Friday, July 13, 2012

Maa-Kedi

Eile magasime kaua - ärkasime alles enne 11. Vahtisime Lindaga telksu ja sõime. Tõeline mõnus vaba päeva hommik. Lõuna paiku sõitsime Võrru, kus ma lasin oma pikendused ära parandada. Panin juurde 40 salku keratiine. Miina on maailma parim juuksur! Ma võlgnen talle nii palju! http://www.facebook.com/JuuksurMiina 


Käisime veel poodides ja ma sain supernummi sinise lebako-pluusi ainult viie euroga! Õhtul oli plaanis fotosessioon, kuid taevas läks nii pilve, et eriti häid pilte ei saanud. Õde mudiugi sai, sest ta on lihtsalt nii ilus. Mina sain kahesajast klõpsust kaks normaalset pilti. 

Õhtul tegin valmis video maastikusafarist ja läksin magama 2 ajal öösel.

Täna tulin jälle lossi elama. Me läheks täna tartusse Jääaega vaatama, aga kedagi pole vist õhtuvalvesse jätta. Seega mõtleme midagi välja, kuidas reede mööda saata:) Loe täna õhtul ka postitust juuksepikendustest!

Yours Awesome,
Kitty

2 comments:

  1. Väga ilus pluus , kui tohib küsida sis kust sa selle ostsid ? olen ka endale sellist tahtnud ja pole leidnud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh, kullakallis lugeja!:) Sain selle Chainakast:D Need on need 'FENG' poed:) Seda on tegelikult väga kerge ka ise teha. Voldi kangas pooleks. Lõika välja soovitud kuju. Selle pluusi puhul suhtkoht ruut. Õmble kahele poole ringikujuliselt koht, kust pael läbi läheb. Tsäsi sinna auk (nt klaasinoaga vms). Pane sealt läbi pael ja voila! Edasi kasuta fantaasiat (dekoltee, kaunistused jne). Nobedat nõela ja kiireid kääre!

      AwesomeKitty

      Delete

There was an error in this gadget