Wednesday, July 11, 2012

Suvi @ Kedi hoov

Rate.ee/users/-asp2takas-/
Alustasin täna hommikul kell 7 dieeti. Lõpetasin kell 10:30. Braavo Urbanik! :D Täna olime lossis terve armaadaga. Mina, Linda, Kaisa ja Keidi. Alguses võtsime kohe ette lossitorni koristamise, sest sinna hakati täna vaipa maha panema. Seal on ca 10 cm tolmu ja sitta. Koristasime ühte mignit väikest panipaika, kust tuli välja ca kaks tonni asju. Nende hulgas välilambikuppel, kunstkuusk, kapuuts, aken, roheline vetsupott, peeglid, baldahiin, madratsid, nõuka-aegsed tekid, katkised põrandalauad jne. TäisOMG! Koristasime ära ja läksime alla - mina tsillisin Kaisaga ümberringi ja Keidi hakkas toolikatteid välja lõikama. Linda oli jällegi nsm ogar nagu ta ikka. Mingihetk tahtis Rein teha videot safarist. 
Safarivillis

Ta sebis lossi vana villise, millega saavad külastajad safarit sõita. Läksime siis safarile Keidi, Linda, Heiki naise ja Reinuga. Ei olnudki niiiiii jube nagu ma arvasin. Panen sellest homseks video kaa kokku:D Täiiitsa äge video saab:) 
Suvi, kas sa oled kohal?

Täna võitsin Bingo lotoga 6 euri! JUHHUUU PRAISE THE LORD! Ja muideks - Megaupload on tagasiiiii:))) Ostsin endale Walkingust meganummid plätud kaa - 3,59 ainult :) Supercool eksole:)

Paksu kesapõllul
Käisime ema-Heili ja Kristjaniga ükspäev kusjuures metssigadele sööta panemas ja metsas Jeebiga rallimas. Tegime viljapõllul pilte kaa. Hiljem istusime Heili õe Iina juures. Grillisime ja jõime gini. Neil on nii lahe pere ja suguvõsa ja ma olen nii happy, et ma nendega kohtusin. 

Homme on mul vaba päev ja lähen Linda, Keidi ja Berryga Võrru. Käime kaltsukates ja mina pärast juuksurisse. Panen keratiine endale juurde. Lihtsalt tressid - jah, nad küll ei kahjusta ja blabla, aga neid pool pakki on siiiiiski liiga vähe. Kui ma lähiajal kirjutan pikendustest, siis kirjutan kõigest. Ehk siis mis need tressid tegelikult on ja kuidas ma rahul olen. 

Teen homme pilte kaa mudiugi, et te siis näha saaks mind jälle mu õige näoga :D Seniks tsauki muskad,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget