Sunday, July 22, 2012

Wedding season on Fox Life/Sangaste manor

Viimane nädal on olnud nii kreisi. Nii palju rahvast. Reedel oli pulm 110 külalisega, laupäeval täismaja ning täna, pühapäeval, on käimas Soome-Eesti pulm 150 külalisega. Kõik on omavahel 200 korda tülli läinud, ülinärvilised ja kurjad. 
Mul on sel nädalal olnud abis Ženja Fokin a ka Väike Rein ning Hanna-Manna a ka Hanna-Maria. Muideks Hanna-Manna maalib mulle tuppa pildi AwesomeKittyst :D Nii superhüper cool! Olen lossis juba nädal aega resideerunud ja blogimiseks ikka pole aega leidnud. Neljapäeva õhtul tegime väljas Hanna-Manna, Kristjani, Ženja ja kahe Saksa külastajaga grilli. Ma olin purjus ja hommikul oli täiega paha olla. Meil läks välja Cherry pakett, mida saatis jällegi ulme-elu! Sellega oli reedel palju jamamist, lisaks oli vaja kogu maja toad korda teha. Liiga palju asju jällegi ühel päeval. Ma olen täiega läbi nagu käbi üleüldse. Mu ülitähtis roosa märkmik on kadunud, seeega on mul tunne täiesti organiseerimata. 

Käisin teisipäeval tartus shoppamas kaa muideks. Sain preemiat ning vaba päeva. Ostsin endale kolm paari pükse, maksikleidi, lõuendi maali jaoks, koju kaalu ja mai mäletagi, mis manti veel. 180 € läks kogu käik kokku igatahes. Sain terve pagassitäie asju pmst 150 € kuna 20 € läks söömisele ja 10 bensiinile. Ja OMGOMGOMG! Ma kohtasin niiiiiii unistuste meest :D Käisime Asian Chefis söömas ning meid teenindas selline kutt, et ma lihtsalt sulasin seal üles pmst. Arutasime, et näe - ta on tark ja tal on töökoht ja meeldiv ja räägin inglise keelt hästi ja viisakas ja..ja...ja..niiiii.... edasi :D SUPER noh :) ja dsiisas, kui HOTTT ta oli! Tuleb siis kutt meile jooke lauda tooma, kui Berry küsib: 'Excuse me, do you have a girlfriend?'. Ma pidin maa alla vajuma :D Täiesti kreisi! Aga ta oli just oma tüdrukust lahku läinud.. Niisiis - kes teab mega hottiet, kes töötab Asian Chefis kelnerina, andku mulle teada :D

Kristjan käis reedel Tartus ning hommikul minnes ütles, et toob mulle midagi ilusat. Kuna ma talle koguaeg jauran, et mul on meest vaja, tuli ta tagasi megailusa roosa roosiga ning raamatuga 'Mehejahil'. Ma nii naersin :DD See oli superarmas lihtsalt! 

Yours single,
AwesomeKitty







2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. https://www.facebook.com/maario.pajumae ehk on tegemist selle hoti asian chefi kutiga;)?

    ReplyDelete

There was an error in this gadget