septembri lõpus viimase hetke pakkumisi ja istun mõni päev kohvri otsas :D

    Kerit - Minu esimene valik on tõepoolest Alanyasse. Mul on superhea meel, et sa mulle seda ka soovitasid! :) YAY!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget