Wednesday, June 27, 2012

Jaanid, Jaanikad ja sõnajalaõied!

Õeke lõpetas Miina Härma gümnaasiumi:)
Impossible to open
Neljapäeval siis oli õekese lõpupidu. Ma sain ka lossist loa minna. Õigemini ma mainisin, et õeke lõpetab ja mulle öeldi, et ma lihtsalt PEAN minema. Hommikul oli väljasõit suhteliselt vara. Käisime õele kuskilt lillelaost lilli ostmas. Lilled läksid maksma kokku 104 €! OMG, kujutage ette, mis siis veel poest ostes hinnaks oleks tulnud :D Täiiiesti kreisi! Viisime Keidi, emme ja issi Miina Härma juurde ning läksime Berryga Statti kohvitama ning pärast Sirri burksi sööma. Meil oli supermissioon need kilosed burksid ära süüa. Mina sain hakkama, aga Berry viskas siiski pool ära.

Berry saunamütsi demonstratioon
Kuna õde tahtis endale ID-kaardi lugejat, siis ostsime talle selle. Me muidugi ei saanud seda seal kuradi karbist välja. WHO THE FUCK INVENTED THESE THINGS??? Sain õekesele ilusad sinised roosid ja Berry mängis täitsa floristi - tegi suuuure ja väga ilusa kimbu õele :) Parim kimp eveeeer!

Berry kimp õele
Lõpetamisel viisin lilli Biksule, Kadile, Keidile, Helenale ja ofc oma Keidile. Nad kõik nägid superhead välja! :) Läksin õe lõpetamiselt Kassu, Linda, Illimari ja Steissiga koju. Käisime veel Lõunakas Berryle kingitust otsimas. Ostsime talle saunamütsi, mis oli niii hüpersuper nunnu, et anna olla :D

Mu Sass kinkis mulle roosi:) 
Minu emme õe lõpupeol
Töö juures algas meie neljapäevane Cherry-kampaania. Meil oli siis 48 tunniks broneeritud peakampaania koht ning kaheks päevaks kõrvalkampaania. Kella 10 paiku sain Reinult kõne, et nii tema, kui lossi telefon on täiesti PUNANE. Suhtlesin siis vaheldumisi Cherry, Reinu ja Heiliga. Täiesti kreisi. Iga kord, kui telefonil interneti sisse lülitasin, nägin jälle kuidas reaalajas lihtsalt iga minut uusi kirju juurde tikusb. Kui ma lõpuks kell 17:00 lossi jõudsin ning kaks lossi postkasti avasin... Jahh... kirju oli kahe peale kokku peaaegu 200. See oli ÜBERKREISI. Asusin siis vastama. Passisin lossis ca 21ni ja muudkui vastasin broneeringutele. Alguses kirjutasin personaalsed ning pikad kirjad, kuid lõpuks läksid juba nagu konveieril. Lõpuks enam ei mõelnud MIDA ma trükin, vaid lihtsalt sõrmed olid iseenesest juba täheasukohad meelde jätnud ja lihtsalt olin masina-Kedi :D Õhtul viisime Berryga õe pidusse ning läksin ise koju edasi tegelema nende mailidega. Kusjuures, meie Cherry kampaania kestis 96 h asemel vaid 8. Cherry ise kaa imestas, et niiiii kiiresti lihtsalt müüdi välja KÕIK voucherid. Müüsime vouchereid siis 39 eurot kahetuba ning 49 eurot sviit. Täitsa krezi no! Cherry müügijuht helistas pärast mulle ja ütles, et täitsa lõpp - ta oleks ise kaa seda voucherit tahtnud. Lubasime neile soodukat teha ööbimiselt ofc :)))

Oma Kaisaga grillkojas
Kaisa ja Peebuga lossitornis
Järgmisel päeval oli meil lossis jaanipäev.Tänu sellele oli jube palju sebimist niigi. Telefon muudkui helises, kirjad muudkui laekusid. Ooooh niikreisi olukord. Siiski lahenes kõik üsna hästi. Õhtul käisin korraks kodus. Liina, Margus ja Kaisa tulid külla ning tsillisimegrillisime grillkojas. Mina jõin viskit ja rummi. Tähistasime Berry sünnipäeva. Ta sai 27! :) Palju õnne talle :) Kella 21ks läksime kõik koos Sangastesse jaanipäevale. Mari ning Siil ja Peep liitusid samuti meiega. Meil oli üsna lõbus. Noh teistel vist mitte nii väga, sest nad läksid kõik mõne aja pärast juba koju. Tuli oli äge, kuid seda õiget jaanide-tunnet ei tulnud. Mina jäin emme ja issiga veel peole. Jõime Kristjaniga rummi ja Rein pakkus meile liha ja väga niitsevoo-pro praaznik oli. Hommikul ärkasin mingi ulmevara ja tulin lossi. Rein ja Heili istusid pimedas lossifuajees kahekesi. Reinul oli hommikumantel ümber ja lossis valitses haudvaikus. See oli üsna naljakas isegi :D Seal me siis kolmekesi hangusime. Meiega liitus veel Moke ning vaikselt hakkas juurde tilkuma inimesi, kes eelneval päeval lossi olid jäänud. ma lihtsalt istusin ning mõtlesin, et juudas, kui väga ma neid inimesi armastan:) Päeval oli muidugi palju turiste kuna jaanid ju olid täies hoos. Kohtusin ka paljude Reinu ning Kaido sugulaste ja peredega. Nad on kõik supertoredad. Aa ja kusjuures - Kristjan sai jaanipäeval tappa. Noh ta oleks sellest lööjast jagu saanud küll, aga asi selles, et see lööja ise oli mingi 18 :D Ja ta ei tahtnud nii noort kutti oma rusikaga laiaks lüüa. Lossis sai muidugi nalja veelgi - Rein magas üldse fuajees kuna tema pandi uksevalvesse tanki, sviidis ööbinud rahvas jäi öösel ukse taha kuna keegi ei teadnud, et nad välja läksid ning kokku kogutud taara varastati ära. Muidu vist politseid ei käinud ja midagi puruks ei pekstud.. niiet selliste minimaalsete kahjude juures oli jaanipäev ikka väga õnnestunud. 

Õhtul sain mingi poole 20 paiku töölt ning helistasin kohe Kaisale, et plaanid paika panna. Käisin mõnulesin saunas koos Margariiiiiitaga, istusin ema ja isa külalistega veits ning lasin ennast sööta-joota. Kell 21 tulid järgi Kaisa ja Peep. Otsustasime Kaisa tagaaeda istuma minna. Kaisa ema on superhea aednik. Nad elavad küll täiesti kesklinnas - Antslas vist rohkem enam kesklinnas elada ei saaks, kui nemad, kuid siiski on neil kindlasti üks Antsla valla ilusamaid aedu. Seal on igasugu purskkaevud ja lillepeenrad ning kaunistused. Nende aed on supermõnus koht tsillimiseks. Istusime seal väheke aega ning mulle helistas Sääsk. Sääsk on mu ekskutt, kellega me oleme suhtlema jäänud, sest me käime ühes koolis. Ta oli teel Antsla poole ning kutsus mind õue rääkima. Sellest rääkimisest sai see, et ma istusin kella 22 paiku autosse ning sõitsime täiesti lambist kuhugi. Endal meil muidugi plaani polnud kuhu minna. Käisime siis Mustlas ning Viljandis jaanituld kaemas ja jõime rummi. Olime siis neljakesi - mina, Sääsk, Kass ja Hull. Hullul oli mingi sõbranna kuskil ning täiesti lambist satuusime mingile housepartyle, kust me siis ainult seda tüdrukut teadsime. Siiski panime sinna laua taha persed maha ja hakkasime jooki manustama ning liha sööma. Leppisime kokku, et kuna ma sain kaks vaba päeva järjest, siis jääme sinna ööseks. Jõime Sääsega ennast purju ja mingi 4 paiku läksime vist magama. Hullust ma ei tea midagi, aga Kass jäi igatahes mingi vandiga välja õlli laskma veel. 

Hommikul ärkasime suht vara. Meil oli üks kolmelidrane rumm, millest oli veel pool alles. Mina otsustasin, et ma olen nkn kaine kuna ma ei joo iialgi kaks päeva järjest ja poisid võivad õlli laskma hakata. Otsustasime õhtul koju sõita. Helistasin emmele ja ka tema oli sellega täiesti OK. Käisime Kassi ja Gabe'iga poes ning ma hakkasin salatit tegema. Poisid sättisid muusika ja grilli üles ning hakkasid rahvast kutsuma. Vahepeal tuli Andrease ema koju, kelle majas me olime. Ta oli niii sweet naine! tegime temaga kohvi ja niisama tsättisime. Ta sõitis ära Itaaliasse kell 17. Mingihetk oli juba üsna palju rahvast koos. Täiesti lambist ütlesin mina, et EI, ma tahan kookospiima ja homme koju :D Mõeldud-tehtud tõime poest Pina Colada jaoks manti ning Kedi hakkas jälle tipsutama. Õhtuks kogunes sinna meeletu rahvas ja meie pidu läks ikka vääääga kreisiks :D Meil käis öösel lärmi pärast politsei, üks poiss sõitis ära minnes kraavi ning üks poiss jäi eelnevalt juba vahele ilma lubadeta ning jämmis koos meiega :D No pidu oli superawesome, aga ma ei saanud mitte ühtegi sekundit magada. Hommikul kell 7, kui me Sääsega otsustasime tuttu jääda, pandi põhjavolüümil ja-bassil tööle teises toas 'ajee tutakajetsaa doltse kabanna, aje tutajaketsa ja sertseralla...' :D ma ei tea sellest laulust ühtegi sõna, kuid see on mingi täisohmoon vene laul :D Me vaatasime Sääsega üksteisele otsa ja panime täiega naerma ning tõdesime, et me siiski ei saa magama jääda. Käisin veel pesus ning siiiiiis nats aja pärast hakkas halb. Nii halb, et ülejäänud päeva pilt oli, aga häält ei olnud. Otsisin ühe oma uue sõbranna käest mingiaeg veel oma ID-kaardi ära ning sõitsime Antsla poole. Meiega olid ka Elis ja Kass. Kass ostis Pukast Vana Tallinna kreemilikööri ning Kiiu Torni. Ma olin 101% kindel, et ma hakkan oksendama, kuid enne Antslat oli mu hääl isegi tagasi ja natukene võis mu näos näha isegi naeratust:) Passisime mu hoovi peal - Kass mängis Ruudiga ja Sääsk lamas niisama maas nagu imbetsill ning läksime lahku ära. Ma nii armastan neid :)

Tule laula koos meiega!
Nüüd käisin eile tööl koos Lindaga. Kusjuures on ta parim abiline, kes mul eales on olnud! Tõesti superaktiivne ja abivalmis. Muidugi ka korralik ja korrektne. Supercool. Ma armastan teda :) Täna on Keidi , Berry ja Linda Tartus kinos ning õhtul tulevad meile järgi. Emme aitab meil lossis täna lillepeenrad korda teha ja homme on mul siin õeke ja Berry abis. Meil on juba laupäeval pulmad ning pühapäeval ülisuur üritus. Jäängi homme lossi ilmselt ööseks kuna ma aitan Heilit oma nõu ja jõuga. Tule siis kõik mee- ja heinapäevale Sangastesse. Päeval on laat ja igasugu trall ning õhtul saab Ott Leplandi, Gerli Padari ja Jüri Aarmaga koos laulda :))) 


PS! Aitäh Sipsule, kes mulle supernunnu Hello Kitty pildi saatis! sa oled nii armas. Ma armastan sind :)

Kiiret kainenemist jaanidest,
AwKit

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget