Monday, June 18, 2012

Ghost stories

Õnnelik kapilihvija
Palun andestada mulle mu pikk eemalviibimine. Ma olen iga päev üliõhtul koju jõudnud, sest tööd on palju-palju. See on väga hea - hoiab mind tegevuses. Kuigi tahaks juba oma toaprojektiga algust teha. Issil juba mulle meigilaud pooleldi valmis. Üks kapp on lihvitud, ootamas järge siis kummut ja laud. Praegu elan nagu Pipi segasummasuvilas, sest kõik asjad, mis kappides olid, on lihtsalt põrandal laiali. Juhuu. Ma otsisin endale voodit - vaatasin ON24 veebipoest, et ca 100 euroga saab mingi prosta voodiraami kätte küll. Rääkisin seda Kristjanile kaa. Järgmisel päeval tuleb Kristjan minu juurde, et ma olen talle pool ööd oma uues voodis võlgu nüüd xD Ma ei saanud midagi aru nagu. Selgus, et Kristjan sebis mulle no 101% sellise voodi, mida ma tahtsin. Ta mul nii nummikas! ^^

Tere rate.ee
Reedest siiiis. No reedel tuli meile majja krahv Bergi järeltulija Reinhard, kes on ise niiii tark ja tore. Tema soomlastest sugulased aga mitte nii väga. Nad tulid enne tema saabumist lossi ning lasid endale lossi näidata. Nad pildistasid absoluutselt igat sentimeetrit ning lõbustasid umbes 40 minutit ennast minuga ülbitsemisega. Ok, need vanakesed veel. Aga see KUTT. Ausalt, mul tõuseb kananahk ihule, kui ma Golf 2st mõtlen. ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕH! Tal oli faking punane särk seljas, kuhu seljale oli kirjutatud VILDIKAGA 'helista mulle, mõtlen vaid sulle, olen nii nummi'. OMG wtf. Ta lihtsalt mõnitas mind terve selle aja. Täis ambaal. Mingihetk ütles, et 'sa ei pea minuga nii ametlikult rääkima'. Ma vastasin, et 'hmm, ma räägingi niiviisi'. Sest cmon, mees, ma ei räägi ahvide keelt. 

Segasumma suvila


Eile tulid meile mingid kaks rõvedat ning purjus meest ja ronisid leti taha ja kallistasid mind ja ajasid mingit megasitta suust välja. Nooooo ma pole eluuuuseees sellist higihaisu tundnu. Eitea, kas higivanne võtta on popiks saanud? Sest see mees oli küll vist ennast sinna nädalaks mõnulema unustanud..

Ma püüan meelde tuletada, mis ma vahepeal ostnud olen... Hmmm...No pesu ostsin ükspäev täiega kaltsukatest. Ühed rinksid sain tasuta kastist kaa. Praegu seljas ja üüüüüülimugavad. Nunnud on kaa mudiugi. Kokku sain kaks paari boksereid, kaks bikinitopi, kolm paari rinkse ja ühe bikinibottomi 11,50 € eest:) Täna käisime õtsuga Seppäläs shoppamas, sest seal oli -50%. Sain endale maximize bra 9 eurtsaga ning kaks paari boksereid 6 eurtsaga. See on minu jaoks suur sündmus KUNA badumtsss - ma ostsin esimese paari PUNAST pesu ever.. Ma pole punasefänn ja mai tea, miks ma seda ostsin. Mulle lihtsalt hakkas silma :))

Suveniiriletike
Eile olin õhtuni tööl kuna üks grupp, kes pidi 17:30 saabuma, jõudis 18:20 ning lahkus 20:00. Siis hakkasin kibekähku oma praktikaasju tegema, sest täna oli kaitsmine. Kui praksiasjad tehtud, siis mõtlesin õuuudusega, et ma pole oma eksamiküsimusi lahtigi teinud. 

Niisama kood punane
Täna ärkasin 6:50. Koperdasin alla, endal silmad veel nii pilus. Kohvi tulele ja mõtlesin laua taga, et why me?! Sain kodust täiega hilja minema ning läksin eksamile triiksärgi asemel mingi roosa t-särgiga, millele on peale kirjutatud mingi BUHH ja mingi imelik hatifnatt on kaa peal. New Yorkeris kunagi müüdi. Sain eksamiküsimused kätte ja oba, täpselt üks küsimus, mida ma kartsin ning ei teadnud. Jahusin täiiiiegaaaaa. Vastasin suulise osa hindele A ning asusin kirjalikku tegema. Sellel ajal hakkasid aga teised suulist osa vastama ja ma läksin nii närvi, sest no siis ma ei saanud enam mitte midagi aru! Lihtsalt mõte seisis paigal. Sodisin mingi jura kokku ja kokkuvõtvaks hindeks sain B :) JUHHUUU! Kaitsesin praktika ära - ma arvan, et läks suht hästi ning käisin Hennu juures äriplaani kaitsmas. Ausalt, mind pole mitte keegi vist niimoodi kiitnud. Henn on hullult tark ja kogenud õpetaja, seega on see eriline kompliment lausa. Ta ütles mulle, et kui mul kunagi peaks elus mingit soovitust vaja minema, siis ma andku aga talle teada, sest ta kirjutab hea meelega mulle soovituse :) No super! 

Homme on lossis mingi ilgelt suur seminar. Mingi Eesti-Läti teema. Õhtul me jääme Kristjaniga lossi filmiõhtule vist. Mai tea vaid, kas ma julgen :D Meie plaan on siis vaadata projektoriga Woman in black'i seinalt. Nagu päris no :D Pärast filmi minna lossi peale kondama. Vääääääga kriipi, sest me saime ühe väääga hullu kummitusloo teada. Panen selle siia kaa kirja.

Krahvi naine, kes oli soomlanna, põdes sünnitusjärgset depressiooni. Ühel päeval tabas krahv oma naise ühe töölisega voodist. See tööline tapeti selles samas mõisas. Kuigi naine oli teda petnud, andestas krahv talle selle. Kahjuks arenes krahvinnal välja skisofreenia. Veidi aega hiljem sattus krahv peale, kui krahvinna öösel oma last tappa üritas. Siis sai krahvil mõõt täis ja kihutas krahvinna tagasi. Soome. Nad ei kohtunud enam mitte kunagi, kuid krahv saatis igakuiselt krahvinnale raha. Säilinud on terve virn kirju, kuid KÕIK kirjad on samasugused: 'millal tuleb raha? millal tuleb raha? millal tuleb raha?'. 
  
Sadas rahet
Ühel ööl oma tavapärast ringkäiku tehes nägi ööadministraator tornikoridori lõpus valge öörüüga naist, kes karjus, suu pärani lahti, kuid häält ei tulnud. Tema otsaesist kattis suur haav, mis veritses. See administraator enam öösiti tööl ei käinud. Mõni aeg hiljem ööbis lossis üks krahvi järeltulija, kes nägi täpselt samas kohas sama viirastust. Seejärel hakati asja uurima. Tuli välja, et see naine võis olla krahvi naine kuna ta kaotas mingil hetkel täielikult kõnevõime. Ta ei suutnud enam piiksugi teha. Siis uuriti selle peahaava kohta. Kuna sellel ajal veel peaoperatsioone ei tehtud, tundus asi kahtlane. Siiski leiti, et Šveitsis üks arst tegi nö katseid inimeste peal, tehes inimeste pähe täpselt sellise sisselõike. Möödus mõni aeg, kui ühest Riia arhiivist tuli välja, et krahvinna käis Šveitsis mingil operatsioonil, kuid ei olnud mainitud millisel....

Sihuksed lood meil siis! Kriiiipi teema eniveiz. Aga oolraith - nagu näite tegin mingeid rämedaid reidikaid oma OOTDst :D Naljakas oli teha, aga noh :D midaiganes siis :D


Musidddd,
AwesomeKitty

6 comments:

  1. Ma just vaatasin seda "Woman in black"i. Mina ei suutnud seda oma kodus teki allgi vaadata, edu sulle vaatamisega kummitavas lossis :D:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minuarust oli täiega lahja :D Seda Amityville horrorit peaks lossis vaatama :D Hakkabki tegema lossis õudukaõhtuid nagu TV6 :D

      Delete
  2. Vot sellised võiksidki olla postitused, rohkem pilte. Ja asi kohe teine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud! :) Hakkan rohkem klõpsima :)

      Delete
  3. Üks natuke kohatu küsimus:D aga mida arvad sina tüdrukutest, kes sõidavad vanade meestega, kellel on kallid autod perse all? Lahe oleks teada sinu arvamust:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vastasin järgmisesse postitusse :))) (#)

      Delete

There was an error in this gadget