Monday, June 4, 2012

HAMMASTE VALGENDAMINE KODUS! Kuidas saada hambad valgeks? + spešal nipid/trikid

6:30 Enriike hakkab laulma, et see on minu aeg ning minu elu.
6:35 Kohvikann tulele, koban köögis ringi nagu pime ahv. 
6:40 Hommikukohv, silmad lähevad pilukile - asian phase. 
7:00 Riidesse
7:15 Hommikukohv 2 - juhhu! It's a whole new world, I can SEEEEE!
8:00 Tee peale sõidukohv, mida on mõnna roolis muusikavideode vahel lürbata. 
Päeva jooksul veel umbes 2-3 tassi kohvi..

Arvake ära, kui hea see hammastele on? Ma olen kohvinarkar ning selleks ka jään, aga hambad on mul alati olnud korras ning üsna valged. Selleks on mul omad nipid ja trikid. Sheerin seda ka teiega nagu lubatud:)

ERINEVAD VÕIMALUSED HAMMASTE VALGENA HOIDMISEKS:


  • Igapäevaselt tuleks kasutada valgendavat hambapastat ning hambaniiti. Mina hambaniiti ei kasuta, sest ma lihtsalt ei viitsi. Valgendav hambapasta ei pea olema mingi 10 euri maksev jura - kõik need 3D whiteningid jne on kaa väga head :)
  • Hambad hoiavad korras piimatooted ning värsked juur- ning puuviljad. Õun, seller ning porgand sisaldavad happeid, mis on hammaste valge tooni säilitamiseks hädavajalikud. Samuti võid julgelt järada maasikaid ning tsitruselisi. Tegelikult kõik söögid, mis crunchyd, on hammastele head. Väldi floriidi sisaldavaid jooke, sest kuigi paljud väidavad, et see on hammastele kasulik, tuleb välja, et kõrvalainena on see hammastele hoopis paha. 
  • SPESAL KITID. Eks neid on palju - Crest, LumaGloss, DirectWhite jne. Cresti plaastrid ja pastad on kõige popimad ning Supremed pidid täiega hästi aitama kaa. Ise pole ma neid muidugi kunagi kasutanud. Seda ühel lihtsalt põhjusel - kõigi nende mõjuaine on vesinik. Kui üks komplekt maksab mingi 15-50 euri, siis ma ei näe sellel mõtet, kui ma saan vesiniku apteegist või nt Rosalindi poest paari euriga. Crest Supremed on nt 12 % vesinikuga. Seda vist käsimüügis küll pole, aga se on maru kreisi kaa. 

NIPID:

  • VESINIK! Mina kasutan seda niimoodi, et võtan vatipadja, teen selle pooleks niimoodi, et jääb kaks õhukest kihti. Sinna peale panen vesiniku (6%) ning pistan niimoodi suhu, et mõlemad hammaste pooled on kaetud. Kui sul on hambad eest valged, kuid tagant kollased, siis see tagumine mustus tegelikult kumab läbi. Seda ma hoian senikaua suus kuni suudan või tahan ning pesen hambad üle. 
  • SÖÖGISOODA! Pista hambahari vette ning siis soodatopsi. Nühi hambaid ca 3 minutit ning watch em bleech. Pärast pese hambad üle. 
  • TUHK! Määri hambad tuhaga ning kasuta paremaks tulemuseks hambaharja. Pärast pese hambad muidugi jällegi ära xD
  • MAASIKAD! Purusta maasikad ning määri hambaid nendega.
  • SIDRUN! - sidrunhape pleegitab hambaid ülihästi:)
  • KODUNE VALGENDAV PASTA! Sega omavahel sooda, vesinik ning hambapasta. Harja sellega ca 3 minutit hambaid ning pese hiljem lihtsalt hambapastaga üle. Mina teen seda umbes kord nädalas või siis, kui ma näen, et hambad hakkavad kollaseks muutuma. 
  • VIINAMARJAÄÄDIKAS! kes on veits julgem ning vänget haisu ei karda, võib hambaid viinamarjaäädikaga poleerida. 
TRIKID:
  • Õun on naturaalne hambahari. Kui tunned, et hambad on räpased, hauka õuna!
  • Läbi kõrre kõiksugu jooke juues säästad hambaid tohutult:)

NAERATUS ON SU KÕIGE ILUSAM AKSESSUAAR! HOIA TA ILUSANA :)



Säravat naeratust,
AwesomeKitty

5 comments:

  1. Kas tõesti see vesinik hambaid ei kahjusta kui seda otse hammastele määrida?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei kahjusta kuna need kõik hammastevalgendusjurad töötavadki tänu vesinikule. Kui vesinik satub igemele, siis muutub ige ajutiselt valgeks. Sellest pole mitte midagi hullu ja see on normaalne. Hambad on kuskil pool tundi tundlikud, kuid pärast läheb kõik normi tagasi :)

      Delete
  2. Mis auto sul on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul on mark Emme, mudel 007 auto :)Ehk siis, kui emme mulle halastab, siis on mul punane musi Nissan:)

      Delete
  3. Thanks for providing recent updates regarding the concern, I look forward to read more hammaste valgendamine

    ReplyDelete

There was an error in this gadget