Tuesday, May 15, 2012

Le grande ouverture ehk avamispäev!

Just SSSR
Pärast ebanormaalselt pikka magamis-sessi oli hommikul väga hea ärgata. Kuigi maru külm oli - ma olen väga soojaarmastaja ning sp mulle lossis kaa olla ei meeldi, et seal on NIIIIII külm - ma üritan koguaeg liikumises olla, sest kui ca 10 minutit istud, siis värised nagu mõni Vanja Jõhvist hommikul enne prihoodipauku. Eniveiz - Keidi ja Berry läksid täna Tartusse ja viisid mindki hommikul tööle. Rääkisime lossist ja õde ütles, et 'päris lahe, et sa sellises VINGES kohas nagu töötad...mitte kuskil... paneel kortermajas...'. Ma nagu mõtlesin, et ma pole vist kunagi prostituudiks saada, et paneelikas peaks töötama xD 

Pusa, millega krahv Berg rukist mõõtmas tavatses käia
Avamispäeva hommikul oli igasugu sodi ja kola veel saalides ning fuajees, põrandad olid valget kipsitolmu täis, kõik on selline pre-opening teemas veel. Meil pole isegi moppe veel, aga põrandad vajasid no niiiii räigelt pesemist. Sebisin kaltsukotist siis mingid dressikad ja pluusid ning hakkasin põrandaid nühkima. Isekeskis mõtlesin, et kui turistid peaks nüüd tulema ja mopi kohta küsima, siis ma vastan, et see on meil tegelikult reliikvia - krahv Bergi isiklik Reeboki dressikas :D Kuna saalid on suured, siis läks neid kaltse tegelikult üksjagu ja kaltsukott oli see suuuuur saja-liitrine prükkar. Issand, mis mõnuga ma seal ses sobrasin:D See mu vaimne puue ju, LOL. Leidsin sealt ühe vesti, mis oli täpselt minu mõõtu, jumala viisakas ja kena nägi välja ja issand kuidas ma tahtsin seda endale võtta - peas mõtlesin juba, millega ma seda kanda saaks isegi:D Aga seekord võitis ratsionaalne mõistus vallatu südame viimase argumendiga: 'mida su töökaaslased arvavad, kui sa ühel päeval ilmud tööle kaltsukotist tuuri pandud kampsikuga...?'. 

Täpselt sihuke kutsa oli:)
Meil käis täna palju igasugu töömehi ja värke - üks neist oli Janek, kes tegi mingit elektriasja vist. Tal oli kaasas SUUUUUR kutsa, kes nägi välja täpselt nagu lumepall. Ta oli niiiii armas ning veetis terve päeva meiega. Tsillis ringi ning oli supersõbralik. teda oli nii mõnus paitada ja nunnutada. 
Kõik mingid tähtsad omanikud ja asjad olid muigi kaa ja see kiilakas suur mees oma naisega samuti. Meil oli seal fuajees mingi rõve laud keset kusemist ja ma kutsusin ühed tööharjutajad, et nad laua kokku paneks ja kuhugi ära tõstaks. Mina ei teadnud väga nendest storage-roomidest midagi, niisiis ütlesin, et see laud tõstetaks ühte vanasse pellerisse, mis enam ei funka - nemad ähkisid ja ohkisid nagu eided :D Ausalt no, me Heiliga tõstsime eile just seda lauda ja saime hakkama ja need kaks olid täismõõdus mehed. Undasid ja mölisesid aind, et issand kui raske ja 'a mille me peame tõstma/kust see laud tuli/kas see laud oli eile kaa siin vä/mille jaoks seda lauda kasutatakse/kas me peame selle homme siia tagai panema vää':D Ma ei teinud neist eriti välja ja naeratasin ainult, et jaja viige sinna. Just siis, kui nad olid selle lauaga ukseni jõudnud, tuli see kiilakas mees ja pistis undama, et 'misasi nüüd siin toimub, lõpetage ära'. Ta seletas mulle maru kurjalt, et laoruumi pannakse lauad, OMG NAGU KUIDAS MA KÜLL EI TEA :D Ma tegin talle kaa oma imbetsilli-naeratust ja üritasin teda rahustada, et kõik on OK:) Siis need kaks tööharjutajat seal punnitasid oma viimaste hingetõmmetega seda lauda hoopis sinna laoruumi ja vingusid, et ma peaks enne mõtlema kaa, kui ütlema:D Aga jällegi, ma ei lasnud ennast häirida, aga kiilakas mees lai küll ja ütles neile: 'selleks te meesteks oletegi kasvand, et ...nahhui!' :D Ma täiega muigasin, kuigi tegelt oleks tahtnud täiega naerda. Igatahes andsid need tööharjutajad mulle pärast veel OPTIMA kommi ja rääkisid, kuidas nad soomlasi kolme bemmitsikliga nägid - järjelikud nad polnud väga vihased :D
Majas oli ka Heiki, kes on siis investor ning esimene inimene, kellega ma Sangastevärgist tuttavaks sain. Ta on selline vaikne ja rahulik hingeinimene. Ja superhüpertark. Ma lausa kardan oma suud lahti teha, sest ausalt, kui ma temaga räägin siis tuleb mul suust mingi täielik pläma ainult välja:D Parem on juba vait olla siis:D Täna ta küsis, et ks mul on perekonnas mõni ettevõtja. Ma mingi, et 'eeeee, maitea, isa oli FIE, aga enam vist ei...misiis?'. Heiki: 'einoh, ma siin mõtlen, et kas see kandub geenidega edasi:)'. No palun öelge, kas see oli kompliment või solvang?? :D Srsly, ma naeratasin vääääga awkwardilt ja mõtlesin, et kuidas ma reageerima peaks ning siis tekkis piinlik vaikus ja pmst samal ajal oli meil see 'umm yeah anyway' :DDD
Peale inimeste ja lumepalli-kutsa olid meil ka majas täna kaks pääsukest:) Nad vist esiuksest lendasid sisse ja m jumala kaua mõtlesin, kuidas neid välja saada.. Siis tegin mega masterplaani, mis töötas MEGAhästi:D Linnud said vabadusse ja ma sain üki mööda lossi joosta ja lõkerdada nagu vaimuhaige xDD

Ma sain täna küll läpaka kätte, kuid meil pole internetti veel kahjuks.. Pidin täna siis kõik oma märkmikusse kirjutama google calendrist. Oldschool värk. AGGAA.. Trummmmiiipõriiiin... Tegin täna kaks esimest ekskursiooni, täitsa esimese tegin kahele tädile, kellest üks oli sakslane ja teine eestlane, aga nad rääkisid omavahel põhiliselt inglise keeles. Ekskursioon oli AUSALT kolmkeelne :D Täiesti kreisi!  Teine ringkäik oli Maarjaküla lastele, kes tulid just eriolümpia jalgpallivõistlustelt, kus nad said ka medali:) Nad olid nii toredad ja kaasaelavad. Ja mind kallistati lõpus. See oli niiiii armas, pisara võttis silma:) 

Õhtul korjasin meie enda aiast kimbutäie kollaseid tulpe oma töölaua juurde, et nunnum oleks:) Ja issand, mida ma täna veel tegin!! Ma muutsin oma telefonihelina classic ring'i peale:O Sest veits mark oli, kui töö juures Dsei Lõu röökima hakkas 'beiiibi joor faiõr iis laidin mii app' xD

Nüüd käisin just Antsla-vanaisa juubelil - suur 85 juba:) Ta on superäge mees - selline huumorivend ja hästi tark. Vaatasime reporterit ja seal oli see Ott Leplandi küsimus ja blabla. Vanasa siis ütleb, et 'ma ei tea rsk, need eesti laulud on nagu mingid oigamised ja terve laul on kaks-kolm sõna üksteise otsa ainult.. särtsakust on vaja ikka' xD 




Sorry kõikide smailide pärast, aga ma pean oma tundeid ka veits edasi andma,
JOOOOR AAOOSÕMKITTI



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget