Friday, May 11, 2012

Tutipäev ja koolilõpp! :)

tutipäeva hommik ühikate vahel
Teisipäeval oli üsna kreisi magama jääda kuna kolmap oli lihtsalt nii iksaiting päev! Kolmapäev sai alguse kell 6:30. Hakkasin 6:45 juukseid pähe toppima ning lokke kärsatama. Lõhkusin vist muide oma pikendused täitsa ära:( Kella 8ks läksin Kirsika ja Karoline poole meikima - mul ei tulnud välja ei meik, ei soeng, ma polnud rahul mitte millagagi. Kõht oli kaa ees. Sellest hoolimata haarasin ma endaga kooli kaasa Hello Kitty suure kaisuka, Hello Kitty uure roosa tutikesega pastaka, Charmmy Kitty mapi, Lotte jäätee, Hello Kitty phonecase'i koos oma roosa telefoniga, oma roosa märkmiku ning Hello Kitty kirjatarbed. Mulle öeldi sel päeval, et ma olen Lady Gaga, Barbie, Geisha.. Noo mind iseloomustati igat moodi xD Päev algas sellega, et läksime 9:00 Väimela lasteaeda. Õnneks oli ilm SUPER! Tegime seal pilte ja nagu selgus, siis oli lasteaed meiega ülirahul - küsisime taagasisidet selle üritusega seoses. Pärast lasteaias käiku mängisime koolimaja ees igasuguseid mänge - värvipotte, heeringas-heeringas-123, haned-luiged tulge koju, vette-kaldale. Kirsika ütles, et nemad väiksena mängisid veel politseid ja pätti kaa niimoodi maal, et olid nagu kodanikud. Keegi oli politseinik ja hoidis silma peal elul. Kui keegi tegi pahandust - nt PEKSIS AUTOT JALAGA, siis politsei pidi ta kinni püüdma ja vangi panema. Vangikonngiks oli garaaž ning senikaua kuni politsei väljas tööd tegi, pidid pätis kuidagi vanglast älja saama, nt POMMI EHITAMA xDD Megaomg :D 

TT-09 & Kristel:)
Jäätis promenaadil, yumyum
Viimane loeng! :)
Meie kursusega ühinesid veel kaks poissi - Marek ja Jaan. Jaan tõi muide terve kotitäie lutsulutte:) Nii armas temast. Päev jätkus VIIIIIMASE loenguga EVER - soome keelega. TERVE meie gängbäng - mina, Monsa, Karo ja Kiku - saime Cd. Käisime veel koolimajas ringi ja lehvitasime õpetajatele. Mängisime umbes pool tunnikest veel koolimaja ees lolli ja läksime linna tsillima. Käisime Jaagukal söömas koos Jaani ja Marekiga. Pärast praadi jalutasime poodi ja ostsime Karoga kahepeale nämmnämm jäätist, mida otsustasime promenaadile sööma minna. Päike paistis ja supersoe ilm oli, jäätis sulas mõnusalt karbis ja see oli lihtsalt ilmeline pärastlõuna. Linnatsilli lõpetasime Kagu parklas, kus me saime Keio ja Antiga kokku ning klõpsisime veel pilte :) 

Läksime ühikasse pesema and shit, et kella 17ks hakata ennast õhtuks valmis panema. Jõime Karo ja Kiku juures veits rummikokse ning Keio viis meid kella 18 ajal linna Õlle nr 17 pubisse, kus meil oli Captain Morgani sviit. 

Õlle nr 17 koos Kikuga
Ka Luule ning Kristel ühinesid meiega seal. Sõime seal ennast ikka megapaksuks ja jõime kaa muidugi suht lõbusaks. Mida kell edasi, seda lõbusam hakkas. Otsustasime pärast seal istumist minna Bossu kuna seal oli karaoke ning keegi polnud pmst uut Bossu näinudki. 22:30 asusime siis teele. Jõime linnas ja lällasime nagu hullud, sest niiiii naljakas oli. Jäime teistest taha ning oma jooke lõpetama Bossu ette. Olime siis seitsmekesi ja rääkisime hulle lugusid oma lapsepõlvest! Meil oli niiii FUN! Bossu saime kaa tasuta sisse ning tasuta kokteili samuti - baaridaam sai küll omaniku käest sõimata, et 7 tasuta kokteili tegi, aga see omanik mingi eriline lohh ikka! Ronis lavale, ise täis nagu templielevant ja hakkas rahvast sõimama - 'noooh, kas siin laulurahvast kaa on väääää?' keegi väga midagi ei vastanud sellepeale ning siis karjus omanik lavalt 'aaaaga nahhui te oma persed siis siia maha olete pannud üldse????'. Me kõik vaatasime, et OKKKEIIII, wtf dude? Siis räuskas ta oma 3-4 laulu lavalt nagu paarituv steptosaurus ning ilmselt sättis ennast kuhugi taharuumi magama.. Pidu ise oli ÜLIFUN ja karaoke oli kah üsna lahe. 
Parimad kursaõed ever! :) Miss u all

Tegime tsikkidega oma klassi kahele tüdrukule dsõuki ning saatsime nad nende enda teadmata lavale Pärlipüüdjat laulma :D Kusjuures Karoline, kes on samuti meie kursusel 3 aastat käinud, sai teada, et ühe klassiõe pnimi on Kiveste, mitte KIRVES xDDD Meie klassis käib vaid üks kutt, kes sellel peol leidis endale meie kursuselt kaaslase, mida oli üsna FUN vaadata :D Pärst baari sulgemist passisime veel Bossu trepil koos pidulistega ning ma abiellusin ühe TÜDRUKUGA, kelle nime ma endale telefoni üles kirjutasin isegi! Ühesõnaga pidu oli ülikreisi! Minu jaoks lõppes see alles poole 5 ajal Keio ja Anti toas :D 

Hommikul kell 10:30 ajasin ennast püsti, sest oli vaja pakkimata hakata ning ka lauapesu triikida, mis oli lasteaia üritusest siiani kortsus. Käisin Kiku pool muljetamas ning siis sõime Bistroos seljanksi. Monsa tuli kaa mingiaeg Väimsu ning siis tsillisime niisama ringi. Ma pakkisin asjad ning issi tuli kella 15ks Väimelasse järele. Suht kreisi ja NIIIIIII kahju oli ühikast ära kolida. Käisin veel Jaani toas filme võtmas ja Keio, Anti, Jaan ning Svennu istusid seal. Ma täiega mõtlesin, et ma panen pillima, kui ma ära lähen, aga mõtlesin, et cmon :D Ma ei tohi välja näidata, et nad niipalju mulle korda lähevad.. OEH! Sellega sai siis jälle üks etapp mu elus läbi. Üks uks on sulgunud selja taga ning seisan nõutult koridoris, kus on 56 ust ja mul pole õrna aimugi, milline lahti teha!

Oma beibedega!
Nüüd istun siin oma 10 lahtipakkimata kotiga ning ülisassis toaga! Oh god, pls help me ja saada mulle assistent ja/või koduabiline.

Homme lähen Sangastesse lossiekskursiooni teekonda õppima. Täna pean veel ajaloo pähe õppima kuigi minu esmane pririoteet on hetkel siiski oma asotsiaalsuse kõrvaldamine :D


Musidkallid igalepoolemaailmas muahmuahmuah,






Awesome Kitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget