Wednesday, June 20, 2012

Filmiõhtu lossis vol 1

mina niisama nunnu
Eile oli meil EASi seminar majas. Päev algas maasikasiidriga, juhhuuu xD Kella 10 paiku siis siidrit - normaalne mimm eksole! :) Selle seminari, mis oli Eesti ja Läti mingi koostöövärk, alustas pidulikult Kedi Urbanik. Avasin siis seminari. Suss värises ja kramp oli sees küll 60 inimese eest rääkida. Ma ARMASTAN tähelepanu ja lavalolemist, aga ma kardan isegi oma kursuse ees rääkida. See on saladus, mida 99% mind tundvatest inimestest eal ei usuks. Kuid mul on isegi olnud juhus, kui ma oleks lihtsalt ära lämbunud, sest õppejõud küsis, kuidas mu suvi möödus. Ma tõesti tahtsin rääkida, aga mul käed higistasid nagu emajõgi tulvavee ajal ning mitte ainult jalad ja käed, vaid isegi pea värises otsas. Kokutasin midagi ja vabandasin, et ma saan närvivapustuse kohe. 

Tjuunisin veits lossipilti
Noh eniveis, päev oli täiega fierce ja kiire. Sain võileibu, puuvilju ja kohvi kaa, oojee :) Õhtupoole käisime Kristjaniga Heili Subaruga (rallimutt olen nüüd officially) ta vennal järel ja pärast käisin veel emmel Valgas järel. Hiljem oli meil siis filmiiiiõhtuuuu. Kristjan tõi rummi ja mulle viinamarju ning endale krõpse ja mina tõin päälekat, kohvi ja müslibatoone :D Alguses noh mega leilis, et hakkame siis filmi vaatama :D Siis selgus, et lossis pole dataprojektorit. Seejärel selgus, et meil pole kõlareid. Lõpuks suure hädaga saime kõlarid, mis tahaühendades lõid niiiimoodi särtsu, et ma vaatasin, et ongi metsas. Õnneks läpakaga midagi ei juhtunud. Heili tõi meile mingihetk ka projektori. Sättisime kogu krempli suurde saali üles. Ehitasime endale ülimegamugava lounge'i diivanitest ja tõmbasime paksud kardinad ette. Käisin veel sviidis pesus.. õõõõõõõõ.. JÄÄKÜLMA VEEGA! See oli nii kreisi. Ühika-ajad tulid meelde kohe xD Enne muuvit hakkasime rummi jooma ja kaarte mängima. Kogu õhtu seis oli niimoodi, et Kristjan võitis kaks korda ja mina umbes sada :DDD Pläkutasime nsm ja kuulasime mussi. Kell 23:50 suundusime alla ning hakkasime filmitama siis.Filmi nimeks siis 'The wonam in black'. No algus oli paljulubav. Mida film edasi, seda rohkem vajus silm kinni. Ma vahepeal olingi täiesti blaaah juba. Minuarust oli täiesti tühja pointiga ja kahe ehmatusega film. Mitte midagi erilist 10p skaalal 4p. Siiski oli mööda pimedaid koridore pärast päris jube liikuda. Mina muidugi kuulsin igal pool kummitusi :D Mängisime veel mõned mängud kaarte ja läksime 3 paiku magama. Äratus oli siis pääääris nummi. Ärkasin 6:30 Kristjani kõnetamise peale üles. 'Lilleke, ma tegin sulle kohvi'. Nii armas noh :P Käisin jällegi külma dušši all ja tegime kohvi ning mõnulesime päikese käes rõdul. 
Hommikukohvi kõrvale tegi kristjan minust reidikaid

Kell 8:30 oli jaanipäeva ja Lauluga maale koosolek. ma ütlesin kogu 40 minuti jooksul vist kaks sõna. Kõik hangusid täiega. Heilil oli millegipärast halb olla, Rein käis eile grillpeol ja hangus sajaga, Moke oli niisama selline nagu alati :D Mina olin lihtsalt vait ja Merle rääkis pmst 80% :D Kristjan sai lõpuks emalt oma kauaoodatud võileivad ja nad läksid pmst suht varsti koju. Või maale tööle või maitea :D Ma olen siin terve päeva niisama töömesilane olnud. Hakkan nüüd koostama infomappi tubadesse ning õhtul tuleb emme järgi. Peaksin täna Moska juurde minema, aga ma pole kindel, kas ma jõuan, sest ma pean toa ära koristama ja tahaks midagi Berryle küpsetada, sest ta aitab mind ühe disainivärgiga. Tahaks varakult magama, sest ma olen unele liiga palju võlgu juba. Kui kooliga saab ühele poole ning juuli kätte jõuab, siis ma võtan ühel vabal päeval aja maha ja vaatan terve päeva filme ja ei tee mitte midagi (okei, ma tean, et see pole tõsi ja ma ei suudaks seda niikuinii, aga unistada ikka võib) :D Juuli keskpaigas peaks täiesti üks sihuke päev olema tegelikult:)

Homme on õe lõpuaktus. Ta tegi KÕIK eksamid ülihästi ning hinded tulvad kaa ulmehead. Täielik oivik! Kullakene on kõige ilusam ja targem tüdruk, keda ma tunnen :) Palju õnne tibule!

True story
Minult küsiti eelmise postituse kommentaariumis, kuidas ma suhtun tüdrukutesse, kes vanemate meestega ringi sõidavad, ilusad autod perse all. No minu arvamus on see, et igaüks teeb seda, mida ta heaks arvab :) Kuna armastus ei küsi vanust, on tegelikult kõik võimalik. Kui see tsiki-briki käib ainult raha pärast ning see ka õnnestub, on vist kõik korras kuna neiu on oma tahtmise saanud ning vanamees lõikab tegelikult rämedalt kasu ju :D Golddigger on tänapäeval samasugune amet nagu raamatupidaja, lauastaabeldaja või õpetaja.  Samas kui tüdrukul pole eriti ajusid kaa peas, siis nagu polegi ju muud teha:) Tegelikult ei ole vahet, kas sa teed raha oma ajude, või välimusega - see teeb ju valuutavääringus sama välja. Iseasi, kas see on väärikas ning kas sa suudad enda üle uhke olla. Ma ei oska öelda, kas ma paneks suures rahahädas oma keha turule (nt laseks endast pilte teha või oleks mõne rikka meesterahva käevangu-kaunistus) kuna mul pole kunagi olnud ei ilus keha ega selline rahapuudus xD Mina isiklikult ei suudaks olla koos mehega, kes mu isa või vanaisa vanune. Mu peaaegu kõik eksid on minuga umbes sama vanad olnud või isegi nooremad. Samas võibolla sellepärast polegi eelmistest suhetest midagi välja tulnud, et ma otsin valest kohast :D Kuigi mina ei saaks prg mõelda endast mingi 15 aastat vanemast mehest, siiiiis no kui teistele sobib, siis palun väga. Raha paneb rattad käima ja selle eest saab tänapäeval kõike! 

Stay tuned for midsommers day,
AwesomeKitty


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget