Sunday, July 15, 2012

JUUKSEPIKENDUSED! EXPLAINED & EXPOSED

Mu esimesed pikendused ever
Lühem keratiin
Mina ja mu juuksepikendused. We go a looooong way back. Tõesti, ma tunnistan, et ma olen pikendustesõltlane. Pikendused tõstavad mu enesehinnangut ja –tunnet 100%. Seevastu lühikesed juuksed viivad mind täielikku masendusse ja enesehaletsusse. See kõik algas ca 5 aastat tagasi, kui lasin terve oma kuupalga eest paigaldada oma elu esimesed 50 keratiinpikenduste salku. Need maksid 1850 krooni ning 50 krooni, mis palgast üle jäi, läks bussipileti ja burgeri katteks. See õnn aga kaalus kõik selle üles. Juuksed ise olid SO Capid ja pidasid üsna hästi vastu. Paigaldus ise oli muidugi täielik bullshit, kuid kandsin neid mingi pool aastat. Rämedalt väljakasvanud üksikud junnid lihtsalt rippusid pusade küljes, aga ise olin maru õnnelik! :D

Sellest ajast olen ma proovinud igasugu erinevaid juuksureid ja tehnikaid. Kirjutan siis erinevatest juustest ning erinevatest tehnikatest, millega kogemusi on.

Esmalt ütlen ära, et EI OLE OLEMAS KAHJUTUID PIKENDUSI! 

Pikendused on kõige kahjutumad, kui nad on 2x oma juuste pikkust. Kui nt salk on 20 cm, kannatab see salk 40 cm juukseid!

Pikenduste kammimiseks tuleb osta pikenduste hari! See on painduvate harjastega hari, mis maksab Tradehousis alla 5 euro. 
Osta siit: http://netshop.ee/?ProductID=3475 
See on parim kamm ka oma juustele kuna ei kisu ja kaku juukseid puruks. Ma olen näinud salonge, mis müüvad seda kammi 10-20 euroga...

Pikem blondeeritud keratiin+
blondeeritud juuksed
Enne paigaldust soovitan pesta juukseid sügavpuhastava šampooniga ning kindlasti mitte kasutada palsamit! 

Pesta tuleks pikendusi ca kord nädalas või vähem ning kasutada siluvat palsamit.

Juuksepikenduste müüjad reklaamivad ennast erinevate sõnadega. Üks kõige levinum on REMY (reklaamitakse neid nii nagu REMY näitaks tohutut luksust või kvaliteeti). Remy ei tähenda aga mitte midagi muud, kui seda, et juuksed on nö õiget pidi. Juukseid pole aetud omavahel sassi, st ei kõikide juuste kiud on täpselt samas suunas.

PAIGALDUSMEETODID

MIKRORÕNGAD ehk MICROLOOP

Mikrorõngad, peas 2 päeva
Nädal peas olnud mikrokad
Ütlen korraga, et need on absoluuuuutselt kõige jubedamad asjad, millega mul on au olnud kokku puutuda. Neid soovitas mulle sõbranna, sest neid pidi olema niiiii lihtne paigaldada ja niiiiii  püsivad ja niiiiiiiiiiiiiii odavad. Nüüd siis saaga. Ostsin Buduaarist SO Cap juuksed. 60 cm. Hind oli vist mingi 700 krooni. Lasin õel need endale pähe toppida. Ma nägin ikka täis kloun välja. No see oli ikka väga koomiline. Hommikul ärgates oli padi juukseid täis – nii salke, kui karvu. Minu padjal oleks nagu mingi seitse kassi maganud. Läksin juuksurisse, maksin 500 krooni. Juuksur pani mulle need uuesti pähe. Ma siis käisin nendega mingi nädal aega ja nad pmst lihtsalt kukkusid 10 päeva jooksul ära.

Plussid: Odav, saab kodus ise paigaldada

Miinused: Mittepüsiv, ebamugav, ebakvaliteetne, ebaloomulik, hooldus iga kuu tagant

Kogu pea maskumus: ca 30-60 €. Mõistlikku hinna ja kvaliteedisuhet pole olemas.

Järeldus: MÕTTETU RAHARAISKAMINE!

Kahe keratiini vahepeal, 2011 algus
KERATIINKINNITUS

55 cm Femell keratiin 2 kuud hoolduseta
Kaks kuud väljakasvanud 
juuksed kuna käisin
Soomes maasikaid korjamas! :)
Lühem 40 cm Femell keratiin
Tõstetud teist korda
2 päeva tagasi
Keratiinid on mul peas olnud mustmiljon korda. Ma olen kasutanud erinevaid juukseid. Hair Lucy, SO Cap, Slavic ja Femell. Mulle meeldisid kõige enam Hair Lucyd, sest nad sulasid oma juustega kõige paremini. Keratiin on minujaoks olnud kõige loomulikum, KUID kõige kahjustavam. Viimane kord keratiine peast võttes ning oma juuksurile mainides, et tahan ca paari nädala pärast neid tagasi pähe panna, küsis mu juuksur, kuidas ma suhtun kiilakasse soengusse? Seda sellepärast, et kui ma poleks teinud pikendustest pausi, olen ma ilmselt praeguseks kiilakas. Keratiinid tõesti kahjustavad juukseid väga. Mul olid peaaegu inimese juuksed enne neid peas. Nüüd on mõnes kohas juuksed cm-2 pikadL Samas minu sõbranna, kellel on tumedad juuksed, sai keratiinidega juuksed kasvama. Seda võibolla sellepärast, et blond juus on kõige kahjustatum.
Mina olen muidu täitsa tumepruun tütarlaps ja värvin juukseid blondiks (ei blondeeri). Siiski suurim viga, mida ma keratiinidega tegin, oli see, et läksin neid tõstma. Kui sa otsustad endale kertiinpikendused panna, siis võta see üks päev ja haruta salgud ise peast! Minul läheb ca 100 salgu peast harutamisega 8-9 tundi. Istun tavaliselt teleka ette ja hakkan pusima. Niimoodi on mul tavaliselt läinud vahelduva eduga päev-kaks. Kuna need on su enda juuksed, hoiad sa neid selliselt eemaldades ning teed võimalikult vähe kahju. Suvalisel juuksuril on su juustest täiesti savi! Minul eemaldati ühel korral pikendused peast 45 minutiga. Võrdluseks siis minu 9 tundi...

Plussid: Loomulikud, püsivad peas, hooldus ca 3-4 kuu tagant

Miinused: Kahjustab juukseid, pähepanek aeganõudev

Kogu pea maksumus: 100-500 eurot. Kõige mõistlikum hinna ja kvaliteedi suhe 150-300 eurot.

Nõuanded:
    50 cm Femell,
    hooldus nädal tagasi
  • Kõige paremad ümarkinnitusega, mis tähendab seda, et kinnituskoht vormitakse sõrmede vahel toruks. Lapik on väljakasvades eriti jäle.
  • Soeta endale eemaldusvedelik. Seda kulub VÄGA vähe ja võtab väga hästi keratiini rabedaks. Kasutamine: otse keratiinkinnitusele pigistad natuke vedelikku, sõrmedega hajutad selle laiali ja pigistad tangidega lõka-lõka. Pikendus tuleb väga lihtsalt ära kuna keratiin muutub nagu valgeks tolmuks. Räägitakse, et seda saab teha ka tavalise atsetooniga. Ma pole proovinud, sest usaldan seda salgueemaldusvedelikku rohkem. Osta siit: http://netshop.ee/?ProductID=1228
  • Kui juuksed on korras, siis pole vaja neid tõepoolest minema visata – tõstmine on hea idee kuni kaks korda. Tõstma minnes võta kodus peast kõik salgud. See käib nii. Küsi oma boyfriendilt, vennalt või isalt tavalisi näpitsaid. Võta keratiin näpitsate vahele ja mudi seda. Niimoodi lõka-lõka-schmõka-schmõka. Vääna ja murra seda seni kuni see on rabe. Siis lihtsalt libista see salk välja. Kui kasutad eemaldusvedelikku, siis on juukseid oluliselt raskem alles hoida kuna juuksed lähevad omavahel sassi, sest see, mis tolmuks muutub on see sama keratiinijunn, mis ned omavahel koos hoiab. 
Järeldus: Kahjustab juukseid, kuid minu jaoks parim variant.

CLIP-IN

Täissünteetilised 5 klambriga klipid
Buduaari klipid ca 2 kuud vanad
Lühemaks lõigatud täissünt
Oma esimesed klipid ostsin Kreekast. Need olid täissünteetika. Üks viieklambriga riba maksis 40 eurot. Sain nii mõnedki peod nendega maha peetud ja tegeleikult pidasid ilusti vastu ca 4 kuud. Ei olnud KÕIGE hullemad. Muidugi nüüd tagasi vaadates ma vaatan neid pilte õudusega xD Teised klipid sain ühe tüdruku käest Buduaarist. 8 ribaga komplekt oli midagi 70 euro kanti. Need olid kahjuks väga halb partii ning läksid umbes nädalaga juba pusadesse ja koledaks. Klippidega on see hea, et saab endale luua täpselt sellise soengu nagu vaja. Alguses kandsin neid pikas soengus (ca 55 cm). Veidi hiljem lõikasin 30-40 cm ning pärast lõikasin endale Beckhami soengu nendest. Kandsin vaid kahte kaheklambriga riba. Need õnnetukesed seisavad laua peal hetkel. Läksid täielikeks nukujuusteks. Umbes 10 minutiga oli selline puhm peas juba, et midagi hullu.

Plussid: Ei kahjusta juukseid väga (SIISKI kinnitusklambrid hõõruvad juukseid ja nendega kaua käies võib juhtuda, et kinnituskoht jääb kiilakaks!)

Miinused: Internetist tellimine on väga riskantne, pähepanek väga tüütu

Kaks kaheklabriga
clip-in ribakest peas
Kogu pea maksumus: 20-200 €. Kõige mõistlikum hinna ja kvaliteedi suhe ca 100-150 eurot.

Nõuanded:
  • Kui juba, siis juba – telli juuksed Tradehousest, et olla kindel kvaliteedis.
  • Lõika ribad soengusse!:) 
  • Loo endale täpselt selline soeng nagu soovid! 
  • Täissünteetika tunned ära sellest, et sirgendajaga vastu puutudes kärssavad juuksed ära. Poolsünti on aga suht raske ära tunda, sest tänapäeval saab neid edukalt mitmeid kordi ka sirgendada ja lokitada. 
TRESSPIKENDUSED

Taga kaks Bobbi Boss juuksetressi, ees keratiin
Minu kõige uuem katsetus. Tress õmmeldakse pähe nagu Supermodellides. Juuksur punub ühe nunnu väikse patsikese ja õmbleb sellise veniva niidiga riba pähe. Minul on see riba murtud kahekordseks ja ilmselt sellepärast on ikka suht suur ’muhk’ peas. Aega eriti kaua ei kulunud – ca tunnike. Pähe jäi ühest pakist väga väheks. Juukseid oli vaid taga. Külgedel ning ees polnud mitte midagi. See tulemus oli väga ebaloomulik, seega otsustasin keratiine juurde panna, et tulemust ühtlustada. Pähe lasin tressata endale Bobbi Boss Indiremy juuksed, mis on iseenesest ühed kvaliteetseimad kogu maailmas. Hind oli kaa muidugi vastav – 200 eurot koos paigaldusega. Hiljem sain aru, et oleksin võinud tellida ka tavalised klipid, eemaldada klambrid ning lasta need pähe õmmelda. Mina aga ootasin juukseid üle kuu aja kuna laos lihtsalt polnud mulle sobilikke. Lõpuks saingi pähe pool pakki Bobbi Boss Indiremysid (mis olid absoluutsed feigid! I CURSE YOU, BUDUJUUKSURID), pikkuseks 65cm. Lõikasin KOHE maha 15 sentimeetrit ning hiljem veel umbes 10. Seega lõikasin maha umbes 80 eurot. Lihtsalt prükkarisse. Masendav!

Tress Bobbi boss 45 cm +
Keratiin Femell 40cm
Plussid: Ei kahjusta väga suurel määral juukseid kuna raskus jaotub kenasti suurele alale, üsna loomulikud, ei jää salku nagu nt keratiin või microloop

Miinused: Juuksekarvu langeb üsna massiivselt, pähe jääb ’muhk’, ei saa hästi paigaldada külgedele, kallis

Kogu pea maksumus: ca 400 eurot. Optimaalne hind, kui telida klipid, jääb siiski 200 euro kanti.

Nõuanded:
  • Selleks, et paigaldada sobiv pikkus kogu pea ulatuses normaalse hinnaga soovitan osta clip-in pikendused ning klambrid eemaldada, et tekiks pikad ribad.  
Järeldus: Üsna kallid, aga ei kahjusta juukseid nii väga. Juuksed peaksid siiski olema ca õlgadeni, et efekt jääks kõige ilusam. Isiklikult enam ei taha.

40 cm Femellid, keratiin
JUUKSED

SO Cap
Keratiin Femell +
Hair Lucy
Täitsa korralikud juuksed, kuid mitte midagi erilist. Murduvad kaunis kergesti ning vajavad suurt hoolt. Minu omad olid hästi loomulikult laines ja läksid mu juustega tegelikult hästi kokku. Miinuseks veel juuste haprus.

Hair Lucy
Hästi loomulikud ja mõnusad. Siidised ja lendlevad. Hair Lucyd polnud sellised ’reklaamijuuksed’, mis oleks olnud rasked. Sulasid oma juustesse ÜLIHÄSTI! Soovitan soojalt.

Femell (sirged)
Väga hea kvaliteet, kuid juuksed on pulksirged. Nendesse tekivad imelikud miniatuursed pusad, mis on küll kergesti läbikammitavad, kuid mida teiste juustega pole esinenud.

Bobbi Boss
Bobsid peaksid olema ühed parimad juuksed, kuid sain nende nime all pähe mingi vana tuustnuku peast lõigatud jurahunniku.

Slaavi juuksed
Slaavlased on kõige kallimad, kuid ausalt ma ei taha enam mingeid muid juukseid oma peakolu ligi. GO SLAAVZ!

Yours hairy,
HelloKedi

18 comments:

  1. Mul on küll kahjustamata, aga "looduslikult" juba niru karv. Iseenesest ei kuumuta kuidagi- ei sirgenda, ei föönita, ei töötle eriti muud pidi ka. Ainult värvin aegajalt (ise, nende värvidega, mida saab Looduspere poest). Kuna aga mul on üsna jamatundlik peanahk, läksin üle leebemale juuksehooldusele. Ehk siis hetkel on Aubrey rohelise teega sügavpuhastav, Nude kohevust andev ja ka Sante kohevust andev shampoon ja Aubrey GP palsam (sain www.gaiacosmetics.ee). Üsna kallid, aga mulle sobivad, eriti Aubrey asjad.Kulub neid üsna vähe, pudelid 325 ml. Karvad on kohevamad ja läikivamad pärast tavashampoonidest-palsamitest loobumist, kasvavad ise pikemaks ka kui enne olid- pidevalt katkised otsad, ei kasvanud ja murdusid veel ära ka kõigele lisaks. Pole seepi (mis tegelikult rõvedalt kuivatab peanahka) ega silikoone. Pikenduste koha pealt ei oskagi kohe hoobilt öelda, mis sobiks, peaasi, et vist ei oleks õlisid sees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tahan kaa nüüd sügisel võtta pikendused kaheks nädalaks ära ja teha läbi see imekuur 'juuksed 10 cm pikemaks 7 päevaga!'. Siis võtan hea meelega sinu soovitatud looduskaubad käiku:) Aitäh soovituste eest! :))

      Delete
    2. Pead aga arvestama, et juuksekarv kasvab ööpäevas 0,3mm. Kahe nädalaga kasvavad juuksed seega keskmiselt pool cm :) Lase juustel ometi pikemalt puhata!!

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Eks Sa kindlasti uuri, mis Sulle just paremini sobib: kui juuksed on väga kahjustatud, siis sellel gaiacosmeticu kodulehel on vastavaid asju ka- võibolla proovid seda argaaniaõliga seerumit juukseotstele hoopis (pärast pesu niisketesse juustesse- just kahustele ja lokkis juustele), aga se GP palsam on küll väga hea. Ehmatavalt paks, kui pudelist välja tuleb, aga üsna tõhus.

      Delete
    5. Oooo, suured tänud vihjete eest! :) Ma võtan juuksed maha sepembris selleks kuuriks kuna kuulsin sellest alles üleeile! :) Muidu oleks kohe tagasi pannud. Mul on nüüd 4 kuud pausi vahel - sellest on hetkel küllalt :) Aga armas, et te mõistlikku nõu annate :D

      Delete
  2. Selline küsimus, et milline see painduvate harjastega hari välja näeb? Tahaks täitsa isegi osta. Ja kas sa pilte oma juustest ilma pikendusteta ei tahaks lisada? Oleks hea võrdlusmoment.

    Ole tubli ja ilusat suve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lisan sellest harjast pildi postitusse :) Samuti lisan mõned pildid ilma pikendusteta :)))

      Delete
  3. Tänud Jumalale, et Ta on andnud mulle pikad juuksed (otsad kipuvad küll kuivad olema) ja niipalju mõistust, et ma nendega midagi eksperimenteerinud pole :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui teaksin, et ruttu tagasi kasvavad, siis vabalt :) Sulle aga päikest ja mõnusat karvakasvu! :)

      Delete
  4. Mul olid omal kunagi ammu väga pikad ja paksud juuksed. Mingiaeg sai neist kõrini ja lõikasin maha. Ja siis hakkasin neid blondiks värvima, mille järel enam juuksed eriti edasi ei kasvanud. Ja siis mõtlesin, et paneks ka clip-innid pähe. (elu halvim otsus). 3 kuuga suutsin oma juuksed ikka väga ära rikkuda. Juuksed sõna otsese mõttes olid ära murdunud. Aga ise olin ka rumal - vahel magasin nendega, kuigi seda teha ei tohiks. Muidugi ei meeldi tüdrukule lühikesed juuksed. Seega oli väja mul keratiin paigaldusega kinnitused panna. Kokku olen vist neid 3 või 4 korda pannud. KA muidugi lootes, et eks hakkavad kasvama, sest tean kahte tüdrukut kelle juuksed hakkasid kiiresti kasvama. Nad mõlemda on brünetid. Minul aga muidugi ei hakanud kasvama - tegid need pikendused rohkem kahju, kui kasu. Siis otsustasingi umbes paar aastat tagasi pikendustega lõpu teha ja elada see nö lühikese juuste periood üle. Lasin juustel mingi aeg puhata - otsad olid muidugi ääretult katki. Siis läksin juuksuri juurde, kus lasin teha kuumakääri lõikust ja see parandas tunduvalt mu juuste seisukorda. Muidugi värvin am hetkelgi oma juukseid blondiks ning ka sirgendan neid (peale juuste pesu). Aitas mul juukseid tervemaks saada ka JOICO K-pak. Jeps see on küll kallis osta palsam + shampoon ja ka srigenduvahend oli mul joico oma aga hetkel kasutades tavalist poe shampooni on vahe märgatav. Joico ikka aitas tunduvalt mu juuste väljanägemisele kaasa. Vabandan oma pika ja mõttetu jutu pärast aga see oli nö minu lugu seoses juustega. Hetkel on mul omad juuksed pikad :-D ja olen rahul nendega. Otsad on küll kuivad aga vähemalt on omad juuksed. Ma ei hakka Sulle moraali pidama aga soovitaks Sul sama teha :-))) Sa oled ilus tüdruk ja näed lühikeste juustega väga ilus välja - isegi parem, kui nende pikkade pikendustega ! :-)

    ReplyDelete
  5. Mul oli seda juttu ülimalt huvitav lugeda! Ma olen tõsiselt mõelnud juuksed äpselt oma tooni värvida ja teha keratiinhooldus, võtta ära pikendused ja hakata neid koguaeg patsis kanda. Nimelt ma kavatsen teha aastase Aussi-tripi - siis oleks ideaalne aeg! :) Ma arvan, et aastaga kasvaks niimoodi 10-15 cm ikka. Tagasitulles olen inimesenägu juba ehk :D
    Teen samui juustele aeg-ajal kuumi kääre. Kunagi sain oma juuksed nendega täiesti korda. I mean TÄIESTI. Mul olid lühikesed, aga üliterved juuksed. See tõesti oma imevärk :P Ma kasutan hetkel TIGI tooteid, aga JOICO juuksehooldust olen käinud juuksuris tegemas. JOICOt promovad mulle juba miu aastat paljud ilutegijad. Samas on järgmisena plaanis osta RICH tooted. On sul nendega kogemusi? :)

    ReplyDelete
  6. Ma ise olin TIGI ja JOICO vahepeal. Ja suhtusin natukene eelarvamusega kallitesse salongitoodetesse. Ja otsustasin peale pikka pikka uurimist ja puurimist JOICO kasuks. RICHiga mul kahjuks kogemused puuduvad. Kuid enne JOICOt kasutasin hästi pikalt Goldwelli tooteid. Ma ei mäleta mis selle nimi oli aga ülimalt hea shmapooon ja ka palsam oli - sügavniisutav ja punase korgiga. Ja Goldwell muidugi ka veits odavam, kui JOICO. Ma ei julgenud TIGIt seepärast osta, et kartsin, et äkki see ei sobi mu juustele. Aga jah ma ei taha JOICOle promo teha, kuid tõesti see tegi juuksed ilusamaks ja tervemaks.

    ReplyDelete
  7. Soovitan siirat katsetada uut ( vist on suhteliselt uus) Inebrya Ice cream Keratin sarja. Teeb juustega imet ja tugevdab neid. Tasub ära proovida. Saab Tradehouse ´ist. Suured tänud põhjaliku blogi eest juuksepikenduste kohta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Supercool! Ma lähen üsna varsti uusi juuksehooldustooteid shoppama ning sain oma lugejatelt nii palju hea nõu, et hoia ja keela! Aitäh:)

      Delete
  8. aga mis värviga sa juukseid värvid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma värvin juuksuris. Ilmselt vist C:ehkoga. Ma pole täiesti kindel :) Värv ise on muidu heleblond ja mõjub mu tumepruunidele juustele täitsa hästi. Polegi vaja oma juukseid kõrvetada blondeerijaga :))

      Delete

There was an error in this gadget