Sunday, May 27, 2012

SUVEKS PRUUNIKS! Kuidas saada kiiresti pruuniks ja säilitada jume? +nipid, trikid

Päike sillerdab väljas, aga sina istud toas. Suvi on kohe käes, aga randa minna ei taha. Miks? Mina tean, miks :D Sest sa oled valge nagu maksahaige kana ja kardad inimesi rannas šokeerida, eksole? Kuidas siis saada mõnnalt päevitunuks, et rannas oma pruunide koibadega ringi silgata? Loe ja järgi juhiseid:)

Kas teadsid, et jumekana paistad sa ca 5-8 kg kergem? Päevitunud kehalt ei paista nii hästi välja nahavead - vinnid, punnid, laigud jne. Päevitunud keha näeb välja tervem, kui lubivalge. On palju põhjuseid, miks pruun olla on IN:) 

Ära loodagi, et saad iluslt pruuniks, kui käid iga päev 15 mintsa sollis ja thats it. Siis võid ennast grillpartide klubisse kirja panna. Usu mind, see on mõttetu ja kole ja rõve, sest I've been there. Ma ei saanud lõpuks enam lühemaid pluuse kanda, sest terve ülakeha oli valgeid laike täis. Mind võis keegi lähemal vaatlusel vabalt angerjaks pidada, sest nahk oli nagu soomustega kaetud. Ma olin enamus ajast ikkagi oranz või vabsjee hiinlane. 

Kuidas siis asi käib?

Päevitamine koosneb kolmest etapist - ettevalmistus, protsess ise ning säilitamine. Enne päevitamise alustamist võid hakata võtma Bio-Carotene kapsleid, mille saad Maksimarketist, apteegist vms. Üks leht on 3-4 eurot ning need mõjuvad superhästi! Nad tõstavad täpselt nende ainete taset, mis aitavad nahal päevituda ning jumet säilitada. Igapäevasesse menüüsse võta sisse porgandid. Mina nagistan rõõmuga beebiporgandeid nt. Porganditel on sama toime, mis nendel tablettidel, kuid vähem efektiivne. Kohv hoiab naha erksana - 3-4 tassi päevas aitab põletada kaloreid ning hoida jumet. Ka kala ning oliiviõli söömine on jumele kasulikud. 

