Monday, May 14, 2012

Töömurdja Urbanik!

My (not-so-freaky) kingdom
Öösel sain mingi väga hilja magama, sest ulmeärevus oli sees. Hommikul ärkasin üles, läksin alla, panin kohvivee keema, käisin vetsus ja istusin köögilaua taha. Siis nii möödaminnes vaatain kella ja tõdesin, et ma olen ikka täisohmoon - kell oli 4:45. Hmm, ehk siiski oleks targem tagasi voodisse minna ja 6:15 ärgata nagu plaanitud.

Uuesti ärgates egin kõik hommikused toimetused uuesti ning hakkasin õtle, et wtf will i wear?! Ma ei teadnud täpselt, mida ma tegema hakkan, seega oli riietust suht raske valida - kas office casual, tagasihoidlik chic VÕIIII lauda-Liisa lüpsivorm. Panin siiski kampsuni ja mutad püksid ning balerintsikud. 

Kella 9ni passisin emme juures ja Rein tuli mulle sinna järgi. Käisime ehituspoes 60 pirni ostmas. Alguses leidsime ühed pirnid, mis maksid üle 10 euro/tk. Rein mtles, et nooo päris hull summa tuleb ning läks müüjat otsima, et ehk saab midagi odavamat. Sellel ajal leidsin ma ISE pirnid, mis maksid 69 senti/tk :D Mul on siiski mingid ehitajageenid vist! Jõudsime Sangastesse ning Rein rääkis, et neil on need Töötukassa töövarjutajad tööl ning nendega saab igast kino - nv oli lossis mingi party ning hommikul läks Heili (minu töökaaslane) nendega siis lossi koristama. Mingiaeg nad seal koristasid ja Heili järsku vaatab, et kõik on purjus - misasja?! Mismoodi eksole? Tuli siis välja, et kui nad maja pealt klaase kokku korjasid, siis oli iga klaas vaja korralikult ära tühjendada. Ise ei tuleks nagu selle pealegi, et teise täisilastatud herpesega klasiäärt lakkuma võiks hakata :D

Mina hakkasin siis endale töökohta tegema - fuajeed. Pesin mööblit ja sorterrisin sahtleid oma ärnägemise järgi. Sahtlitest tuli igast huvitavat kräppi välja - pstakas, markerid, venekeelne märkmik, kristall, taskulamp, mingi põhikooli almanahh, sirgendaja,  kaks meetrit jõhvi, D&G lõhn, kaisukaru, punane juukselehv, tühjad patareid.. Tõeslised Tootsi taskud. Need sahtlid ja uu mööbel, mida ma seal puhastasin, olid niiiiii mustad - tolmused ja rõvedad. Pärast puhastamist olid käed superkuivad - ausalt, mul pole käed mitte kunagi nii kuivad olnud. Otsisin kätekreemi, aga ei leidnud kusagilt. Kurat - sirgendaja on, aga kätekreemi pole. Mul oli kaasas vaid hüg. huulepulk. Ostsin selle huulepulga nädalavahetuse, aga see on kahjuks nüüd otsas:D Kasutasin seda kätekreemina - töötas jumalast hästi! 

Tööl sai hullult palju nalja ja üldse väga lõbus oli. Kell 12 kutsuti meid sööma. Pesin käed ning istusin ühe vanamehe lauda. Küsiin, et kust ma söögi saan. Ta vatas, et TUUAKSE! Ma mõtlesin, et okeiii, miks peaks keegi mulle, kui töölisele söögi TOOMA, aga istusin seal ja umbes 10 sekundi pärst sain hiiglama suure prae - salati, kartulite ja lihaga. Neli tomativiilu oli kaa, aga need ma jätsin ikkagi järgi. Kui ma lõpetasin, siis viisin oma tariku kööki ning kokatädid ütlesid, et issand, miks sa tõid, me oleks ise kaa ära koristanud. Mul oli jumala hämming - kes ma nagu olen, et nad minu järelt koristama peavad. Mina oleks ise nõud kaa puhtakse pesnud tegelikult. Söök oli maitsev kuigi tavaliselt ma sihukse 'eesti toidu' fänn ei ole. 

Natuke siis töötajatest. Rein on minu ülemus, kes keelab, käseb, poob ja laseb. Ta on superlahe mees - hea huumorimeelega, tark, kena ja selline 'suurema venna' tüüp. Ta kõnnib niimoodi nagu hakkaks lendu tõsma:D Selline väääga omapärane ja ta ei karda vist eriti midagi, sest täna ronis ta mingi ilmselt eesimene redel EVER, mis tehtud on, selle otsa. See redel oli suue laua otsas ja kõikus nagu Tallinna teletorn, kiiga-kaaga. Rein võttis lambikupleid alla, et me saaks Heiliga neid puhastada. Ise veel ütles, et töllerdavad raisk, aaaaaga noh, kui ma kukkuma peaks, siis püüdke kuplit - mul on haigekassa, aga neid kupleid ei maksa keegi kinni xD
Heili on minu töökaaslane, kes hoolitseb absoluutselt kõige eest lossis. Ta on lossi perenaine, kes vaatab, et ümbrus korras oleks ning tegeleb ka pulmadega. Ta on niiiii tore naine! Tundub selline, et i love everyone tüüp. Ma kohtusin temaga juba Sangaste lossi ümarlaua taga, kus me saime ühte gruppi rühmatööd tegema ja meil klappis kohe väga hästi. Ta on umbes 35 aastane ning näeb ikka VÄGA hea välja. Minust peenem kaa.
Kokk Toivo - suure kõhuga vanem mees, kes näeb selline tõeline KOKK välja - naigi basseinikad, klounipüksid jne :D Hästi tore mees tundub ning mulle tutvustati, et ma saan temag käest kõike küsida, mida mul vaja on, aga ta ei ole kohustatud andma mulle xD
Üks kokatädi - Eve vist või midagi E tähe pealt. See tädi naeratas mulle iga kord, kui teda nägin.
Ülejääänud olid täna need töötud vist. Seal oli üks väikse skandaal kaa, kui mingi tsikk, kes on ühe korra üldse jõudnud oma sellele töövarjutusele, helistas Heilile ja küsis 'mis toimub' :D Heili ei osanud nagu seisukohta võtta, et misasja nagu :D Mis mõttes mis toimub. Siis see tsikk ütles, et kuule, ma ei saanud täna tulla, sest ma pidin lapsele hommikul rohtu andma. Heili küsisi, et kui vana sul see laps on siis - ütles, et 10 aastane :DD Noh, päris hea vabandus:D aaaa, meile oli kõige rohkem abiks üks Raimonds, kes oli täiega tore mees minuarust. Nägi küll selline I-just-got-out-of-the-prison välja, aga superabivalmis ja töökas. Teised minuarust rohkem tossasid ja passisid niisama pingil päiksepaiste käes. 

Lõunast hakkas asi juba ilmet võtma - sain sisekujundajat mängida:) Üleüldse nad küsivad minu arvaust hästi palju, mis on tohutult lahe kuna tavaliselt uutele öeldakse, et watch and learn. Minule öeldi - kasuta oma fantaasiat ja säti nii nagu sul endal parem on. Pidin ühe suure vaiba ära puhastama ja küsisin Reinult, et kas ma saan tolmuimeja kuskilt või kuidas. Rein ütles, et no meil siin tonte küll, mine pane tööle:D Seisime just väljas ja kaks töötut istusid pingil - Rein ütles, et minemine, pane tööle nad. Ma mingi läksin ja meesterahvas siis pani just suitsu põlema. Kui ta nägi, et ma tulen, siis kargas püsti kohe. Ma mingi, et 'eeeee, äkki te saaksite tulla ja vaiba ära kloppida'. Mees andis suitsu kähku naise kätte ja võttis kohe megaosa:D Ma siis, et 'noo tegelt mul oleks teid mõlemaid vaja, et...jaaa...', sest ma ise ei hakanud ju oma ilusa kampsuniga seda vaipa tolmutama :D Siis naine hakkas suitsu ära viskama, aga ma ütlesin, et nad suitsu ära teeks ja appi tuleks siis. Ma ei oska veel ülemus olla siiski:D Kui ma kunagi kuskil tippjuht olen, siis ma pean vaatama niimoodi, et ma oma alluvatega kokku ei puutuks, sest ma tahaks kõigiga sõber olla:P

Mingiaeg läksid kõik ära ja ma jäin üksi lossi - ma pesin siis põrandaid ja kastsin lilli ning vaatasin kõik kohad üle, et tolm oleks võetud ning tsekkisin üleüldse olukorda. Tegin endale ekskursiooni saalides, sest varsti peab mul kõik selge olema juba. Järsku näen, et mingi auto lendab letti. Ma olin jumala ready juba, et öelda 'palun parkige parklasse, lossi ette kahjuks parkida ei või'. Kuiiid autost asutus välja 2 meetrine kiilakas ning turske mees oma prouaga. Ca 50 aastased ehk. Niiiiii kurjad. Ma küsisin siis pigem kas nad tulid lossi vaatama. Mees vasta 'mida ma tast vahin?! sajand juba vahitud!'. Ma mingi okeiii, mis ma nüüd teen nagu :D ga mul polnud vaja kaua mõelda, sest nad tuiskasid minust niimoodi mööda, et mind väga tähele ei pandud. Käisid ja tiirutasid all ringi ja neil olid igasse kohta omad võtmed, seega ma järeldan, et nad ei olnud vargad :DD 

Kella 16:30 paiku käis veel arvutimees, kes homseks kaks läpakat ära timmib ja meile toob. Ma nii ootan juba, et saaks päris oma tähtsa tööläpaka, kus on igasugu tähtsad tööasjad sees ja siis ma olen ikka mega asjapanija :D 

Eniveiz, läksin siis koju issiga ja KOHE pärast pesu ja sööki läksin magama. Ärkasin kell 22 seega olin 4h maganud ja nüüd pean 40 imenippi tegema selleks, et jälle uinuda.. Emme tõi esimese tööpäeva puhul shampääni kaa - lasen selle ära ja siis hommikul saan tööle helistada, et ma olen HAIGE :D kõhuviirus võiiiii ma pean lapsele hommikul rohtu andma :DD Äratus on kell 7:15 õnneks alles. Tööle saan homme Keidi ja Berryga kuna nad lähevad Tartusse konsultatsiooni. Kusjuures käisin õega paosti järel ja tema sõitis autoga vrnnvrnn :D Noh, päris normaalne selle kohta, et ta ei saanud mitte essugi aru, mida ta tegema peab ja kuhu vajutama :DD


Töömurdja soovib kõigile töökat suve, hihi
AwKit

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget