Friday, June 8, 2012

RESTART! RESTART REQUIRED!! OMGx12

Oooooh kui palju on viimaste päevade kohta kirjutada. Naljakas, kuid just siis, kui oleks palju kirjutada, ei tule seda vaimu peale. Võrdeline seos väsimuse ning aktiivsuse vahel. Üsna loogiline tegelikult ju.

Eile oli siis moeshow. Ärkasin megavara, et kõik asjad valmis panna. Hakkasime 10 sõitma ning Rein helistab 10:04, et grupp helistab, et lossi uks on kinni?! Ma mingi, et eee ma pole täna tööl, mul on täna moeshow. No siis lahenes see kuidagi ära. Pidin Taiksi käest vihmavarju laenama ning seega Uuekast läbi sõitma. Oppa - Vanakas mingi kuradi teetöö. Sõitsin siis Kuldre risti kaudu, tehes sisse mingi 5 km ringi. Hakkan siis Taiksi maja juurde jõudma. No tere tore! 100 meetrit enne maja on veeeel mingi teetöö. No ma siis panin jala üle mingi põlla nagu kits ning sain ilusti vihmaka kätte ja sõitsime Võrru. Käisime Humpsis ja tasuta kastis šoppamas kaa. Berry sai kaa endale 3 pluusi ning mina huniku kampsuneid 1,50 eest each. Tasuta kastist saime mõlemad õega ühe pluusi. Jõudsime Kandle juurde kohale ning esmalt võttis meid vastu sellise kurja ilmega tädi, kes osutus korraldajaks. Ta ei olnudki tegelikult nii kuri. Sisse jõudes võttis meid vastu teine VÄGA kurja ilmega tädi, kes oli ikka rõvedalt ülbe! Iga asja eest saime õega möliseda ja kurjustada. OMG. No sättisime ennast sisse ja käisime ka lavaproovi tegemas. Päris okeilt tuli välja. Vahepeal panime ennast valmis, saime selle tädi käest sõimata nii aeg-ajalt ja olime niisama lahedad. Jooksurid ja meikarid olid täiega toredad nt :) Jõin seal rahulikult banaaniliksi koksi ja olin nsm tuusmuus. Kui show läbi sai, läksin ma lava taha krõpsu sööma. Krõpsudest suu pungil ning terve hunnik käes, kuulen ma, et laval midagi räägitakse. Hakkan vaikselt sinnapoole liikuma ning kuulen: 'Kõiiiik disainerid lavale!'. Ma panin sihukse nitrostardi, et krõpsud läksid täiega kurku. Ühes käes siis veel handful of neid. Vahtisin nagu idikas sinna, tänna, üles, alla, et kuhu ma need krõpsud panen. Pool suhu ja ülejäänud lampi mingi kõlari äärele ning padavai lavale. Nägu jumala krõpsupudine, mälun täie iiliga ning üritan samal ajal naeratada. Hambad kõik neid kollaseid krõpse täis, loodan vaid, et keegi jumala eest pilti ei teeks. OMG. See oli mega creepy kogemus. 



Show oli räigelt khuul. Kõik aid hullult hästi hakkama ja kõik sujus ilusti:) Võitu ma kahjuks koju ei toonud. Pisar täiega. Andsin kusjuures issile kaamera, et ta kõike filmiks, aga no kussa sellega. Issi ei osanud kaamerat käima panna - seega pean teid kurvastama! Ei ole mul sellest videot. Vaid pildid.

Täna ma ärkasin ning olin nii kuri. Sest ma olen väsinud. Ma olen kuri. Ma olen kuri. Ma olen väsinud. Lihtsalt. Youknow - on selliseid päevi. Silmad lahti selle peale, et ea küsib, kas äratuse panid ikka. Ma vaatasin kella - 7:24. NO fuckkkk no. Ma vihkan oma äratuskella. Koperdasin siis üles, et oma faking silmameiki pesema minna. See ju ei tulnud maha OMG. Siiis märkasin, et ma olen jälle juurde võtnud. JUHHUU. Siis helistab Rein, et Kedi, kas sa tead, et sul on täna saksakeelne ekskursioon. OH GOD DAMMIT OMG! Ma mõtlsin, et OK, ehk see on peale lõunat ning ma jõuan veel mingi spikri teha. Siis jõuan lossi, selgub, et saksa grupp on 10:30 ning neil oli ka kohvipaus, mida ma lihtsalt polnud kööki öelnud!!! OMG WTF OMG. Ma olin ausalt südamerabanduse äärel. Ma siis tegin selle ekskursiooni ära niimoodi, et mul olid pisarad silmis. Seda kõike oli lihtsalt liiga palju. Ma tahtsin küsida, et kuidas teie VANEMAD teid mõõtsid. Sakslastest mitte keegi ei saa midagi aru. Tuli välja, et ma küsisin kuidas teie PÜKSID teid mõõtsid. OMG.......

Täna oli mul abis Mihkel, kes on ikka superawesome. Mulle üldse meeldivad arukad lapsed. Mingite idiootidest kaakidega ma hästi läbi ei saa, sest neist ma ei saa väga aru. Täna oli meil esimene selline koosolek ever, millest ma koguaeg unistanud olen. Vaadates Hotel Babyloni ma koguaeg mõtlesin, et issand, kui väga ma tahan sellisel koosolekul osaleda. Nii khuul :D

Sain täna kätte oma kullakalli Lumia800 :)) Uujeee, ma olen nii õnnelik! Juba natuke uurisin ning suures tuhinas tegin endale Nokia-accounti Kedi Urbanim :D Aga no worries :D Töötab vähemalt. Tõmbasin endale Anti Mosquito juba ning nüüd sai telefon tühjaks. Ta laeb mul nüüd homseni ning siiiiis räägin teile kaa sellest:) YAY

Ma olen nüüd kodus, niisama paks ja vaatan oma a-sotsiaalkorterit jällegi. Ma nii loodan, et pühapäeval saaks vaba päeva ning kasvõi... 10ni magada....

xoxo,
awesomekitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget