Tuesday, July 3, 2012

Töö ja lõbu käsikäes :)

Nsm ogar
Istun mõnusalt täitsa oma voodis. Jumala rahul oma tänase vaba päevaga. Puhas, raseeritud ja kreemitatud. Kõht on kaa täis. Und eriti veel ei ole. Voodis on jube mõnna pehme. Elu on faking lill :D Pärast lähen alla ja teen omale mõne hea koksi ja viskan värskeid maasusid ja muid marjakesi kaa sisse. 

Viljandi paadimees aka minu issi sõidutab noori tüdrukuid
Reede öösel vastu laupäeva magasin nagu nott. Laupäeval olid pulmad. Pruut oli niiiiiiii ilus. Mul lihtsalt tuli pisar silma. Kahjuks ma ei näinud ei 'jah'-sõna ega esimest tantsu. Ma üldse võtsin nendest pulmadest vähe osa. Reinul oli laste seas palju lööki :D Üks tüdruk pani ikka väga hullu, kui ta lausa ahistas Reinu :DD Ma vingusin Kristjanile, et mul on kõht tühi. Ükshetk ma ütlesin, et ma nüüd kööki ja küsin Sirje käest süüa, sest ma suren ära kohe muidu. Kristjan kadus nagu kuhugi ära ja ma sain oma söögi. Võtsin ühe Kristjanile kaa. Passin siis oma laua juures kahe taldrikutäie söögiga, kui järsku kargab Kristjan ei-tea-kust, kaks suurt taldrikut sööki käes :D Viisime siis söögi oma tuppa ja sõime ennast sigadeks:D Pulm kulges ilma äpardusteta ja kenasti. Õhtul, kui külalised juba purjus olid, hakkasid poisid kaa meelaks muutuma :D See oleks üsna cool olnud, kui neil tüdrukuid kaasas poleks olnud!! MEHED! MIS TEIL VIGA ON OMGOMG!? Käisin ühe tüdrukuga ta läätsevedeliku järel, mille eest tema poiss andis mulle ühe siidri. Ma ei joo siidrit, seega on see siider siiamaani minu toas avamata kujul olemas.. Täpselt kell 00:00 läksime Kristjaniga torni, kus Kristjan tõstis mind katusele, et ilutulestikku vaadata. Megamõnus oli. Niiii ilus ilutulestik, aga ma veits kartsin, et ma saan nende põlevate sädemetega pihta, sest me olime ikka taevale palju lähemal! :D 

Pisangiõhtu
Pühapäeval algas päev kohe ülikiirelt kuna meil oli heina- ja meepäev. Häääästi palju tegutsemist oli. Keidi müüs Denisil kaljajooke, emme kohe seal kõrval kooke ja muffineid. Issi oli Viljandi paadimees, kes sõidutas rahvast järvel. Mina olin niisama ogar ja üritasin kõigi soove täita. Emme teenis ennast nulli ehk siis suurt kasumit ei teeninud. Õde teenis 45 eurot ja issi 20, mille ma pärast endale sain, et Pisangi osta xD Rahvast oli meeeletult kuna ilm oli superilus. Nägin palju tuttavaid ja toredaid inimesi. Sain Jüri Aarmale kooki ja maasikaid pakkuda. Sellel päeval ma ei maksnud mitte ühegi asja eest. Kõike sain tasuta:D Täitsa kreisi - mulle meeldib! :) Muide - sain ka telekasse, sest üks Denisi palgatud näitleja-poiss läks kaamera ees väga krampi ja mina - ogar nagu ma olen - sain tema eest kaamerasse rääkida :D Vaadake siis kõik Lauluga maale saadet kuskilt telekast :D
Suht andekad grillijad

Õhtuks oli toss väljas ja lossirahval oli ühine jalkavaatamine suurelt ekraanilt. Heiki tegi konjakit välja ja kõik tundsid ennast lebolt. Meie Kristjaniga passisime rõdul, grillisime vorste ning jõime Pisangi, yumyum. 

Piiks-piiks ja Kedi tuleb
Saime lossi muide Hiirtemaa (lasteatraktsioon keldris) raames hiired. Kaks tk on sellised suured lehvis sabadega, kaks on hamstrid ja kaks tk on Jaapani tantsuhiired. Mina panin suurtele nimeks Hugo ja Boss. Kristjan ristis hamstrid Bob ja Bobiks ja Heili pani tantsukatele nimeks Krahv ja Berg. Kuigi mina oelks pannud Rumba ja Samba :D Tegin pulmade ajal lastele niisama hiirekest siin :D

Sangaste Vikatimees
Esmaspäeval oli selline back to reality päev. Pidi hakkama jälle vastama inimeste meilidele ja tegema arveid ning üldse asjalikku panema :D Päev lendas kuidagi kiiresti käest ja õhtul tegime koosoleku, mis kestis tavalise 20 minuti asemel tund-20. Täitsa kreisi. Kõik on väsinud ja sellepärast jooksevad ajud lühisesse juba.. Sp mina puhkan täna ning Heili homme-ülehomme. Mulle helistas õhtul ka Marike, kes homme vist külla tuleb lossi. Ma lähen homme lossi ja tulen alles järgmine nädal millalgi koju ehk muide.

Lihvija-Urbanik
Täna ärkasin veidi enne kella kümmet ja päike säras väljas. Tõmbasin bikiinutskad selga ja läksin välja lihvima. Issil oli mulle juba meigilaud kaa peaaegu valmis. Kutsusin paari tunni pärast Kaisa kaa appi. Täna sai siis kogu mööbel lihvitud ja esimene kiht värvi peale. Paljud asjad tuleb mudiugi üle lihvida ja pahteldada nagu hiljem selgus, kuid pole hullu. Issi ütles, et nendest saab kindlasti asja:) Seega ma usaldan teda. Kui ma kodus olen, siis saan edasi teha, aga issi lubas vahepeal mu töö üle võtta ja ära pahteldada nt asjad. The best daddy in the world:)
Kuningas oma Hugoga

Linda Lindaga:) 
Muide mul on kolm kiisupoega! Linda tõi lõpuks kiisud välja. Nad on umbes 6 nädalat vanad ja issand jumal, kui nummid:) Iga laps sai ühe - mina, Keidi ja Berry. Mina panin oma kiisu nimeks Hugo nagu oma lossihiirelegi, sest mulle nii räigelt meeldib see nimi. Mulle meeldib nimi Mojo (moodžo) kaa. Selle panen järgisele kassile. Keidi pani enda oma nimeks Julius ja Berryl käskis panna Sabi. Mingi jalkateema pidi olema. Minuarust pigem nagu Wasabi..

Homme ma kavatsen tööjuures kohe hommikul ära teha absull kõik arved ja meilid, siis koristada hotellipool ja siis keskenduda oma kasuliku lugemise postitusele! :))

See you soon loves,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget