Saturday, June 2, 2012

Just Kedi being Kedi

Pärast
Enne

Eilne päev, nagu iga päev act, algas varahommikul. Viisin emme Valka ja suundusin ise solli, et saada muidugi pruuniks ja katsetada ära see hambavalgendussüsteem. Ma tegin pildid oma supertelefoniga, mis kahjuks oli pilvisele ilmale sätitud ning avastasin alles pärast, et pildid on mega sepiatoonis. Piltidelt eriti midagi pole aru saada, aga see päriselt töötas! Tõesti oli juba esimese korraga näha, et see on the fucking real thing. Ma võtsin kõige nõrgemas sollis 15 minutit ja mõtlesin, et lasen kõval muusikal oma tuju heaks teha. Ma vahepeal mõtlesin, et ma lihtsalt peksan selle solli pooleks, sest kõik 25 minutit, mis ma seal kokku viibisin, käis see kuradi 'its gonna get, its gonna get, its gonna get louuuuuderrrr'. See oli Olgal ripiidi peale jäänud. Mulle nagu üldse esiteks ei meeldi see laul ja isegi, kui ma lemmmmmiklaul ever oleks 8 korda jutti tulnud, siis oleks see täiega annoying olnud! 

nsm teen sviidile reklaami
Hommikul Stati juures istusid mingid mehed, kes sõitsid üks siis mingi ulme Mersuga ja teine megauue A6ga. Ma siis kõndisin nagu mingi ulmemodeelo auto juurde, poole kõndimise pealt panin veel tumemustad suured päiksekad pähe ja graatsiliselt vajusin esiistmele. Kõik läks planipäraselt kuni ma targurdasin täie litiga vastu äärekivi :D Mul oli niiiiii mark ja vaatasin ainult, kuidas kiiresti minema saada xD Kogu selles mark-segadus-OMG situatsioonis ma panin täiega hooga vastassuunda ja siis oleks üldse ühelt sillakohalt alla sõitnud :D OMG, ma läksin Rimi parklasse ja otsustasin rahuneda xD 

Tööl oli rahvast suhteliselt normaalselt ning igav ei olnud. Käisin jälle ehitusmeestel abis, kes lõpetasid jahisaalis remonditööd. Meil olid majas ka Töötukassa kontrollid, kes arvasid, et ma säran täiega. Heili ütles, et no, kui ma kunagi peaks töötuks jääma, siis ma tean, kuhu pöörduda, kuigi sihukest asja ei sa ajuhtuda kuna mind on neile väga vaja. Nii armas :))

Awwwww
Lõuna paiku ma suutsin lõpuks kokatädile selgeks teha, et palun mulle mitte liha panna. Kui ma sööma läksin, siis ehitusmehed küsisid, et kas mulle liha ei antagi. Siis rääkisin neile oma dieedist ja viiest juba kogunenud lisakilost vähem, kui kolme nädala jooksul. Siis küsis üks ehitusmees - kumb on paksem, kas lehm või hunt? Lehm ofc... Novott ja mõtle nüüd nende toitumise peale :D Jaa, makes sense tegelikult. 

Mingiaeg käisid ühed saksa vanakesed, kellel oli kutsa kaasas. Senikaua kuni nemad ringi vaatasid, hoidsin mina koera nimega Juno. Ta oli niiiii armas, aga niiiiiiiiiiiii haisev :D Ma eriti ei tahtnud teda puutuda, kuigi nunnumeeter peksis põhja!

Õhtupoole käis mul abis Kristjan, kellega me põrandapesumaratoni tegime jälle. Täna on abis Marina, kellega me täpipealt sama asjaga päeva alustasime. 

Lõuna paiku tuleb üks grupp lapsi ja nende vanemaid ning pärastlõunal on lossis peielaud. Mulle üldse ei meeldi need peielauad, sest kui nemad saabuvad, ei saa ma kuradi 'terääääääääääääää' olla :D Pidin täna ontlikult riidesse ka panema sp, et nad on nkn kurvad jne. õõõõh, mai taha üldse!

Aga homme on mul õnneks vaba päev! JUUHUUUU! Eile sain Selvukast Pina Colada ja Toffeelikööri 2,99 eurtsa eest! Soodukad ruulivad. Täna ma võtan selle likööri ette ja lihtsalt joon ennast üksi oma toas koos finantsarvestusega purju... Yesss, i guess....

Yours,
AwesomeKitty



2 comments:

  1. Mina ei jätnud seda lugu repiidi peale :S Ma ei kuulagi sellist lugu!!
    Jõudu finantsimisega! :P
    Olga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Sina vb tõesti, aga solli-Olga jättis:D

      Delete

There was an error in this gadget