Sunday, May 20, 2012

Produktiivne nädalalõpp

Apelsinimahlake, nämmnämm
Käisin just õues ning kaks võimalust - kas Antsla põleb või väljas on suitsuhais ja ulmeudu. Minu akna taga õitseb maru ilusasti õunapuu ja suvi on täiega peal ikka! 

Eile oli siis laupäev ning meie lossi kõige kiirem päev see nädal. No mul ei olnud sekunditki igav - supertsill. Hästi paju turiste käis, mitu gruppi olid söömas, esimene sviidikülastus ning esimene sünnipäev:)

Hommikul kohe tõi Heili mulle appi oma sõjaväest tulnud poja, kes aitas mul kõikide saalide põrandaid pesta. Temaga oli fun - rääkis mulle oma sõjaväe teemast ja patrasime niisama elust-olust. Pärast stalkisin teda faceis ja tuli välja, et meil mitmeid ühiseid sõpru isegi :)) Peale seda ning mõningaid kliente tuli lossi Rein oma poja Mihkliga, kellega  me saime nagu täiesti esimesest sekundist nii hästi läbi ja tsillisime terve päeva koos. Ta on käib Tallinna Inglise Kolledžis ja on niiiiii tark, et ma suu ammuli kuulasin ta juttu lihtsalt. Ta on muide 10 aastane:D Ma tegin ekskursioone ja ta tsillis kaa minuga kaasa ning igavusest õppis siis inglise keelsest brošüürist hotelliekskursiooni selgeks. No supercool poiss. Ma vaatasin teda ja mõtlesin, et jumal andku, et minu lapsed sama targad tuleksid. Ta läks kaa 6-aastaselt kooli nagu minagi kusjuures. 

Working-place wiiiii
Mingi hetk tulid siis sünnipäevalised lossi üle vaatama ning oiii, kuidas ma sõimata sain, et vetsud on korrast ära. Noo vetsudes käivad meil ju kõik maja ehitajad ja nagu Rein ütles - 'nad situvad hooega'. :D Tõesti vetsud olid VÄGA jubedad. Ma vabandasin ette, taha, kõrvale, maa alla ja taevani ning lubasin, et sünnipäeva alguseks on vetsud korras. Köögipoolelt pidi tegelikult kokk vetsud hommikul üle vaatama kuna meestevetsu oli naistel veits imelik koristama minna ju. Seda ta muidugi ei teinud ja siis Kedi ja Mihkel võtsid lahingurelvad - mopid, kindad, puhastusvahendid, rätikud, lapid, suure prügikoti ning õhuvärskendi kaasa ja läksid likvideerima. Catering-tsikid (Catering-tüdrukud on suht toredad, kuid ainult üks on veits ülbe ja kuri minuga. Nähvab vahepeal hullult, aga ma ei pane tähele ja ründan teda naeratusega.) veel ütlesid, et kuule nendega pole sul seal midagi teha, sinna on puhastusteenindajaid vaja. No puh-leeze - ärge kahelge Urbaniku võimetes:D Meil läks pool tundi ja vetsud olid läikivad. Ma pidin meeste pissuaare käsitsi seestpoolt puhastama, prügikasti äärtelt nühkima maha pasakorda, korjama sitaseid vetsupaberijuppe maast jne. See oli suht karm, aga meil sai Mihkliga ülipalju nalja ning meie jaoks oli see FUN:D Me olime täiega uhked enda üle ja otse vetsukoristuselt suundusime inimesi giidima. Mihkel oli tulnud lossi oma elektriautodega, millega ta otsustas äri teha - 50 senti üks tiir. Ta teenis jumala lühikese ajaga peaaegu 6 euri. Me olime vahepeal arvutis ja ta näitas mulle oma lemmikut sõnamängu ja siis aitas mul pileteid müüa - parim abiline ever:) Nüüd sviidist :D Sviidiga oli reaalselt niimoodi nagu Extreme makeover - ome editionis, et siis kui kliendid majas olid juba, võtsin ma tolmuimejaga sviidi eest tolmu:D Niiiiii napilt sai see valmis ja see oligi nii superlahe. Pärast, kui sünnipäev läbi sai, viisin sviiti arve ning jalutasin sviiti, kui härra sviidis oli täiesti paljalt:D Suht hull! Läksin kähku välja ning tulin minuti pärast tagasi ning teesklesime mõlemad, et seda minutit vahepeal lihtsalt ei toimunud:D Siis ta palus, et ma tooks talle snäkke, aga kuna meie köök oli suletud, siis pidin ma seda tooma alevist. Ta andis mulle 45 eurot kaasa ja ütles, et kõik, mis üle jääb, on tipp selle eest. Ma sain snäkid 20 eurtsaga, aga võtsin endale vaid 5 - bensurahaks ning peldikuküürimise eest ning andsin 20 kööki, et nad cateringitüdrukutele edasi annaks. Liiga hea olen, I know:D Muide, Mihkel ostis oma teenitud raha eest isale õlletoobi ning endale kõrrejoogi.. Ideeeeaaaaalne laps!:)

Õhtul käisin ripsmehoolduses ning ostsin ühe paari ihaldatud päiksekaid, mis kodus proovides siiski ei sobinud :D Faking poepeeglid ma räägin rsk:D

Tänaseks sain siis vaba päeva juhuuu.. tahtsin eile endaga filmiõhtu teha, aga hoopis olin voodis oma kahe armukesega - söögi ning 9gagiga. Muide, ma kaalusin täna hommikul 65,9 juba - seega selle nädala skoor on täidetud, mis oli mu maagiline 66,6. Järgmise nädala pühapäeval siis 66,0. Seega pean kaalu hoidma nüüd ja ca 100-12000 kcal päevas sööma. 

Mu vanim kass 'Viiner'
Täna ärkasin kella 8 paiku, sest ma olen lihtsat nii harjunud juba. Tegin hommikul kooki kuna täna tulid sugulased külla. Hiljem chillisime Kaisakesega grillkojas, jõime apelsinimahla ja mängisime Potit:) Meiega tsillisid mu kassid, üks kapsaussi sugulane, ämblik, puuk, palju mesilasi, sääsed ja üks parm. Ma nii armastan oma Kaisat:) Oeh! Family is worth more than money or gold! Kisa on minu pere olnud juba kohekohe 11 aastat ja endiselt bestikas - niimoodi vist elulõpuni välja.

Ilusat uut algavat töönädalat,
AwsomeKitty



BTW - sellel nädalal kirjutan KUIDAS KIIRESTI JA PÜSIVALT PRUUNIKS SAADA:) Stay tuned! :)







No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget