Friday, June 29, 2012

Öö kummistushotellis


Eile õhtul tegime Lindakesega vikerkaare muffineid. Täiega ilusad tulid! No niiiii seffid. Teeme pühapäevaks neid laadale kaa müügiks. Supercoolid! Kusjuures minu issi on Viljandi paadimees, kes sõidutab ilusaid näitsikuid rahvariietes Sangaste lossitiigil. Heili tõi täna Tartust ilusad vihmavarjud, mille me päevavarjudeks teeme. Niii ootan juba pühapäeva. Laupäev on meil lossis mingi ülikreisi – palju gruppe ja sööjaid ja üldse mingi täis sigri-migri. Kell 15:00 hakkab meil pulm. Laulatus on tagahoovis ning pidu ise lossis. Unetu öö! Kindlasti saab pulmalistega klaase kokku lüüa, kuigi nad pidid hästi kurvad olema kuna neil juhtus suguvõsas üks õnnetus ja pulmameeleolu, kui sellist neil vist väga pole.

Kirjutan praegu kusjuures ühest lossi toast. OH GOD!!!!! Just praegu jooksis dušširuumis duššiotsikust vett :S omg... Ma olen üksi toas. Õnneks siiski mitte üksi lossis – Keidi, Berry ja kaks külalist on kaa. Veits julgem on olla küll. KUSJUURES! Jeesus Maria, mis enne juhtus. Sviidielanikud tulid meie juurde, et vann on üsna räpane ning vesi ei lähe alla. Meil on all sihuke ruum, kust saab süsteemist kõik vee välja lasta. Seal on üks kraan, mida keerates jooskeb vesi ära. See ruum oli vanasti WC , kuid nüüd on mingi suvakas ruum, mis käib lukku ainult seest poolt. Me läksime siis Heiliga sinna ja oh seda imet – tuli põleb ja uks on lukus!! Mitte kedagi ju teist lossis polnud – no mismoodi see uks lukus sai olla?! Me seal siis uurisime ja puurisime, lõksutasime ust, koputasime ning lõpuks võtsime käärid ja kruvikeeraja ning hakkasime muukima. Ei midagi. Juhatasime siis sviidielanikud teise sviiti, et nad siiski saaksid kasutada mullivanni ning mõtlesime ise, et mis kuradi värk:S Heili ütles, et nojah, pärast on mõni somm sinna pissile läinud ja südamerabanduse saanud. Ei pane keegi tähelegi tema puudumist :DD Täiktsa wacko värk. Enne Berryga käisime üleval tuba valimas, siis mingi tuba, selline väike kolikamber. Seal lihtsalt tuli vilkus. Põlema ja kusti täiesti suvalt. Selles toas pole kusjuures isegi lülitit, et sealt üldse saaks kuidagi tuli käia.. Mad world in our mad castle, i must say.

Tänane päev iseenesest oli suht produktiivne. Berry pildistas lossi nii seest, kui väljast. Õde lõikas 44 toolikatte jupid õmblemiseks valmis. Mihkel koristas ja mängis niisama lolli, Marina koristas ja aitas kliente teenindada. Mina tegin igasugu asju, mida vaja oli ning peaaegu jõudsin ka infomapi koostamisega lõpuni. Abis olid ka Laura ning üks tore naine, kes on vist Heiki naine, aga ma pole kindel. Rein tuiskas muidugi samuti ringi koos Heiliga ja Nastja tuli õhtul appi õmbelma. Me jäime siis lossi ööseks ja Nastja ning Heili õmblesid muudkui ja mina overlockisin (mul pole õrna aimugi, kuidas see sõna kirjutatakse, sest ma tegin seda elus esimest korda). Minu overlockimine oli muidugi sama kõver nagu mõne külaparmu teekond koju, aga hakkama sain! Vahepeal käis Kristjan jooksmas ja aitas toole tassida and shit. Õmblesime suures saalis kella 23ni. Hommikul on kell 8 äratus. Mmmmõnus! Nagu ülisuper on nii hilja ärgata ja teada, et sa lähed lihtsalt alumisele korrusele ning sööd ja hakakd tööle. Mõõõõõõõõõõnuuuus! Aga enne tuleb muidugi öö üle elada. Homme on majas mingi sünnipäev, mis kestab 22ni seega ma ei kujuta ette, kuidas see välja näeb ning mis kell ma koju saan. Kella 20:00ni läheb kindlasti kuna ma pean kell 19:00 maja peal ekskursiooni tegema. Ma väsitan Keidi ja Berry kaa ära homme, sest homse päeva jooksul tuleb kõik 80 toolikatet valmis saada. Tänaseks on valmis 6 xD Seega nad õmblevad vist terve päev ja eks mina siis overlockin, kui vaba aeg tekib. Homme peavad muidugi valmis saama täielikult infomapid, aga ma tõesti ei viitsi neid praegu, öösel, enam teha. Homme on ju siiski kaa päev!

Sääsk saatis täna sõnumi, et ta nüüd Norra ära. Pidi lendama kolmeks kuuks. Böööh. Ma just harjusin ära temaga jälle, aga mis teha, mis teha, see liigutab mu reha. Ja prg on täpselt sama tunne, mis Kreekas oli – õhtul hilja pärast tööd valgete linade vahel kirjutame rõõmsalt blogitekste, et hommikul netiühendusega kohas need postitada. Saabki postitus jälle ülipikk ning mõttetu jauramine, aga ma luban, et kindlasti mitte selle nädala jooksul, aga näiteks võiks isegi lubada järgmiseks kolmapäevaks, teen ma postituse mõnel iluteemal! See pole küll täitsa ILUS teema, aga ma kirjutan oma ühest suurimast murest – higistamisest ning kuidas mina sellega võitlenJ Ma arvan, et see teema pakub huvi paljudele naistele, sest pole mitte midagi hullemat, kui naine higilaiguste riietega, väkk. Kuna mina higistan lihtsalt lamadeski nagu vb mõni 150 kilone rasvarull trenažööril, siis ma oskan sellest jutustada kaa.
 
Palju õnne iPhoneile viienda sünnipäeva puhul! Kuigi ma teda kunagi osta ei kavatse, on tegu siiski oma ala pomoga! :)

Aga gute nacht, meine freunde, kell tiksub juba pool üks,
AwesomeKitty

2 comments:

  1. Ei suuda keelt valida? "Täiktsa wacko värk. Enne Berryga käisime üleval tuba valimas, siis mingi tuba, selline väike kamorka. Seal lihtsalt tuli flashis. On and off täiesti randomilt." :D:D
    PS!
    Guten Abend
    Guten Tag
    Gute Nacht

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, ma tean, et se on täiesti retardilik kõnepruuk, aga ma olengi veits ogar ning omamoodi! :D Tänud paranduse eest :)

      Delete

There was an error in this gadget