Friday, July 27, 2012

Jääajas tagasi!


Minul õnnestus siis vahepeal üks vaba päev maha pidada. Juhtus see siis neljapäeval, kui Kipa, Hanna-Manna ja Ženjaga Tartusse sõitsime. Panime Hanna-Manna tema squati juurde maha - nimelt ta elab ühes noorte poolt ellu äratatud majas, mis on siis nö illegaalselt üle võetud. Tegelikult elab selle omanik kuskil kaugel-kaugel ja tal on kama kaks sellest majast.
Sellel Anna Haava squatis tegutse nt vaba pood, mis tähendab tasuta asju! Kõik, kellel on kodus midagi üle võite sinna asju viia :) Eniveiz - panime Hannaka ja Ženja maha ning suundusime Kipaga Jääaega vaaatama. Minu esimene 3D kogemus! Nii khuul! Film oli kaa hullult lahe ja ma olin üldse mega-excited! 

Hiljem käisime veits poodides ja siis suundusime Äksile Jääaja keskusesse. Esimest korda leidis kasutust minu telefoni sisse installitud Nokia Drive! Üllatavalt täpne ja hea Gepsukas.





LMFAO









Jääaja keskus oli ikka täiesti AMAZING! Kahjuks oli meie aeg seal limiteeritud ca tunnile. Selleks, et seda keskust täiesti põhjalikult läbi käia, oleks mingi 2-3 tundi julgelt vaja kuna sealsed infotahvlid on ikka väga informatiivsed:) 

Superkhuul ja 10 punkti neile! 

Mängisin juuksurit :D
Hiljem käisin Valgas näo- ja ripsmehoolduses. Õhtul käisin oma päris kodus. Jõudsin alles 23 paiku ja kell 8 oli juba ärasõit. Nüüd resideerun jällegi teisipäevani lossis, et siiiis suure pauguga sünnipäeva pidama hakata. Ma nimelt saan 21! Juhhuu - kasinni :D 

Siin öeldi täna kihlasõrmusele 'jah'-sõna :)
Kolmapäeval pean pidu sõpradega kodus, reedel töökaaslastega lossis ning pühapäeval sugulastega jällegi kodus :) Ma loodan, et sellel nädala jääb aega veel üheks kasulikuks postituseks! Armastan teid niiiii palju! 

Yours almost-adult,











AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget