Tuesday, June 12, 2012

Tegusad päevad töölt eemal + LUMIA REVIEW!


Nii.. Long time no see, luvz :) Ma siis tegelesin siin vahepeal paljuga. Nimelt laupäeval olin Mihkliga koos tööl. Tööpäev venis kella kuuelt hoopis üheteistkümneni. Ma olin suht laip, kui koju jõudsin. Meil oli üks sünnipäev sees ja kui alguses arutasime Heili, Reinu ja Mokega, kes lossi valvama jääb, siis alguses pidin selleks mina olema. Veidi aja pärast aga ei tahtnud enam keegi koju minna ja seal me neljakesi passisime ja põhiliselt jutustasime Reinu ja Heiliga. Mul on tõesti maailma parimad töökaaslased. Ma mainisin, et mul on teisipäeval eksam, kuid pole veel küsimusigi lahti teinud. Rein ja heili käskisid mul koju õppima minna ning mitte enne tagasi tulla, kui eksam on positiivselt sooritatud:D Rein märkis veel, et pole neil sinna mingeid eksamitelt läbikukkujaid vaja. So sweet :)

Pühapäeval ma tõõõõõõõõesti magasin kümneni nagu lubatud. Mkei, vb 9ni, aga SIISKI! :D Päeval käisin oja ääres päevitamas ning kuulasin mussi ning õhtul tegime emmega finantsanalüüsi ja õppisin finantsarvestuse eksamiks. 




LUMIA REVIW

Rägin nüüd oma Lumiast kaa. Niii. Esmalt siis HEAD. Ta on jube ilus, praktilise olekuga - kõva ning mittepurunev, mitte nagu mingi LGd ja Samsungid vms. Ta on hästi vastupidav sp kindlasti. Lumia on VÄGA hea graafikaga. See on tõeliselt uskumatu. Kui ma poleks seda oma silmaga näinud, siis ma ei usuks iial, et nii hea graafika on telefonil võimalik. Ta kiirus on super! Kõik rakendused, mängud, proged jne avanevad murdosa sekundiga. Kaamera - no paremat ei anna tahta! Kuna ta on Windowsil põhinev, on see hea harjutus Windows 8ks. Alguses ma ei saa nud mittte midagi aru. Ma ostsisin täiega kaua funktsiooni, mis laseks HELISTADA! :D Kõik mailid, smsid, msn-msgid ning fb-chat jookseb ühte kohta nimega 'ME'. Sealt saab näha jooksvalt KÕIKI uuendusi. Lisada saab nii palju kontosid, kui süda lustib! Avakuval näitab ta sinu kalendri järgmist sündmust. Selleks saad sa nt siduda telefonikalendri oma Google ja Facebooki kalendriga. See on supertsill. Tal on mingi funktsioon reisimiseks. See telefon ongi tegelikult vist mingi reisitelefon kuna pre-installitud on Nokia Drive ja Nokia Maps, milles on GPS 3D kujul. Selle reisifunktsiooniga saab ka skännida ning tõlkida tekste. Vajutad funtsioonile, skännid nt mingi teadetetahvli teksti. Valid keele ning tõlkekeele. Sekundite pärast on sul kogu tekst tõlgitud. Selle funktsiooni avakuval on iga päev erinev koht maailmas ning paar huvitavat fakti selle kohta ning koordinaadid, kus see asub. Muidugi on sees igasugu Voice-guided. Saab kastada ka sellist asja, et dikteerid telefonile sõnumit või dikteerid käsklusi. Kuskilt ma lugesin, et see telefon 'suhteb' sinuga. Nt saab aru millal ta on kõrva ääres ning millal sa enam ei räägi. Sellest ma ei saa aru :D Telefonisse on pre-installitud ka mingi spordijura, kus saad koostada endale mingi treeningvärgi. Ma pole kasutanud kuna ma olen paks:D Loogiline eksole :D Find my phone on kaa ülikasulik neile, kes unustavad oma asju igalepoole.  Marketplace on cool appside allalaadimisvärk, kust ma eriti palju leidnud muidugi pole midagi, sest enamus on a la tell me my future ja whats my animal-name jne. Siin on peale installitud kusjuures ka Office - seega on hea dokumente avada. Kahju, et nüüd enam spikerdada pole vaja :(((

Nii - nüüd siis halvad pooled. Esiteks on ta taskussetoppimiseks liiga suur. See tegelikult väga ei häiri. Teiseks on telefon soojustundlik ning see qwerty keyboard on tõeline nuhtlus! Lumia helinad on tõelised tilla-tolla kellahelinad. Normaalseid helinaid pole mõtet kaa otsida. Kahjuks pole ma ka FM-raadiot tööle saanud kuna see töötab vaid üle interneti. Kuigi ei tohiks. Wallpaperit pmst panna ei saa. Wallpaper ilmub ainult selleks hetkeks, kui sa lukustad telefoni lahti või vaatad lihtsalt kella. Theme on minul pink ning stiil hele - ikoonid on roosad ning taust valge. Thats about it, mis sa isikupärastamiseks teha saad. Telefonis pole ka eesti keelt. Äratusehelin tuleb leida Nokia sisselindistatud meremehe helinate hulgast ning ma pole kindel kas isegi telefonihelinaks oma muusikat panna saab kuigi ma pole proovinud. Muusikaga on sihuke lugu, et seda saab telefoni panna vaid siis, kui laed alla 100 megase Zune vms proge, mille kaudu sa hakakd pilte ja igast jura oma telefoni laadima. Sisemälu on vist 16 giga, mida VIST ei saa juurde osta. Telefoniraamat on koos KÕIGI MSNI KONTAKTIDEGA. Seega kõik, kelle sa kunagi kuuendas klassis lisasid, kajastuvad su telefoniraamatus. Ja helistamiseks peab üldse mingi teekonna ette võtma. Hääletu-nuppu kas pole või ma pole leidnud. Ilmselt siiski ei ole, sest telefoni hääletuks panemiseks läheb vaja neli nupuvajutust, ku telefon on lukus. Muidugi AKU. Aku, mis peab 12-36 tundi. Minul siiski kuskil 18. INTERNET EXPORER. Omg. See on kõige hullem :D Ma tõmbasin endle juba Chromei, aga see kuradi dibla oli Itaaliakeelne. 

Kokkuvõtvalt siis - kui sa tahad endale asjalikku telefoni, mis elab ilmselt kauem, kui sina, siis Lumia on sulle õige. Kui sa aga tahad igasugu vidinaid, vilesid ja kellasid, siis osta Samsung Galaxy pigem :) 

Eile käisin õega Tartus kaasas ning sain päris mitu asja endale. Täna käisin eksamil ning loodan, et tegin ikka ära selle! Hiljem shoppasin Võrus ja Valgas. Ja Henn pani mulle B välja :) juhuuu

Homme jälle lossivaimuke in da house. Loodetavasti teen varsti ka mõne huvitavama posti. Kas kellegi on ideid, millisest iluteemast ma järgmisena võiks kirjutada? Sest ma pmst oskan kõiges kaasa rääkida ning hea oleks teada, mida TEIE lugeda tahate:) Juuksepikendustest teen kohe pärast tresside paigaldust, sest siis on rohkem rääkida :)


Armastan teid niiväga,
AwesomeKitty

8 comments:

  1. Sa pole ju üldse paks nagu väidad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwii, te nii armsad:) Ma teadvustan endale kaa, et ma pole nüüd mingi rasvarull, kuid lihtsalt - kes meist siis endaga täiesti rahul on :D

      Delete
  2. Võiksid kirjutada sellest, kuidas keratiin hooldusega senini rahul oled. Kas kannad muidu juuksepikendusi enam ? Võid käidki nüüd lühikeste juustega ringi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hetkel käin lühikeste juustega - kannan kahte 10 cm kaheklambriga klippi ees, et tekiks selline 'soeng'. Juuksepikendused panen varsti tagasi, kuid seekord mitte keratiin, vaid tresspikendused. Need on sellised nagu Supermodellides. Õmmeldakse pähe. Ma kirjutan keratiinhooldusest siis järgmises postis. Eks ma lähen nüüd varsti seda uuesti kaa tegema, siis ehk pikemalt. Praeguseks pean ikkagi juba veidi sirgendama, kuid mu juuksur ennustas mulle maksimum 4 nädalat kestvust kuna mul on ikka väga kreisid juuksed. See pidas aga vastu 6 nädalat niimoodi, et sirgendajat ei pidanud üldse kasutama. Nüüd kasutan kaa ainult paaris kohas tegelikult kuna need on need kohad, kuhu nt duššigeel läheb (need otsad, mis selja peal on) või siis näo juures kohe need kohad, mis jäävad näopesul ette. :)

      Delete
  3. Lugesin kõike, välja arvatud telefoni kohta :P

    ReplyDelete
  4. Appi kui lahe, ma käisin ka eelmine nädal Tartus ühe hästi armsa neiu juures tresspikendusi paigaldamas - rohkem neid siin Tartus ma ei leidnud ka ja ma olen nendega nii rahul - alguses oli väga võõras, aga nüüd olen nii ära harjunud, et ei oskakski enam ilma :D Isegi juuksetooni muutsin nende pärast, sest seal laos mingi jama blondide pikendustega ja ta ei tahtnud mulle mingisugust valet tooni ka panna... hästi lahe, et Sa ka lähed, kirjuta kindlasti sellest kaa!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOWZZZZ! Supercool, sest ma lähen kaa selle tartu tüdruku juurde ja sp ongi asi edasi lükkunud, et nende blondide juustega mingi keiss:D Mul on nii hea kuulda, et sa rahul oled, sest nüüd on kuidagi palju julgem neid paigaldama minna! :) Kindlasti kirjutan! Stay tuned (and awesome as weel) 8*

      Delete

There was an error in this gadget