Sunday, June 3, 2012

Hide yo kidz, hide yo wife

Laupäeval oli tööjuures peielaud. ma mõtlesin küll, et siis on terve loss seda kurbust täis, aga need matuselised olid üllatavalt heas tujus - lauldi isegi. Mingiaeg ma käisin vetsus ning käsi pestes tuli üks pisike ca 6-7 aastane tüdruk sinna. Ma siis kuivatasin käsi, kui tüdruk hakkas LAULMA! Ei - ta ei laulnud mingeid lastelaule, vaid laul nägi välja umbes selline 'uuuuhhh, aaah, uhuhuh, ahhahhhahh, uuuuh, aah' jne :D Ma siis hoidsin hinge kinni ja läksin kähku üles. Veits aja pärast oli ta mu laua juures ning palus, et ma talle lossi näitaks. Nii armas ^^, Lõpuks me tsillisime lossis nig mängisime fuajees laavat ja tagaajamist :D Sain teada, et tal on üks täiega nõme sõber, kes temaga abielluda tahab ja kui tema siis keeldus, lubas poiss ta koera kirvega ära tappa... Eee, okei..

Päeval juhtus veel üks seik. Meil on siin Bergi taldrikud näitusel, mille me ostsime lossi tagasi veidi aega tagasi. Ma siis ekskursiooni käigus rääkisin nendest. Pärast mingi koka sõber. Korralik maakas, Adibase dressid ja WÜRTHi nokamüts peas ilusti, tuleb minu juurde ning küsib, et oot, kust sa nagu võtad, et need BERGI taldrikud on. Ma ütlesin, et all on kirjas kõik ning Heili ostis need lossi tagasi. Ta siis, et 'Heiiili ostis?! Einio andke minna, edu teile!'. Kui ma tavaliselt olen alati superviisakas kõigiga - olenemata nende haridus- ning haritustasemest siis seda WÜRTHi-kutti ma vaatsin küll, et wtf nagu. Läksin oma laua taha tagasi ning mees lendab sinna, et 'kuule, mul on Bergi kassiliiva kodus sahvrinurgas.. äkki tahate seda kah?!'. Jube koomik oled küll, OMG! Ma vaatasin teda altkulmu ning naeratasin nii feigilt, kui ma oskasin. Õnneks kokk ütles talle, et tule ära. C'mon! Kes sa oled selline omastarust? Mis inimeste peades küll toimub...

Sain pühapäevaks siis vaba päeva. Selle tähistamiseks oli siis saunaõhtu. Jõin Pina Coladat ning õhtul tädi ning emmega Hotshotte. Päris öö veetsin viinakoksi seltsis Skaibis. Pääris mõnus oli vahelduseks kell 5 magama minna. Mulle kusjuures ei helista kunagi mitte keegi. Peale ema. Ma olen nolifer ja forever alone :D Enne magamajäämist tõmbasin oma pimendusruloo ette, et lihtsalt pool päeva magada..Kuid just nimelt sellel öösel vastu hommikut (kui ma juba MAGASIN!) helistas üks võõras nr ning siis üks tuttav. Hommikul äratas mind üles helistamisega Moska ning veidi aja pärast ema, kellel olid pannkoogid valmis saanud. Ma olin pühaviha täis, et kurat võtaks, laske mul rahus olla! 

Sõime ning läksime Moska ja Liisuga loomaparki. Seitsmekesi läks ainult 20 eurot ning see oli absoluutselt väärt seda! SUPERHÜPER! Me nägime karusid ja ilveseid, rebaseid, hunte, oravaid, öökullimoodi linnukesi ning hirvemoodi asju jne jne. Selle pargi omanik tegi meile ekskursiooni - see oli supercool! Ma olen nii vaimustuses! Loomakesed (L)
 Kuna üks mu kassike - Linda - on pojad ära sünnitanud, siis käisin õhtul poegi otsimas. Kassid mängivad alati peitust kuna nad peavad kiisukesi kõutside eest peitma. Minu otsingud ei kandnud vilja. Lihtsalt oleks mingi 10 korda surma saanud turnides :D Täna nägime enne kodust lahkumist Viinerit (mu kõige vanem kass), kes oli pikali maas sauna taga päikse käes. Ilmselt hakkab ta sünnitama, sest tundus, et tal on ülisuured valud. Me Keidiga läksime ta kõrvale ning kui ma teda puudutasin, tõstis ta umbes 1 cm pead, kuid ei teinud isegi silmi lahtti! Vaesekene... Ma nii ootan kiisupoegi. Kui kellelgi on poegade soovi, siis võib kirjutada kuna emme pole eriti mu kassifarmist vaimustuses:(

Täna on meil tühi maja seega ma ei usu, et eriti huvitav päev tuleb - saan viimaseid asju õppida. Endiselt on mul see kuradi finatshuinamuina tegemata :( Ja siiiis juba iksäämid! Ning muidugi praktika aruanded ning kaitsmine. 21. juunil kell 12:00 on mul siis kool täiesti LÄBI nagu käbi. Jääb veel vaid lõputööööö-möö-löö-nöö xD 


Muanariito segvininjo,
AwijongagaKiterno

2 comments:

  1. Mul samad asjad siiamaani tegemata. Täna ma alustan! :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kah :D Praktika aruanne on hetkel käsil ning lõpuks sain oma maj.aastaaruanded kaa. JUHHUU! :D

      Delete

There was an error in this gadget