Wednesday, June 13, 2012

THE ENERGYYYY

Täna olen ma eriti tegus olnud. Hommikul ärkasin juba long before äratuskella. Emme oli juba Tallinna poole sõitnud ning üsna varsti pani ka õde Põhja-Eesti poole minekut. Kobistasin ennast tööle ja mulle väga meeldis, milline ma täna välja nägin. Soeng oli ilus, riided olid ilusad ja kõhtu polnud ees. Töö läks kuidagi vääääga kähku. Üks Soome mees tegi täna mu silmadest pilti ja pani oma telefoni taustapildiks :D Seega pean siinkohal ütlema suuuuured tänusõnad oma kullakallile ripsmehaldjale Angelale:) Angelast paremat tehnikut muideks pole lihtsalt olemas! 

Täna meil oli köögiga jälle segadus - ma olin veits valesti märkinud kalendrisse ja sain jälle kurjustatud ning köögitädi oli nii pahane ja ülbe nagu mülbesülbe :D Aga mind ei morjenda :D Täna käis majad ka tuletõrjest üks mees, kes taatles meie kustuteid. Tsillisime temaga mööda haussi ringi ning otsisime neid siis. Peatusime pikemalt ehitajate juures ning ajasin oma torumehest megasõpsiga juttu. Ta näitas, kuidas vasktorusid painutatakse. See oli nii äge riistapuu, millega ta seda tegi .Ajasime nsm möla ning kui kustutid taadeldud, küsis tuletõrje mees, kas ma tahaks ISE ühte kustutit tühjaks lasta :D 

Käisime Mairoga Põlva pristumeestel külas ükskord
Ma polnud seda kunagi teinud ning läksime lossikuuri taha. See oli täiega vinge!! Ma tundsin ennast nagu mingi animakangelane, kellel kätest mingit asja tuleb, mis vaenlasi hävitab :D Pmst ülejäänud päeva tsillisime Kristjaniga koos ja olime nsm muhedad. meil oli Reinu mingi sugulane Andreas külas, kes aitas voodeid parandada. Ta on Võrust pärit ning lõpeab Kreutsu. Kristjan näitas mulle tube, mida ta koristab ja parandab. Pidime kõik toad läbi proovima mingipäev :D Õhtul viskasin Kristjani Sanksi ning panin lauluga koju. Mul oli kuidagi üliseff tuju täna. Selline plikalik duracell olin :D

Kodus võtsin kohe oma toa ette. Tassisin mööbli välja, sest homme hakkab Kaisaga lihvimismaraton. Mul on nimelt projekt - värvin kogu oma toa mööbli valgeks ning teen heleroosaga kaunistused peale. Kas pole mitte nummmmiiiiiii? ^^, Tegin toa enamvähem puhtaks ning viskasin peaaegu KÕIK kooliasjad ära :D See oli niiiii mõnus tunne :D Eriiiti vene keele manti ära visata :D Hiljem pesin kolm masinatäit pesu ja tegin söögi. Pärastpoole veel tegin autos suurpuhastuse. Ma olin hullult tubli täna ikka. 



Pärast dušši (pesin hambaid ja sp on mingi jörr keset pluusi)
Nüüd siis lubatud keratiinhooldusest. Mul on sellest möödan nüüdseks 7 nädalat ning efekt on täiega olemas veel! Vaid need kohad, mis saavad duššigeeliga kokku on veits lokkis - otsad ning kõrvade- ja laubaäärne. Ma sirgendan pärast iga pesu neid maru natuke, kuid mingit hullu sirendusprotseduuri ette võtta ei tule. Juuksed on täiesti mõnusad, pehmed, libedad ning rasked. Läigivad kaa ilusti:)) Ma lähen juuli alguses ehk uuesti hooldusesse. Jama, et see Tartus on vaid, sest oleks ju super panna pikendused ning siis kohe pärast seda käia keratiinis, kuid mõte, et ma ei saa juukseid kolm päeva kinni panna ei eruta üldse :D Sest see oleks nagu 'issand jumal oumaigaad, ma panin juuksepikendused' :D

Avastasin juhuslikult, et mu Lumiaga tuli kaasa ka case! Superkhuul nagu :) Sorry, et ma igas postituses teda mainin, kuid ta on mu uus armastus ju :) khihi

Ja muide, mul on elu esimene klassikokkutulek tulemas. Nii khuul ja lahe ja erutav :D Ma olen väga iksaited! :) Sest see u kõige armsama klassi kokkutulek:)

With ALL my love and energy,
AwesomeKitty

4 comments:

  1. Tere Kedi! Sa pakud teistele väga palju mõnusat lugemist. Oled tubli tüdruk. Kuigi arvasin Sinust mingi aeg halvasti. Antslas kunagi käisid Sinust hullud jutud.. Aga nüüd näen, et oled väga tore inimene. Kes Sulle ripsmeid paneb? Mis perekonnanimi Angelal on? Palju juuksepikendused maksavad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks hinnata raamatut teiste arvustuse järgi on tõesti selline risky business:) Hulle jutte ma ei karda ja loodan, et inimesed, kes neid räägivad, saavad öösiti magada ning päeval püstipäi ringi käia. Sealjuures siis paremad inimesed olles. Püüan olla täpselt selline, et mu vanemad oled uhked ning sõbrad õnnelikud:) Ma armastan inimesi!

      Angelal on kahjuks ring täis ning enam inimesi juurde ei võta :( Juuksepikenduste hinnad varieeruvad olenevalt kvaliteedist, paigaldajast ning tehnikast 50-500 euro vahel. Parima kvaliteedi ning hinna suhte leiad kuskil 200 euro kandis.

      Hope you find it useful,
      päikest (#)
      AwesomeKitty

      Delete
  2. Võiksid rohkem teha endast pilte, nt oma igapäevasest riietusest. Oma toast võiksid ka teha pilti sellest muutusest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Homme tuleb pikem postitus ning olen ka paar pildikest teinud. Ma olen seda enne mõelnud, et võiks mingeid pilte endast kaa teha, kuid siis mõelnud, et kes mu larfi ikka vahtida tahab :D Aga väääga armas:) Issil hakkab mu uus meigilaud valmis saama juba, et ma siis postitan siia jõudumööda kõigest pilte:)

      Delete

There was an error in this gadget