Monday, August 13, 2012

Laadatrall 2012

Lossipliks
Rate.ee 1

Heheeej, kullakesed-musikesed:) Laat sai selleks korraks otsa ja näe – ma täitsa elus! Antsla rahval ongi tegelikult kolm püha – jaanipäev, jõulud ja Hauka laat:) Olin reede-laupäev tööl ning laupäeva õhtul sain Tsiksoni ja tema kutiga linnas kokku. Nägime muidugi palju tuttavaid ja lõpuks suundusime Kindlasse kohta. See on üks ’kohvik’ Antslas, kus saab istumas ja pidutsemas käia:) Jõin ennast rummist lõbusaks ja mul õnnestus välja teenida ka kahetunnine kohviku-keeld. Nimelt liiga hoogu minnes kukkus mul kotist välja rumm, mida ma olin eelnevalt linnas manustanud ning tegelikult mul polnud seda isegi plaanis kohvikus tarbida, aga pole hullu.. See kuramuse keeld oli kokkuvõttes väga hea kuna selle ajal leidis aset päääris armas sündmus.. ;)
Loosisime välja feissbuuki-auhinna
Veel midagi mu Las Vegasest

Pühapäeval käisin laadal tsillimas, kuiiiigi pea oli nii haige, et oioioi. Kulutasin palju raha ja sain ikka üsna palju asju endale. Kolm paari jalatseid, püksid, pluusi, seinapildi, meiki, juustu, õnneloosidega palju (üsna mõttetuid) auhindu, maksikleidi ja koti. Muud väiksemaid nänne samuti. Sõin kusjuures Santa Marias oma elu ühe kõige parema kana wrapi :D

Lossinahkhiir
Kummitus?

OOTD USA
Õhtul tulid mu sünnipäeva puhul sööma-jooma sugulased. Jällegi sain jube palju Hello Kitty asju ja raha:D Mulle öeldi, et mu, hulluga, on ju lihtne :D Tsättisime pikalt täitsa öötundideni välja. 

Meil sadas nats
Ženja mängis juuksurit
Oma Tsiksoni ja Biksuga
Täna jälle hoogsalt töömesimumm. Käisin täna lossihiirtele mingeid kaikaid otsimas, mida mööda nad ronida saaksid. Neil seal puuris ju jube igav.. Ma olen siiamaani täiesti hämmingus, kui ilus see park on, kuhu ma iga jumala päev inimesi saadan. Ma olin ise vaid ühe (ja nagu selgus – mitte nii hea) osa pargist läbi jalutanud. Heili rääkis mulle kõigist võõrliikidest, mis seal kasvavad ja korjasime mingi hiiiiigelsuuri pähkleid, mis kasvavad mingi mandžuuria või mis iganes puu otsas :D Me jõudsime välja täiesti fantastilise pargitiigi äärde. Kas keegi mäletab lastelavastusi ETV pealt? No see tiik ja selle ümbrus oleks nagu mõne sellise lavakunstniku kätetöö. See oli nagu.. õõõh.. Mul lihtsalt ei jätku sõnu, kui ilus! Ma  loodan, et saan kolmapäeval seal päikesepaistel jalutada ja pilte teha. See ebamaine ilu on liiga kreisi, et seda mitte sheerida.

A ma nsm koomik ja hakkan
jätti sööma
Homme on mõnus päev, sest meil on selline vähisafari-pidu. Ma pole kunagi vähil käinud, seega ma olen suht iksaited! Sinna tuleb üsna palju rahvast ja me jääme telkidega ööseks. Ma poole absoluuuutselt telgis magaja.. Ma ei kujuta ettegi, mis saab, sest mul pole isegi telki. Magamisasjad võtan vist lossi juurest kaasa, kuigi ma pakun, et ma külmun seal lihtsalt surnuks. Jälle kogemus juures :D

Täna öösel on muideks tähesadu, kui keegi veel ei teadnud. Ma lähen seda varsti lossitorni vaatama. Jama on seda muidugi üksi teha, aga ma arvan, et see on täiega AMAZING!
Et kõik teie tähesaju-soovid täituksid,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget