Saturday, July 28, 2012

VIVA LAS VEGAS!

Kuna täna on mingi ERITI kuum ilm, siis turiste liigub ringi üsna vähe ning olen saanud algust teha oma sünnipäeva planeerimisega. 
Loodan väga, et kutsutud 30st külalisest vähemalt 10 kohale tuleb. Minu plaaniks on pidada maha Las Vegase sünnipäev. Seda siis muidugi selle saabuva 21 pärast:) Las Vegasesse pole aega ega raha minna, seega tekitan oma aeda mini-Vegase.

Selleks tahan teha mingisuguse pildistamiskoha, kuhu teen pappkastidest suured täringud, mille täpid on Hello Kitty peakujud (obv). Panen üles ka jõulutuled ning teen suurtest plakatitest mängukaardid - nt Royal Flushi! Teen ka muidugi Las Vegase kõige kuulsama sildi Welcome to.. jne :) Tahaks vägaväga teha tegelikult chipe nt küpsistest


Ma loodan väga, et jõuan. Võtan teisipäeval appi Kaisakese (kui ta ikka nõus on), kes aitaks mul söögiga tegeleda. Õde pidi tegema lihamarinaadi neljale erinevale sašlõkile ja minu ülesandeks jäävad kolm salatit, näksid ja kook:) Otsin hetkel netist kõiksugu mänge ning kirjutan üles, mida mul kolmapäevaks vaja. Ma loodan, et meil on piisavalt materjali, mida põletada, et saaks õhtul põlema panna suuure lõkke :) Oeh! Ma niiiiiiiiiiii ootan oma sünnipäeva :) Nagu laps! Khihi ^^,

What happens in Vegas, stays in Vegas,

AwesomeKitty

2 comments:

  1. Kutsun sõbrad kaasa ja oleme olemas :P
    Hoian pöidlaid, et leiad aja, et kõik õnnestuks ja kõik, kellele kallis oled, seda ka hindavad!
    Olga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loodan, et ei pea sind siis ootama jääma ;) Musike oled!:)

      Delete

There was an error in this gadget