Sunday, August 19, 2012

MINU TATOVEERINGUD! TATTOODE TEGEMINE NING EEMALDUS!

Mu nunnu
MINU TATOVEERINGUD
Minu kehal on hetkel veel kolm tatoveeringut. Neid oli kokku neli, aga üks jubedus on õnneks ära kulunud. Täpselt nagu toda neljandat, kahetsen ma veel kahte. Ja KÕVASTI! Minu õlal pesitseb suur rõvedus, millest lahtisaamiseks kulutan ma veel ca 200 eurot. Ühes päris isiklikus kohas, mida on näha vaid siis, kui bikintskad seljas, on mingisugune JURA. Sõna tõsises mõttes. Ei mina, ’tatoveerija’ ega ükski inimene, ei suuda tuvastada, MIS seal täpsemalt siis kujutatud on. Need kaks tattood, mida ma vihkan ning alatasa peitma pean, said mu kehale tänu (ofc) liigsele alkoholile ning nõdrameelsusele.

Mu kõige suurem tatokas, mis asub pahkluu peal (nagu printsessidele kohane), kujutab naiselikku lõvi sodiaagimärki. Südamekesega ja puha. Mul mõlkus see mõte peas juba pikalt Kreetal restos töötades, suitsupausi ajal, joonistas mulle sellest ideest pildi üks Rumeenia tüdruk. See sai tal valmis umbes viie minutiga, aga mina olin sellest absoluutses vaimustuses. Hoidsin seda väikest vihikunurgast rebitud lehekest alles peaaegu aasta.  2011 aasta sõbrapäeval sai mu unistus teoks ning seadsin sammud Tartu Tattoosse, kus lasin Mico-nimelisel imetegijal selle oma jala peale maalida. Tatoka-tegu ei olnud iseenesest valus, kuid valusaks jäi jalg ebanormaalsest poosist, mida ma liikumatult hoidma pidin. Mico võttis suriseva väikse nõelaga masina ning muudkui torkis mulle naha alla tinti.
Ma ei usu, et ta soovis oma seljale The hills have eyes friike

TATOKA HOOLDUS
Pärast paaritunnist kunstnikutööd tuleb veidi nõmedam osa – hooldus. Iseenesest midagi erilist tegema ei pea – meistriteosele tuleb määrida vaid terve potsku Helosani. Keelatud tegevusi on aga märksa rohkem – ära käi saunas, ära mine solli, ära näpi seda ilmaasjata, kanna igal võimalusel lohvakaid riideid, ära küüri pildikohta, ära kisu koorikuid. Ära tee sellega ühesõnaga mitte midagi peale kreemi möksimise. See vist kestis mul mingi 2 ndl – seni kuni koorikud ISE maha tulevad.

Forever alone
TATOKATE EEMALDAMINE
Mu kõige suurem lollus ever – õlatatokas – on juba eemaldusprotsessi ühe korra läbinud. See tatokas ise on kuskil poole tikutopsi suurune ning esimene kord maksis Tartu Tattoos 50 €. Kogu protseduur kestis max 10 minutit. Selle ajal oli kogu kohas mingi torkiv tunne, mis minuarust oli täiega mõnus! :D See masin töötab mingi ulmekiirgava valgusega laseriga. Sinna peale ise vaadata ei tohi. Selleks, et sügavale tehtud tatokat kehalt maha saada, tuleb eemaldamist läbi viia umbes 5 korda. Kõige parem on teha kahenädalased vahed. Ilmselt jääb siiski kumama ala, kus eelnevalt siis tatokas ’ilutsenud’ oli.

KUIDAS VALIDA ÕIGE TATOKAS
Mõtle välja nt kolm asja, mis sulle elus kõige tähtsamad on. Mõtle välja sõnum, mida sa inimestele enda kohta edastada tahad. Siis kombineeri need pildiks või vali neist oma lemmik. Muidugi tuleb sellel mõttel lasta laagerduda, sest paratamatult on nii, et tänane armastus võib olla juba homme minevik.

MIDA MITTE TATOVEERIDA
Nope, just retarded
Siin siis nimekiri tatokatest, mis on totaalne bullshit, nonsenss, OMGWTF ning täiesti overused – trampstampid: tribalid; kaelatatokad; käelabatatokad; NÄOTATOKAD; suured üleselja tatokad; surnud inimeste näod; oma kaaslase nimi; VALESTI kirjutatud sõnumid (metafoorid jne); laulusõnad a la its Friday, Friday; inglitiivad seljal; tähekesed kaelal; väga värvilised tatokad etc. No tõesti – neid on minumeelest veel palju, aga need tulid kohe laksust meelde. 

Kokkuvõttes on igaüks oma keha peremees ning joonistab endale kasvõi otsaette traktori, kui soovib. Ma arvan aga, et iga püsiv kaunistus tuleks hoolikalt läbi mõelda.  Samuti ei tohiks tatoveeringut teha ka lihtsalt selle tegemise pärast. But still - YOUR body, YOUR rules, mate! :)

Teie tindine,
AwesomeKitty

12 comments:

  1. Hahaa, hea (Y): "Kokkuvõttes on igaüks oma keha peremees ning joonistab endale kasvõi otsaette traktori"

    ReplyDelete
  2. Keha tatoveermisest - kui sul oleks Porche siis kas sa paneksid sinna kleepsud peale?

    ReplyDelete
  3. Loen ja loen su blogi ja imestan kui sarnased kohati oleme. Mõttemaailm on nii sama. Kasvõi näiteks see pikenduste teema. Ma olen ka sadu erinevaid asju proovinud, olnud ka ilma aga nüüd kui ma jälle kapipõhjast clipid leidsin ja pähe panin, oli kohe parem tunne. :)
    Sa oled jutupõhjal ülivinge. :) Lase edasi ka nii. Ja sa oled tubli, et Ardost üle vist oled saanud. Ta ei väärikski sind. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appi, kui armas:) Ma arvan täpselt sama sinu kohta seljuhul! Meeste pärast ei tasu vist üldse põdeda - palju parem on, kui on selliseid toredaid inimesi nagu sina :))

      Delete
    2. Ma tänan. :D Nii äge on anonüümselt kirjutada. Keegi ei tea tegelt kes ma olen. Kui teada mõni saaks, siis ma saaks sõimu, et julgesin üldse sulle kommentaari kirjutada ja sind kiita. :) Inimesed on õelad.

      Delete
    3. Inimeste õeluse eest kaitseb vaid naeratus:) Ole musi!:*

      Delete
    4. Selle inimese puhul ei aita naeratus ka enam. Tegelt, kui sa uusi tutvusi soovid, võiksid jagada mingid virtuaalkontot vms, ma usun, et juttu oleks ehk küllaga :)

      Delete
    5. Kirjuta mulle kedi.urbanik@gmail.com :) Ma tahaks sinuga väga edasi jutustada :)))

      Delete
  4. Kle sa pidid mingi aeg tegema postituse higistamise kohta:) kuna seda on oodata?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole seda kusjuures teinud sp, et arvasin, et keegi vist ei taha sellest lugeda...:P Teeme nii, et lähima nelja päeva jooksul. Ma olin vahepeal siin väikesel reisil ning homme-ülehomme kirjutan reisimuljeid. Tuleval nädalal teen postituse higistamise kohta ära :)

      Delete

There was an error in this gadget