Ettevalmistus:
Nsm marslane
  1. SPA-õhtu! Esmalt möksi kokku the best koorija ever. Sa vajad kohvipuru, mett ja duššigeeli. Sega kõik ühtlaseks massiks (ära duššigeeli palju pane, sellel on supervedeldav mõju). Hea oleks, kui sa saaksid protseduure läbi viia saunas. Tee nii -
      • Pese keha
      • Leilita
      • Pese uuesti
      • Jahuta keha maha
      • Koori ja loputa
      • Leilita
      • Pese lõplikult
      • Niisuta kehavõiega
      • Mine nii ruttu solli kui võimalik, sest keha on kõige vastuvõtlikum päikesele puhtalt ning niisutatult. 
Soll ei käi lihtsalt'riidest lahti, kabiini, riidesse, koju'..
2. Enne solli: 
      Twilight Teeth valgendussüsteem
      • Võta meik maha! Kui sa seda ei tee, jääb nägu valgem ning sa saad ilmselt punnid näkku Palju õnne :)
      • 1-3 korral sollis kasuta PRUUNISTAVAT kreemi, sest siis jääb tulemus paremini näha ning sa saat motti selle jume saamisega edasi tegeleda. 
      • Edaspidi ma soovitan soojalt kasutada tingle või body blush efektiga kreeme, mis muudab su naha ca 3 tunni jooksul tumeda šokolaadi tooni. Ära ehmata, sest sollist välja tulle oled sa nagu punane nagu vähk - sp ei soovitata neid panna näkku, sest kuidas sa pärast koju lähed läbi linna.. Derma Dark koostis on samuti ülihea ning ei jäta rõvedat oranzi tooni. Kui on soovi, teen ma review'd kõigist kreemidest, mida ma kasutanud olen - neid on PALJU :D
      • Pane juuksed kinni, kui möksid kreemi ning oled kabiinis. Kõige parem on kasutada selleks seda imelikku meduusipea mütsi, mille saad salongist kas osta ca 6 sendi eest või antakse see täiesti tasuta. 
      • Võta kõik ehted ära. Kui sul on töllerdav nabaneet (nagu mul), siis võta see kaa ära. Ma olen jumala ilusa valge laigu endale naba alla päevitanud :D
      • Kasuta Twilight Teeth hambavalgendussüsteemi. Mina saan enda paki ca nädala pärast käätte ja teen kindlasti posti selle kohta. See on sihuke värk, et möksid hammastele ja sollis hoiab su suud lahti üks mingi kummist julla ning 6-12 minutit solli teeb su hambad juba alates esimest korrast ülivalgeks:) Kui sa seda tellida ei taha/saa/viitsi, siis hoia lihtsalt suud niimoodi väärakalt lahti, et hambad oleks paljastatud kuna UV-kiirgus teeb su hambaid tunduvalt valgemaks! Ma olen seda mitu aastat ksutanud ning see on üks mu hambavalgendus nipp;)
      • Huuuuuuuuuuleeeeed kallis, on huuled neeeed:D Ühesõnaga, kasuta neile kaa kreemi või hügieenilist huulepulka. Õde ostis kunagi mingi spetsjomm solli huulepalsami, mis pidi söögiiu vähendama. Kanepiekstrakti ja mingi huinjaaga. 
      • Küüned! Eriti kui sul on geelid. Ma kandsin aastaid geelküüsi ning prantsusemaniküür kippus alati kollaseks minema. Uuri oma tehnikult, kas ta tahaks ehk hakata sinu peal mingit muud geli praktiseerima ning kui ei, siis on lihtne nipp - tõmba sokid küünte otsa. 
3. Sollis:
Lihtsalt cool pilt solaariumibeibest:)
      • Hoia hambad nähtaval, käed võimalikult kehast eemal, juuksed kõrval (sõbranna õde käis sollis kunagi ning jättis oma tagumikuni patsi 'pehmenduseks' ning sai ilusa nuiakujuga valge lataka keset selga) ja ära vahi silmad punnis neid lampe - silmanägemisest jääd ilma, ullike!
      • Ära laula laule kaasa, sest see on kõik välja kosta :D Mul on faking kogemusi:D
      • Keera esimsel sekundil ventikas kohe maksimumi peale. 
      • Kui sa käid mingis keskmises kabiinis, siis võta esimesel korral  minutit, teisel korral 9. Hoia 10 minutit kuskil 2-3 korda ning siis 12 ja siis võid isegi 15 juba võtta (konsulteeri kindlasti teenindajaga!). Kord nädalas võid täitsa käia kõige võimsamas sollis, sest siis saab keha vaheldust:)
      • Sollikuur tee ca 3 ndl ning käi umbes ülepäeviti kuna muidu ei pruugi pruun jume tekkidagi, kui nt kord nädalas käid. 
      • Enne suve võid piirduda 5-6 korraga ning randa silpsata:)
4. Pärast solli:

      • Ära käi saunas 24h!
      • Ära käi pesemas 5-10 tundi!
      • Ära sheivi ennast - sa kraabid oma nahalt päevitunud kihi maha.
      • Kreeeeemita:) Kreem Forever After või Kisses on superhea selleks puhuks - saad osta nt solaariumisest vi ilupoodisest. Kui selle peale raisata ei taha, siis mäkerda niisama mõne rasvase kreemiga ning võimalusel lama pesuväel või Eeva-kombel voodis ja vaata nt filmi võöi noh.. õpi või midagi. 
      • Kui sa pesed ennast sollikuuri ajal, siis ära tee seda nagu terasharjaga vms. Ürita ennast mitte nii mustaks ajada, et sa küürima peaks. Pese ennast võimalikult õrnalt ning vähe - ära siiski haise, muidu pole pruunist kehast midagi kasu, kui sa haised nagu mädanemaläinud heeringakonserv..
      • Võimalusel ära möksi endale igal hommikul pahtlit näkku, sest seda õhtul maha võttes, koorid sa nahalt ka päevitust - kui sa oled pruun, siis pole ju pahtlit enam vaja. Kannata nädal aega sellega :)
Nüüd, kui sa oled pruun, saad minna sõbrantsidega randa jäiseid mojitosid nautima ning surfarite outtabed soengutega päid sassi ajama. 

5. Rannnnaaaaaaaaaaas:
      Neoon muudab pruunimaks:)
      • Tõsta päevitustool vette, sest vesi tõmbab päikesekiiri ligi - see on mingi füüsikaasi, millest mina ei jaga (füüsika oli keskkoolis 4 muidu :D).
      • Keha mäkerda kokku pruunistava porgandiõliga, mis maksis eelmine aasta 6 eurot vist ainult. Carribean goldi oma vist oli.
      • Bikiin olgu must, valge või neoon - u know u wanna show off ur tan ;)
      • Joo hästi palju vett, sest see on kehale ning vaimule hea:)
      • Uuenda oma õlikihti aeg-ajalt. 
      • Ujudes ja sportides võtab päike kõige paremini.
      • Ära unusta oma dotsekabaana prille pähe, sest Matrix ei ole su eesmärk eksole?:D
      • Kui saad põletuse, siis hoidu päikesest vähemalt 48h, sest muidu kogu su päevitus lihtsalt koorub maha. Ära pane sinna mingit hapukoort või muid toiduaineid, mida su vanaema arvab aitavat - osta endale aaloe geel ja püsi sooja teki all, sest sa ei taha ju haigeks jääda ja sellest nii superawesome peost nädalalõpus ilma jääda.
KÕIGE TÄHTSAM ON PÄEVITADA OHUTULT, SEST VÄHKI SURRA EI OLE IN! 

Ära päevita, kui:
      • Sa oled põletuse saanud.
      • Kui sa oled rase and shit.
      • Kui sa oled üliheleda nahaga - sa pead leppima pruunistavate spreide, kreemide ja vahtudega.. Sorry.
      • Sa päevitasid sollis tund aega tagasi. Ma olen katsetanud hommikul soll+päeval nat. päike. Sain kergelt ussi mängida...Nahavahetuskuu:)
      • Su emme ütleb, et sa ei või - sa võid teda usaldada, sest ta on su emme ja isegi, kui it makes no sense, siis kuula teda ikkagi, sest ta on su emme.
Mälestused sellest, kui ma negro olin:)
Soovin kõigile mõnusat pruuni jume, mis mul see suvi endal täiesti saamat jääb. GO KELDRIKAKAND URBANIK!

AwesomeKitty

7 comments:

  1. Soll on kõige suurepärasem viis oma nahk tappa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen sinuga absoluutselt nõus:) Kuid kui järgida kõiki nõuandeid, mida antakse, peaks elama antibakteriaalse kuubiku sees ning jooma puhast, destilleeritud vett :) Peaaegu KÕIK asjad siin maamunal on mõõdukas koguses kasulikud või ohutud! Ma ei propageeri ebanormaalset sollikultust, vaid kirjutan sellest, kuidas ILMA sollis sadu minuteid kõrbemata saab väga ilusa ja püsiva päevituse. Kui sa hellitad ning armastad oma nahka, siis armastab ka tema sind vastu :) xoxo

      Delete
  2. Muidu kõik timm aga mid häirib, et sa oled selle teema koha peal nii kitsarinnaline. Kas sa pole kuulnud, et on inimesi, kes on loomuikult üliheleda nahaga ja ega nad sellepärast nüüd OUT pole. Lihtsalt laiemat silmaringi omada on ka kasulik. ole tubli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei nunnu:) Kuidas ma vihjasin, et heledanahalised OUT on? Mu emme, õde ja parim sõbranna, kes on mu elu kõige tähtsamad inimesed, on nooo... Mitte üliheleda nahaga, vaid talvel näost lausa sinised. See postitus on direktsioon pruuniks saamiseks - ma arvan, et mul pole vaja eraldi välja tuua igas postituses, et ma tolereerin kõiki ja kõike, mis meie veidras maailmas sünnib:) Aga eks ma püüan oma silmaringi laiendada ja ägedam olla;) Päikest päevadesse! (või pilvekesi, kui pruuniks saada ei taha:P)

      Delete
  3. Kui palju see hamba valgendus värk maksab ja kust ostad?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ebay.com/itm/TWILIGHT-TEETH-TEETH-WHITENING-SYSTEM-KIT-UV-LIGHT-INCLUDED-TANNING-OR-HOME-NEW-/150856734888?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item231fc318a8

      Näiteks :))

      Delete
  4. irw päris huvitav õpetustekst, huvitav lugeda :D (Y) mitte mingi korralikult kirjutatud nagu ülemusele või midagi :D

    ReplyDelete

There was an error in this gadget