Sunday, May 6, 2012

Minu viimane vaba nädalavahetus :)

Riided, millele polnud kohta
Eilne päev möödus veits laiskuse tähe all. Seda ka sellepärst, et nii sick oli olla. Tegin siiski suurpuhstuse oma toas ning suddenly reality strikes - mul on ikka LIIGA palju riideid. Tõin oma riided ühikast ära ja nüüd on mul lihtsalt suur hunnik asju, mida pole kuskile panna. Elan nagu asotsiaal mingi kräpihunnikute vahel..
Õhtul jõime veel Keidi & Berryga mojitot veits ja enne magamaminekut hakkasin vaatama filmi 'Demons never die'. Lihtsalt sp, et magama jääda selle saatel. Vaatasin algust veits ära ja silmad olid juba kinni, kui JÄRSKU hakkab käima 'I am a man with a heavy heart..'. Mul oli silmapilk silmad punnis peas, uni kadunud ja kargasin istukile, et jeesus maria, mis themesong nagu! Blind faith on mu totaalne lemmik ja oli pikalt ka mu ringtone. Siiski suutsin vastu panna ja lõin läpaka lid'i kinni ning jäin tuttu. 

Hommikul ärkasin kell 6, sest uni läks lihtsalt ära. Ma ei saa aru, mis värk on?! Ma olin maailma kõige hullem ööinimene vanasti. Nüüd on enne 1 juba silm loojas ning hommikul, kui äratust ei pane on max 8:30, kui voodis püsin. Tavaliselt ärkan iga jumala päev kell 7. See on nagu aamen kirikus (või nagu üks mu sõbranna kunagi arvas seda ütlust olevat - 'kaamel kirikus'). Eniveiz, ärkasin ja tegin kohvid-värgid-särgid ning kell 9:40 asuin linna poole väntama, sest plaan oli Kaisaga minna rattamatkale. Niivõrd-kuivõrd. Läksime Kogre järve äärde. Teepeal saime mitu korda virtsamürgituse, sest igal pool laotati põldudele sitta. Sõitsime Antslast ca 12 km kaugusele umbes 30 minutiga, mis on suur saavutus, arvestades meie (kruusa)teede sinkavonka-ülesalla tee looklemist. Jõudsime ilusti kohale ja tegime lõkke üles. Leidsime ühekordse kasutamata alkomeetri kaa! Päeva leid 2012 xD Grillisime sašlõkki ja jutustasime niisama. Valutasime arsche kaa, sest tänapäeva rataste istmed on ÜBEREBAMUGAVAD nagu! Istusime seal mõned tunnid ning hakkasime tagasi liikuma. Siiski otsustasime mitte korraga koju minna ja jätti osta ning pargis süüa. Juhuslikult avastasin ma mingi uue asja. Vb see pole uus, aga ma pole eriline alkoteadlik kodanik seega minujaoks oli surprise! A le Coq on välja andnud kolm uut jooki - 

Pina Colada, Cuba Libre ja Mojito. Ostsin Pina Colada - hind oli kaa täiega soodne, nimelt 1 € vaid! Jook ise on 0,33 l. See Pina Colada moodi väga polnud, küll aga meenutas aastate eest müügil olnud Twist'i. Seda valget - kookose ning ananassiMAITSEGA. See on suht keemia siiski, aga kuna ma pole eriti valmiskokside jooja kaa, siis vb asi lihtsalt minus:) 

Tutvusime siis Antsla eluga kella 15:30ni ja siis ma väntasin, endal Pinakast vine peas, koju. Kodus tuli sihuke uni järsku peale, peps ka nii valutas - tegelikult terve strateegiline ala. Magasin tund aega ning üles tulles ootas mind meeldiv üllatus - issi tegi mulle ühe riidestange, millele saan oma riidemajanduse riputada! I love my daddy! 

Õhtul tegin kartulisalatit kanuumatka tarbeks, mis toimub homme kell 15:00. Pidime Kiku ja Karoga kolmepeale söögi kaasa võtma, sest pärast matka toimub grillchill ning saunapralle. 

Sain täna positiivse vastuse ka tutipäeva kohta - JEE! Kolmapäevaks lubab samuti head ilma. Ma niiii loodan, et tuleb kaa! Sellest tuleb best day ever seljuhul. 

Ja VEEEL sain ma täna positiivse vastuse moeshowlt. Minu kollektsioon valiti 7. juunil toimuvale Võrumaa Mood 2012 showle! JUHHU! ^^,





Ma LUBAN, et homme saate aknepostituse, aga täna ma lähen ära tuttu:)

Yours truly,
Awesome Kitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget