Wednesday, May 16, 2012

Prrrrr, freeezing! + õekese sünna

Täna oli lossis NIIIIII KÜLM! Ma olin terve aja mantliga, kuid ikkagi värisesin niiräigelt. Seal oli mingi -45 kraadi umbes. No srsly! Istusin nagu mingi vene babuula kõrvuni viltmantli sees.. Vahepeal hakkas niiiii kül, et ma käisin vetsus selle kätekuivati all soojendamas ennast ja kui enam jalgu ei tundnud, siis tegin seal akrobaatikat, et jalad üles sulaks :D

Ostsin täna Taisto poest endale hommikul juua ning nägin mingid ägedaid pudeleid nimega 'Little Miracles'. Neil on korgi peal slogan 'DRINK TO YOUR HEALTH'. Mina valisin siis ženženi, acai, kirsi ja valge tee oma. Maksis üsna palju 1,70 0,33 liitrit, aga jubehea oli! 

Meil oli hommikul lampi ukse ees mingi suur kolakas laud. Mõtlesin, et no tere tore, mida ma sellega nüüd peale hakkan? Õnneks varsti kokaonu ja üks teine mees tassisid selle minema. Ma nsm vahtisin ja targutasin kõrval ja Toivo küsis teiselt: 'nooh, paha olla jah?'. Teine mees siis vastas, et noo nii paha, kui saab veel. Toivo siis jagas meiega vanarahvatarkust, et kui on POHMAKAS, tuleb endale pihku kusta ja siis kaelale mäkerdada xD. Siis natuke peale seda hakkas tööle mingi kuradi sireen, mis undas mingi 3 tundi jutti ja mulle öeldi, et see jumala normaalne ja lõugabki niimoodi vahepeal :D

Mingiaeg ma korjasin väljas konisid ja tulin siis tuppa tagasi. Ma pidin krambid saama. Tardusin ukse peale soolasalbaks ja vahtisin üksisilmi kappi, mille uksed olid lukus, kuid mille üks suur uks haigutab nüüd täiesti avatult. Berg tahab minuga sõbrks saada vist;) 

Kuna täna käis mingi ülivähe rahast, siis tegin õekesele sünnipäevakaardi - värvisin ja meisterdasin seal:) Palju õnne sünnipäevaks talle - ta sai täna 18! Alles ta oli väike tatt, oma 12-13 aastat vana! Võite tema blogi tsekkama minna keidiu.blogspot.com:)  Ja muide - nägin täna oma tulevast abikaasat kaa - kena musta mersuga mees, kes käis niiiii hästi riides ja lõhnas Eau Fraiche järgi, mmmmmmm :) Tõmbas oma mersuga letti ja kõndis uksest sisse, mina lummtult vaadates ja naeratades nagu vibalik :D Siis võttis ta oma mustad prillid eest niimoodi aeeeeegluubis ja kõndis minu poole. Mul ilmselt ila kaa tilkus :D Küsis vaid majutuse ja toitlustuse kohta - ilmselt tahtis mingit üritust meie juures teha või tuli niisama mind vaatama :D

Mul on tegelikult täna masendus kuna ma kaalun 68 kilo - ma pole megaammu nii palju kaalunud ja ma tõesti ei saa aru miks ma olen nii palju juurde võtnud? Ma olen ka lausa näost ära moondunud, hambad on kollaseks läinud, juuksed on rõvedad, nägu on vinne täis, ripsmeid on 2,5 karva alles, maniküürist ja pediküürist ma üldse ei räägigi, nahavärv on hullem, kui maksahaigel kanal. Mul on vaja kähku need lisa 8 kilo maha saada, siis tundub muu kah natuke kenam vist...

Love yo so much,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget