Thursday, August 30, 2012

HIGISTAMINE! KUIDAS VÄHENDADA HIGISTAMIST? MIDA TEHA LIIGSE HIGISTAMISE KORRAL?

Stress. Pingeline olukord. Sa seisad rambivalguses ja tunned, kuidas peopesad lausa tilguvad vett, kingad ei taha jalas püsida, sest nendega oleks justkui lompi plärtsatatud. Käed oled surunud tugevalt oma ligi. Seisad seal nagu tukunui enne poomist. Aina mõeldes oma ebainimlikule higistamisele ajad ennast veel rohkem hulluks...

Teine ekstreemstsenaarium muidugi oma uue armastusega esimesi kordi romantiliselt aega veetes. Tahaks ju nautida neid liblikakesi kõhus, kuid ainuke, millele sa suudad mõelda on 'jeesus, kas ma haisen?? Issand jumal hoia..Huvitav kas mu higilaigud ulatuvad juba kaenla alt põlvedeni..Omg..Omg..OMGG!'. 

Üsna piinlik teema eksole? Tahaks ju mõelda, et me kõik lõhname, kui lillelapsed varakevadisel aasal. Minul on selleks 10 nippi, kuidas higistamist vähendada :)

1. HÜGIEEN, mylove. 
Seda ilmselt ühelegi higistajale mainima ei pea, et pese ennast, kurat võtaks :D

2. ÄRA SÖÖ VÜRTSIKAID EGA HAISVAID TOITE
Nagu ma eelnevates postitustes juba rääkinud olen, mõjutab meie söök otseselt me keha. Kui sa ajad endale sibulat ja küüslauku poole tonni tšillipipraga sisse, siis ära imesta, kui sul higistamisest lausa käevõrud märjad on!

3. RASEERI 
Mida karvasem, seda higisem. Karvased ja higised naised mmmmmmm...

4. KOORI 
Kõiki oma higistavad kohti tuleks näokoorijaga koorida:)

5. SALVEI
Salvei pidi higistamise vastu väga kasulik olema. Ma ise pole proovinud, kuid tean, et paljud kiidavad. Laske hää maitsta!

6. VÄHEM KOHVI 
Ma olen kohvinarkar. Mul on seda väga raske järgida, aga ma proovin alati enne esinemisi või pingelisi olukordi vältida kohvi joomist kuna see paneb meeletult higistama. Statis on selleks superhea 'aseaine', mida lürbata - piparmündikakao:) Kui ma niiiii väga ikkagi kohvi tahan, siis Mocca on selline kahe vahel tasakaalukas värk. 

7. KÜPSETUSPULBER/BEEBIPULBER
See on nüüd netiavarustest leitud nipp. See peaks siis käima niimoodi, et mäkerdada tuleks endale seda nt kaenla alla ning pulber peaks su higi endasse imema. Huvitav kuidas see tunduks nt õlapaeltega topiga? :D

8. TSINK JA MAGNEESIUM
Tihtilugu on higistamine tingitud nende kahe puudusest. Mina näiteks tavatsen enne klubituuri võtta mingi 5 tavalist Mg tabletti ning siis oma tagumik otsast tantsida. Ok, see väljend ei kõla eesti keeles eriti hästi.. Nevermind.. Magneesium on hästi odav ja mõjub kaa hästi, raibe xD

9.  LÕHNAÕLI
Ei, mitte ära lase lõhnaõli kaenla alla selleks, et higihaisu eemale peletada võid pärast raseerimist võid alkoholilapiga nt kaenlaaluseid puhastada. See ala jääb esmalt küll punane ja valulik, kuid taandub üsna varsti. Mina olen veel pärast seda peale võõbarnud mingit niisutavat desokat. Nt Dove'i omad on üsna okeid. 

10. ANTIPERSPIRANDID
Mina kasutan sellist imerohtu nagu MAXIM. Maxim on ravim, mida saab osta apteegist. maksab see midagi 10 euro ringis, aga seda jätkub ca aastaks. Välja näeb ta täpselt nagu iga teine Rexona või muu desoka-jura. Päev enne Maximitamist tuleks kaenlaalune raseerida (mitte kindlasti samal päeval!!!!). Samal päeval peaks korralikult koorima ja pesema ning ööseks kanda peale antiperspirant. Hommikul see ala sügeleb ning on hell ja nii kuni 2 päeva, aga see mõju kestab olenevalt inimesest kuni 2 nädalat. Järjepidevalt kasutades hakkab mõjuaeg pikenema. See mõjub tõepoolest niimoodi, et ülejäänud kehast, kust muidu ei higista, võid olla ka täiesti läbimärg, aga see koht on ja jääbki kuivaks. Ei mingit higi ega vastikut haisu ega midagi. Juhhuu, victory, woop-woop!

Mina olen enam-vähem oma higistamise kontrolli alla saanud. Kui need variandid sulle ei aita, siis on võimalik muidugi minna arsti juurde. Selleks on erinevaid protseduure. Mingi ionoskljnbgasnlcnvl - sellel sõnal pole isegi tähtsust kuna see on nii iganenud protseduur. Tõhusam on nt Botoxi süstimine ning operatsioon, kus lõigatakse higinäärmed täitsa läbi. Enne nende kaalumist peaks iga higistamisega hädas olev inimene need veidi naturaalsemad läbi proovima. Pluuto suudlused teie higistele kehadele!

Te higine ja karvane,
AwKit

2 comments:

  1. Üks sõbranna käis opil. Näost ei pidavat enam higistama aga selja pealt nüüd rohkem, et pikemas perspektiivis olevat suht mõttetu olnud :D

    ReplyDelete

There was an error in this gadget