Thursday, May 24, 2012

Neljapäev, 24.05.2012 (superandekas pealkiri minuarust) xD

Täna sõitsid õde, emme ja Berry Tallinnasse - emmel on koosolek ning õde läheb kopsupilti tegema Austraaliasse sõidu jaoks. Mind tõi tööle issi ning tuleb õhtul järgi kaa. Heili ja Rein on täna Tartus asjatamas ning ma siin lossis loner. Hommikupoole käis Räpina Aianduskool meil ekskursioonil ja nsm ringi tsillimas ning mõned üksikud kliendid on samuti käinud. Panin üles suveniiristendi, kuid ma ei tea, mis saab siis, kui ma koju lähen..? Hetkel pole hullu, sest rahvast majas pole, kuid alates hotelli valmimisest on see suur probleem. Aga sellele mõtleme siis alles :D Ma veel otsisin täna üles voldikufaili, mida oleks vaja printida. Lähen siin printeriruumi ja hakkan endaarust printima - oh seda rõõmu ja joovastust - printer on VENEKEELNE xD Mul oli vaja printima panna mõlemale pool lehte ja ma ei saanud mitte muffigi aru, mida ma tegema pean seega jätsin asja sinnapaika. Las targemad toimetavad! Pidin täna ka telefoni taha lülitama, kuid ma ei leidnud telefoni! Ma ausalt otsisin nii väga... Ma tunnen ennast täna nii saamatuna :S 

Ma olen suhteliselt kindel, et restoraniomaniku naine vihkab mind. Ma olen temaga ALATI (nagu kõigi teistega) olnud niiii sõbralik ja alandlik, no tõesti. Ta leiab aga koguaeg, et minuga oleks vaja õel olla. Täna ta siis küsis, et kus on tagaruumide võtmed. Kuna office'i võti läks remondikäigus kaduma, siis ütlesin talle seda. Office juures on veel üks ruum, kus on mingid laudlinad ja iiiigast kilakola - mina olen seal ruumis kaks korda käinud, kui ma sinna mingi vana asja viisin hoiule ning Heiliga ükskord koristades viisime samuti sinna asju. Minu peale oli ta täiega kuri, et mismõttes nagu? Kas nüüd peaks siis ukse maha murdma vä?. Ma kehitasin õlgu ja naeratasin lihtsalt, sest ma tõesti ei tea, kus see võti asub kuna mul pole tolle ruumiga pistmist. Tema aga ütles, et 'SINA olid seal ruumis olnud, naised köögis rääkisid'. Naised köögis rääkisid... Kreekas rääkisid naised köögis, et me Kirsikaga oleme lesbarid ja vahime üksteist sihukese pilguga nagu tahaks üksteisel kohe seal samas leti ees seelikut seljast rebida. Nad rääkisid veel, et Ana ja Andreea töötavad vabal ajal litsidena - terve küla pidi seda teadma ning me kõik koos oleme juba poolte bossidega linade vahele roninud! Kikuga olime pro-lesbarid, kes teevad vabade päevade eest show'd kaa bossidele! Kadi ja Raili olid köögimuttide arust lihtsalt lollid ja paksud xD No cmon! Mul tõesti pole sinna ruumi asja.. Seejärel nõudis ta, et kuhu on jäänud need riiulid, mis sinna toodud olid. Need riiulid olid muide ca aastast 1950 ja kõikusid nagu külatargad kell 11 hommikul Bockipudeli mõjul ning Rein viis need minema, sest nad tõesti ei ilustanud seda üldmuljet. Seejärel sain ma siis sellepärast pragada - sinna peale lähevad joogid ja klaasid ja maitea, mis asjad. Hiljem tuli ta mu laua juurde ning sõnas: 'Ega see üritus, mis tuleb - ega meil, köögis, pole nende toolidega mingit asja, see on teie rida!'. Ma saatsin kööki paberi, kuhu peale kirjutasin ürituse andmed ning et nad soovivad istekohti 150le inimesele. Kui ma nüüd loogiliselt mõtlen, siis tõesti on sündmusekorraldus meie rida, aga ma ju nii uus:) Newborn fish veel siin.. Oeeeeehhh.. Ma muidugi jälle rõhutan, et ma ei lase end häirida - selleks ma siin olengi, et kogemusi saada ning suvi lahedalt mööda saata! ^^,

Täna siis jälle Euroka-lainele ning kavatsen õhtuks midagi lahedat jälle kokata:) Ma iga päev üritan - välja pole muidugi tulnud mitte midagi. See on täpselt nagu selle elektripirni leiutamisega - ma ei feili, ma lihtsalt leian viise, kuidas see ei toimi! xD

Still awesome...
AwesomeKitty

2 comments:

  1. Sa oled niii tubli ikka :)) Ainult loe ja imesta.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh musuke, mul hea meel, et sa loed:) Ootan sind ja Kerti külla kaa muidugi:)

      Delete

There was an error in this gadget