Monday, July 9, 2012

Poliitikas vastuhääli ei loeta!


Tere lugeja. Ma mõtlesin enne seda postitust pikalt, kas üldse midagi enam kirjutada ja ehk võtta blogi täiesti maha, kui ma lugesin Buduaarist teemat, kus minu blogist ning minust väga halvasti räägitakse. Mainitakse, et ma olen väga 'arukas' neiu, kirjutada ei oska, blogi on täiesti random ja pointless. Eesti keelt ei oska üldse ja lausa õõvastav on lugeda. Mul oli väga halb seda lugeda, sest ma ei kannata kriitikat - võibolla tõesti ma ei peaks siis siia kirjutama? Ma tean, et ma kirjutan siia kirjavigadega ja täpselt nii nagu 'torust tuleb', sest mul reaalselt pole lihtsalt aega seda igapäevaelublogi toimetada. Kuna ma ei teeni selle blogiga raha ning pean seda täielikult oma lõbuks, ei näe ma ka mingit vajadust.. Ma olin päris kurb. Kas ma peaks nüüd tegema kaitsekõne? Kas ma peaks lugejatele tõestama, et ma olen äge mutt? :) Ma arvan, et need, kes mind tunnevad, teavad, et ma olen positiivsusest pakatav ning liiga aktiivne, et olla perfetksionist! Kõik asjad ei peagi alati korras olema ju:) Neile, keda see häirib, olen ma teinud erinevate labelitega kategooriad - soovitan lugeda siis vaid neid huvitava lugemise või ilumaailma postitusi:). Igapäevaelu katti viskan ma üles jutud oma tegemistest ning isiklikku pildimaterjali. Enda õigustuseks ütlen veel selle, et ma pole algusest saadik soovinud teha 'OOTD; MY MEALS; SHOPPING; MAKE-UP' blogi, sest neid on tonnide viisi. Ma kirjutan iganädalaselt erinevatest teemadest, kus oskan kaasa rääkida ning in the meantime kirjutan, kuidas mul läheb:) Ma tean, et mul on toredaid ja nummisid lugejaid, keda ma armastan ja kes minu tegemistest teada tahavad (hei nunnud!). Poliitikas vastuhääli ei loeta! Musi-musid :)

Kohtume juba varsti :)
AwesomeKitty

15 comments:

  1. Ära lase nendest solvajatest ennast häirida, järelikult neil puudub oma elu. Kirjuta ikka blogi edasi nii kuidas soovid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh toetuse eest :) Sa oled nii armas (#)

      Delete
  2. Ma loodan, et sa kirjutad edasi, siis on mul mida ikka lugeda!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appi, kui nunnu :) ^^ Ikka kirjutan :)

      Delete
  3. Ilmselgelt ei käi seal Buduaari foorumis kõige teravamad pliiatsid karbis :P See on nii lahe ja lõbus blogi, alati on hea meel uut postitust näha ;)

    ReplyDelete
  4. Ja mida ma siis nii kannatamatult ootan kui mitte sinu postitusi??? Las nad kadetsevad ja arvustavad. Sina oled ikka kõige Hellom Kitty! :) (K)

    ReplyDelete
  5. Nõustun eelnevate kommentaaridega. Buduaaris saab "kannaga näkku" iga asja eest :D Haters are everywhere.. :D Sina jätka samas vaimus muahhh :)

    ReplyDelete
  6. Kuule, tõesti - las koerad hauguvad, karavan liigub ikka edasi :) Toredat blogipidamist sulle ja ära nende kritiseerijate pärast küll alla anna. Kui neile ei meeldi, siis keegi ei käsi neil ju lugeda!

    ReplyDelete
  7. see, et sa kirjutad omamoodi teebki selle blogi põnevaks ja loetavaks. Las eided lõõbivad! Mulle sinu blogi väga meeldib, kõigile ei saagi meeldida. Kui ei meeldi ärgu lugegu

    ReplyDelete
  8. Kindlasti pea blogi edasi! Mina kasutan juba nii mõndagi Sinu siin antud nippi ja loen kogu aeg Sinu tegemistest. Aina edasi!

    ReplyDelete
  9. Ära kuula igasugu jama:D Enamus ootab blogist kui sellisest leida mingit moeülitist:D Sinu juhtumistest-tegemistest on aga palju lahedam lugeda kui mingit suvalist hilbuülitist:D Keep going;)

    ReplyDelete
  10. Minu arust väga siiras ja armas blogi...

    ReplyDelete
  11. Mina olen kohutavalt õrna hingega ja samuti kriitikat väga kuulda ei taha! Mulle Su blogi väga meeldib ja kirjuta aga edasi. Las koerad hauguvad. Lugesin kunagi ka Su Kreeta blogi , mida oli ikka üliülipõnev lugeda ! :-))

    ReplyDelete
  12. Sattusin kuidagi täiesti juhuslikult siia blogisse ja ütlen ausalt mulle meeldib see blogi ja ma usun, et sa ei peaks hinge võtma neid inimesi kes lihtsalt ajavad jura sinukohta :)
    Minumeelest võiksid sa edasikirjutada, kuna tõesti see on esimene blogi mis mulle tõesti kohe meeldima hakkas ja mida ma loeksin :)

    ReplyDelete
  13. Suured tänud kõigile! Teie pärast on (minu) maailm päikest täis :)Superarmsad olete! AITÄH (#)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget