Thursday, May 3, 2012

When you're moving, everything is GROOOOVY!

Päev algas juba varahommikul. No niiiii mõnus oli hommikul kell 7 rõdul kohvi juues päikest võtta! Passisin mingi pool tundi hommikumantlis ja tundsin, kuidas positiivsus ja teotahe tõusevad. Enne 9t tulid Kiku, Monsa ja Karo külla. Viisime hommikul Väimela lasteaesa igasugu nõud ja lauad ja muu tavaari ära ning süstisime linna kaltsukatesse. Üle kolme tunni shoppamist andis tulemuseks mulle:
  • Sinised nummid tudupüksid 0,1 €
  • Levi'se teksalühkarid 0,05 €
  • Sinine kampsun 0,35 €
  • Sinine pikkade varrukatega pluus 0,35 €
  • Poolpikk mantel 2,9 €
  • kaks paari pesu 4,5 €
  • Retuusid 1,1 €
Kokkuvõttes oli päris hea shoppingspree, aga ei saanud nii palju asju, kui lootsin - nt tasuta kastis polnud täna muffigi:( 

Täna oli Hermese ees suuuur politseireid. Me vaatasime neid mingi 10 minutit, kuidas nad hiilisid maja varjus ja mõõtsid salaja kiirust xD See oli superseff - nagu kuskil filmis:)

Jõudsime ühikasse tagasi ja kõik suht suikusid juba. Pesin pea ära ja issssssand, ma ütlen ISSSSAND! Ma föönitasin juuksed ära ja ei! MITTE ÜHTEGI LOKKI!!! Ma olin täiesti ekstaasis! Siiani olen. Ma oleks nagu juukseid tund aega sirgendanud. Ausalt... See keratiinhooldus on SUPER! Tüdruku nimi on EELIKA HAMMER, kes mulle selle hoolduse tegi. Kirjutage talle Feissbuuki ja bookige endale aeg kirja, et suvel ujudes kuivaks pähe Printsessi, mitte Kunksmoori soeng :D Juuste kohta ütlen veel niipalju, et ärge kunagi mõelge oma klippidesse toppida lambist palsamit, sest see on maailma kõige halvem mõte, haha!

Käisime otsimas video ja helitehnikat koolimajas Kikuga ja meid saadeti ei kellegi muu, kui oma parima sõbranna - Randmaa juurde! xD Ta on meie õppedirektor, kes vihkab meid vist senikaua kuni ta ära sureb. Me vingerdasime õnneks välja sellest ja saime kõlarid ilma sõbrannaga deitimata kätte. Lasteaiaüritus oli superlahe ja saime niiiiiiiiiiii palju süüa! Koguaeg suu matsus peas. Kreeka tuli meelde lausa. Õnneks järasime viinamarju ja õunu suuremjagu.
TEAM MEDIA - Moonika, Kedi, Kirsika
Seal jagati siis lapsevanematele tänukirju hea koostöö eest. Üks naine, kellel oli väike tita süles, andis oma lapse ühele teisele tsikile sülle seniks, kui tänukirja järel käib. See tibi oli maru aktsioonis kohe ja hakkas lapst hüpitama. Seda sai ta teha umbes 10-15 sekundit, sest siis oksendas see tita tema süsimusta kostüümi valget piimasegust okset täis! xD Mina sain kaa muide lasteaia juhatajal kätt suruda ning meened vastu võtta. Saime karbitäie Geisha komme ja tänukirja, woohoo, veel magusat enne suvehooaega! Nagu te juba aru saate, siis mu dieet ei lähe eriti hästi jälle.. LOL Meie olime siis 'Team Media'. Moonika oli kaameramees ning fotograaf, Kiku tegeles monteerimise ja pressiteadetega ning minu ülesandeks oli intervjueerimine ning audio- ning videotehnika. Karoline oli outsider ja tegeles lastega. 

Köögitöölised
Hiljem koristasime Monsaga kööki peaaegu poole kaheksani. Väga pikk päev tuli, seega üsna väss on olla. Magama minna ma ei taha, sest ma olen ühikas üksi ja mul on need kõlarid siin, mille me täna koolimajst laenasime. Need julmalt head kusjuures :D Tümistan siin Train - Drive by'd ja kruiisin omaette. Oeh supertsill! I love my life, I really do!

Mul on peaegu valmis juba postitus suheteteemadel - ehk saab homseks üles. 





Stay tuned,
Awesome Kitty



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget