Wednesday, May 30, 2012

LUMIA ehk hispaania keeles PROSTITUUT :D

Täna on rõve ja vastik, vihmane ning külm ilm. Seega walk-in turiste pole eriti olnud. Küll aga küsisid kaks inimest majutust. Käis ka kaks gruppi ning Rukkiselts pidas koosolekut jahisaalis.  

Ma eile kaalusin ennast ning otsustasin, et ma liha enam ei söö. Mitte, et ma nüüd hakkaks full-on vegeterianiks, vaid lihtsalt lõunal ma liha ei söö. Ma ütlesin täna kokale kaa, et palun pange mulle liha asemel toorsalatit. Ta ütles, et ooooh, missa nüüd - meil on täna nii väike lihakäntsakas. KÕIK, mis tasuta antakse, tuleb ära süüa. Välja arvatud tomatid, sest neid ma endiselt jälestan. Ma võiks hoopis magusaid asju jälestada - issand, kui hea oleks elada, kui suhkur oksele ajaks! Kokainimesed küsisid, kas toit hakkab figuurile liiga tegema või :D Noh, pärast sõin ma veel kaks topsi kamavahtu - OMG, kui hea see oli. Ja OMG, kui palju kaloreid seal sees võis olla xD Rein tõi mulle, sest mulle muidu magustoitu ei anta - ta siis halastas oma orjatüdrukule :DD
Täna tõi üks Denis, kes tegeleb mingi sajaviie asjaga, meile lossi kaljatooted. Nende vastu on täiega suur huvi olnud juba :) See Denis on täiega nunnu. Kahjuks tema aga pole see minu tulevane abikaasa kuna aastahoroskoop ütles, et ma kohtan oma tulevase abikaasaga JUUNIS. Hetkel on veel mai - seega SEE ei ole mu rikkast venelasest abikaasa :) Nimelt mu kinnisidee on vene rahvusest mees. Tema nimi peaks olema Dimon. Mitte PUMBA! Vaid Dimon - ja sellel pole mitte mingit seost nende metssigade ja tuhkrutega kuskilt animafilmist xD

Õhtul käis minu juures Aivar, kes tõi mulle suure Geisha karbi:) Niiii arms temast. Rääkisime täiega pikalt juttu ja meenutasime vanu aegu. Muideks Aivar kutsus mind koolis 'kanaseemendajaks' ja 'näsatiksujaks' :DDD Pidime ehk tsillima minema nädala lõpus :)

Käisime emmega täna poes ning ma leidsin, et Saaremaa teeb nüüd kokteilijooke nimega Frizzer. Minu absoluutne lemmik oli muidu rabarberi Cooler, aga nüüd teeb ta tee vabaks Frizzer Rhubarbile:) Sest Saaremaa viin on kaa palju etem, kui Viru-niru.

Ning nüüd pommuudis :D Ma saan endale LUMIA 800 :D JEE! Ma olen seda faking mitu kuud vahtinud netist, et jumal hoia, kui lahe telefon ning kujutanud ette, et kui ma rikkaks saan, siis selle ma endale ostan. Olen hoidnud käes pulkdeodoranti ning mänginud omaette, et see on mu valge Lumia.. Tõesti nagu, ma olen jumala šokis. Järgmine ndl saan kätte :) Siis ma teen kohe õuvervjuu sellest. Seda saab siis prg Minu EMT paketiga tasuta. Kuutasu tuli mingi 23 eurot, aga ma maksin Elisas sama hinna. Selle eest ma saan siis tund aega muudesse võrkudesse ning perega täiesti tasuta rääkida. Internet on kaa paketis muidugi:)

Sellel nädalal ilmub Kedi Ilumaailma katti õpetused ning nipid-trikid kodus hammaste valgendamisest! :)

Sinuuuuu
AwesomeKitty

3 comments:

  1. Järjekordne eksperimentlik hetkeotsus- liha ei söö.. . No taimetoitlased taimetoitlasteks, aga nüüd jätad end keset suurt tööd ja stressi ilma loomsetest valkudest ja mineraalainetest. Kui hommikusöök on korralik ei tohi ka lõunasöögiga pirtsutada. Õhtusöök on see, mis tuleb kergemaks teha.
    Hakka siis kuivatatud härja verd sööma- gematogeeni. :D

    ReplyDelete
  2. Mina otsustasin poolteist aastat tagasi, et ma ei söö enam liha. See oli ka hetkeotsus ja siiani ei taha. Pole mingeid tervisehädasid ega miadgi ka - võid veidi netist maad uurida ja leiad, et tegelikult saab näiteks rosinatest ja teistest kuivatatud puuviljades paremini kätte praktiliselt samad ained, mis lihast. Pealegi põhjustab liha väga palju veresoonkonna haigusi. Varem olin kord kuus küll kõrges palavikus ja pidevalt külmetushaigustes. Pärast liha söömise lõpetamist (kuigi, külas olles jms tuleb vahepeal väga minimaalsel määral seda ette, sest ei ole minu otsus dikteerida, kes kuidas süüa teeb) on tervis tunduvalt parem isegi. :)Pidevalt stressan ja kooli lõpetamine oli see aasta jne, aga siis olidki pigem neelud värskele ja rohelisele. :) Ole õnnelik ja lase teistel süüa seda, mida nad ise soovivad :) Ega keegi sinult steiki taldrikult ei kisu.

    ReplyDelete
  3. Oi, tere pikad kommentaarid - mul on väga suur rõõm neid lugeda :) Liha ma jätsin prg tõesti eksperimendi mõttes menüüst kõrvale kuna see moodustab üle poole prae kaloritest! Ma olen täiesti obsessed oma kehakaaluga. Just täna hommikul juukseid kuivatades jõudsin järeldusele - ma ei stressa oma tuleviku, riigi heaolu ega Aafrikas nälgivate laste pärast, vaid kinnisidee on pikad, terved juuksed ning kaalulangus :)

    Ma pole kunagi mingi eriline lihasööja olnud - ma ei tunne sellest puudust, kui pole mitu päeva nt söönud:)

    Härja verd on suhteliselt raske leida, ma pakun xD Ma sellepärst ühtegi härga nüüd tapma ei läheks kuna ma olen liiiiiga suur loomaarmastaja! :) Aga tänan soovituse eest:)

    Suvised kallistused,
    AwesomeKitty

    ReplyDelete

There was an error in this gadget