Wednesday, May 23, 2012

Minu bucket-list! Ehk asjad, mida teha enne surma!

Enamuse loodan ära teha enne 30.ndat eluaastat kusjuures. Ma kavatsen elada oma elu to the fullest senikaua, kui ma pole leidnud oma Mr. Righti! PALUN ära leia mind enne kümmet aastat :D


Ma täiendan seda listi kindlasti jooksvalt, aga need on asjad, mis hetkel pähe tulid:)






  1. Omada lemmikloomana madu
  2. Ujuda delfiinidega
  3. Lasta endast maalida portree
  4. Osaleda publikuna mõnes telesaates
  5. Olla ülemus
  6. Olla žüriis
  7. Kirjutada raamat
  8. Veeta jõulud soojal maal, varbad merevees
  9. Sõita kabrioletiga, muusika põhjabassil
  10. Sõita õhupalliga
  11. Mängida Las Vegases pokkerit //abiellumise jätan ilmselt vahele xD
  12. Boobjob!
  13. Pildiseeria bikiinides (japp, ilmselt pärast eelmist punkti xD)
  14. Osaleda filmis
  15. Käia pilateses või joogas
  16. Anda kellelegi intervjuud
  17. Benjihüpe
  18. Langevarjuhüpe
  19. Külastada Kuubat (mu absolute fav!)
  20. Käia Kazantipil
  21. Elada üksi roosa/valges korteris oma Hello Kitty asjadega
  22. Omada maasturit

Signed by:

Kedi Urbanik aka Awesome Kitty

2 comments:

  1. aaaga kuhu siis roosa 7nda seeria bemm jäi?:D

    ReplyDelete
  2. See ilmub siia siis, kui see natuke reaalsem on :D Aga hea märkus, Sipsu:)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget