Tuesday, June 5, 2012

Head rahvusvahelist kohvipäeva, kaasnarkarid:)

Heilike
Niiiiiiii! Täna oli tööl suurpuhastus hommikul, korraldasime ümber terve fuajee, mis sai ülikenaks!:) Heili on täielik inspiratsioon. Ma pole kunagi näinud inimest, kellel oleks niiii palju positiivset aurat ja kes süstib igasse inimesse energiat ning teotahet. Ma ei tea teda isegi kuu aega, kuid mul on tunne nagu tunneks teda aastaid.

Päev oli kiire ning palju asju jõudsime ära. Majas oli palju rahvast ja tegevust jätkus. Päeval helistas emme ning ütles, et Lindake kutsus õhtul sünnipäevale. Veidi pärast seda helistas mulle Võru Moeshow tädi, kellele ma esimese ropsuga siiski ära ütlesin, et me kollektsiooniga seekord välja ei tule. Ta arvas, et mul on tugevad tööd ning kuna noormoeloojate katis on peaauhind õmblusmasin, siis ma võiks siiski osaleda. Sain natuke siis järeleandmist ning võin oma show ning modeelodega välja minna. SUPER! 

Antsla Mood 2012
Antsla Moeshowl oli õhtujuhiks üks supertore naine, kes täiiiesti juhuslikult on Heiki tuttav ning tuli täna lossi. Ma võtsin oa hüpersuure naeratusega ta mudiugi vastu, kuid ei tundnud teda korraga ära. Ta küsis, et 'kas sina oled see moe-tüdruk?'. Ma vastasin, et eee jaaaaaa:D Siis ütles, et 'jajaja, ma mõtlesingi, et kus ma seda naeratust näinud olen!'. Kallistas mind ning ütles Heikile, et kas ta ka teab, et tal on hinnatud moedisainer tööl. Heehee. So fierce!

Mu Lindake
Meil oli kusjuures üks Keeni kooli üritus sees ning pidin veits kauem tööl olema. Käisime emmega Siilikast läbi ja ostsime Lindale ühe mängu sünnipäevaks ning istusime seal veidi. Jana pakkus meile süüa mmmmm kui head liha ning salatit. Mõned külalised olid samuti neid seal. Linda tahtis niiväga tulla mu moeshowle ja ma loodan, et me mõtleme midgi välja, et ta siiski tulla saaks. Hiljem lippasime emmega veel sollist läbi ja asusime koduteele. 

Viinerike nsm vingerdab
Kodus ma mõtlesin, et ma hakkan seda saksakeelset ekskursiooni õppima, kuid lähen tsekin enne, kas Linda (mu kass seekord:D) on pojad juba nähtavale toonud. Sain šoki, kui nägin, et mu vanim kass Viiner on surnud:((( Ma nii väga armastan kõiki oma kasse. Ta oli täiesti kange juba. Emme ütles, et ta oli eelneval õhtul olnud ühe silla peal, mis meie majast veidi eemal - eks ta tahtis minna metsa surema. Emme tõi ta küüni ning seal tema elutee lõppes:'( Me arvasime, et ta ootab last, kuid emme ütles, et tal võis hoopis kõhukasvaja olla, mis pidi kasside seas üsna tavaline olema:( Oeh.. Linda kiisusid me samuti ei leidnud, in fact Linda ja Cloudie olid üldse kodust ära kooserdanud. 

Hakkasin siis kähku Moeshowks ühte kostüümi õmblema. Homme on mul vaja lihtsalt veidi näputööd teha veel. Neljapäevaks palun töölt vaba päeva. Ma väga loodan, et saan kuna Võrus peab olema juba hommikul. Ma olen hullult põnevil! Tulge siis kõik neljapäeval, 7. juunil kell 19:00 Kandlesse mulle ning mu Keidile, Berryle, Liisule ning Avele kaasa elama :)) Ekssssjuuuu:)))

Saksakeelse ekskursiooniga on nüüd nii, et öösel ma nüüd seda enam õppima ei hakka ning vabandan nende ees ja teen selle inglise keeles, kui võimalik. Mul on pea liiga paks otsas. Pealegi on mul finantsanalüüs esitamata ning eksam on järgmisel nädalal. Lootsin täna tööl õppida, aga jap... 

Mõni hetk on elus superõnnelik, et nii palju asju on teha ning elu on väga huvitav. Teisel hetkel aga jookseb juhe lühisesse ja mõtled, et tahaks kuskile palmi alla paariks nädalaks. Kuid eks elus jõuabki kaugele vaid väga raske tööga.

AwesomeKitty

2 comments:

  1. Kas te tülitsete ka õega omavahel?
    Tundub et te saate vägahästi läbi omavahel:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me tülitseme pmst iga jumala päev. Sellegipoolest oleme parimad sõbrannad :)

      Delete

There was an error in this gadget