Tuesday, May 1, 2012

SUVEKS SALEDAKS! Dieediplaan 14 päevaks:) + näpunäited kaalu langetamiseks

Ma usun, et enamus naisi on hetkel nagu mina - kaalu peal käiakse päevas umbes 7 korda. Minu kaalunumber on umbes nädalaga neli kilo suurenenud näiteks... Ma isegi ei tea, miks või kuidas! Noh alati on ju lootus, et kaalul saavad lihtsalt patareid tühjaks.. Ma mõtlen hirmuga järgmise nädala tutipäeva peale, kui üsna napis riietuses peab ringi kalpsama. Ei ole ju valge titepluusi alt kolm piiluvat rasvavolti kõige ilusam vaatepilt. OMG! Sp ma otsustasin homsest dieediperioodile üle minna kuni järgmise kolmapäevani. Mainiks veel ära, et mul on umbes kolm korda kuus omastarust dieet. Sõbrannad saavad iga kord naerda, kui mul jälle mõni dieedihullus peal on, sest on ka juhtunud, et keset söömaaega jumala poole oiates, et kõht on nii täis ja tahaks oksendada, tuleb meelde, et kuradi raibe raisk, ma olen ju dieedil OMG. 

Ma olen ilmselt proovinud elu jooksul umbes 50 erinevat dieeti ja guess what - dieedid tõesti töötavad! Muidugi ei saa loota, et (kahe) nädalaga alla võetud 5-6 kilo päriselt püsima jäävad. See on absull normaalne, kui pärast kaalukaotust dieediga, jääb püsima 10-25% sellest. Ma olen kõige rohkem kaalunud 79,9 kilo. Jap - number 8 on nägemata küll jäänud, aga kindlasti olen päriselt nii palju ära küll kaalunud.  See oli siis Kreetalt tulles, 2010 aasta sügisel. Hetkel kaalun keskmiselt 64-65 kilo. Kõige vähem selle aja jooksul olen kaalunud 61 komadega, aga see oli mingi nälgimisdieedi järel. Olen 172 cm pikk ja minu aim on 55 kilo - ma loodan sügiseks vähemalt 58 olla siiski. Eks suvel sulab pekk rohkem! :D Kuuuuuiiiigi söök pidi Sangastes tasuta olema, kuhu ma tööle lähen - ehk siis ma pean teadlikult hakkama restoranist eemale hoidma, kui töötajate lõunasöök on. 

Viimati tegin ma tatradieeti, mis kestis mul vist mingi 4 päeva ja iga päeva kohta läks peaaegu kilo. See dieet oli aga VÄGA rõve ja kohe peibutas patustama. Aasta alguses aga tsillisin ma netis ringi ja otsisin erinevaid normaalseid dieete - minu jaoks pole mingi probleem nälgida või 'toituda' ainult kohvist ja ma olen seda enne teinud kaa (ärge jumala eest järgi tehke, elame tervislikult!), aga see tüütab ära ning pärast on õgimissessioonid lihtsad tulema. Seega panin paljud dieedid omavahel kokku ja koostasin endale täitsa ise dieediplaani! Üsna hästi tuli selle järgimine välja kusjuures. Panen selle kirja kaa siis :) Sul peaks selle dieediga üsna normaalselt energiat olema, aga kui ei ole ja sa päeva voodis ei saa veeta, siis ära dieeti katki jäta, vaid söö üks täistera leib mingi low fat asjaga või manna- või kaerahelbepuder vms, mis sulle energia tagasi annab. See kehtib tegelikult kõigi päevade kohta, sest kui sa tõesti tunned, et sa lihtsalt ei jõua, siis cmon, dieet on selleks, et ennast ju hästi tunda! Minul juhtus nt vist kolmandal või neljandal päeval see, et ma tulin trepist alla ja pilt läks täitsa mustaks. Käisin just suusatamas kaa ja energia oli niiiii nullis. Tegin endale täisteraleiva peale ilgelt suure hunniku sibulat ning lasin törtsu ketsupit peale. Kümne minuti pärast jätkus elu õnnelikult ja tegusalt :)

14 PÄEVANE DIEEDIPLAAN (6 dieeti kombineeritult)
By Awesome Kitty

NÄDAL NR 1

1. Hommikusöök: üks kõvaks keedetud muna, kohv
Lõuna: 1 roheline tee, 200 g kodujuustu
Õhtusöök: 1 klaas apelsinimahla/1 apelsin, 200 g kodujuustu

2. Hommikusöök: üks kõvaks keedetud muna, kohv
Lõuna: 1 roheline tee, 200 g kodujuustu, 1 õun
Õhtusöök: 1 klaas apelsinimahla/1 apelsin, 200 g kodujuustu

3. Hommikusöök: 1 tass madala rasvasisaldusega jogurtit + lusikatäis kaneeli
Snäkk: 1 kiivi, 1 õun
Lõuna: Värsked juurviljad (nii palju, kui soovid) ja 1 pirn, 1 apelsin
Õhtusöök: 1,5 tassi müslit koos puuviljadega, 200g madala rasvasisaldusega jogurtit, soovi korral lisa mandleid/pähkleid

4. Arbuusipäev! Söö arbuusi nii hommikuks, lõunaks kui õhtuks. Mina ostsin terve arbuusi ja siis lihtsalt näljasena lusikaga järasin järjest :) Nagu koopainimene, just täpselt!

5. Söö päevaga ära 5 greipi ja 5-9 munaVALGET. Kollane viska ära või anna kassile;) Ideaalis sa peaksid sööma 10 korda päevas. Kindlasti joo palju vett ja mine nt tunniks ajaks jalutama. 

6. Jällegi arbusipäev:)

7. Täpselt sama, mis päev nr 5 ehk söö päevaga ära 5 greipi ja 5-9 munaVALGET. Kollane viska ära või anna kassile;) Ideaalis sa peaksid sööma 10 korda päevas. Kindlasti joo palju vett ja mine nt tunniks ajaks jalutama. 

NÄDAL NR 2

8. Esimene päev teisel nädalal on smuutipäev, mis puhastab su organismi. Joo umbes 1,5 liitrit smuutisid ära. Kombineeri ise täpselt sellised nagu sulle meeldib. Minul blenderit (elan ühikas) polnud ning ostsin poest smuutid lihtsalt. Lotte oma oli hästi nämm nt ja banantsiku oma oli kaa mmmmm:))) Smuutidele võid kaneeli või cayenne pipart juurde lisada, kui kannatad. 

Smuutipäev muudab su seedimise kiiremaks, puhastab su sisikonna ära nagu tomuimeja ja annab sulle üleüldse mõnusa enesetunde:)

9. Teine päev teisel nädalal on all about täpsus. Sa annad kogu aeg oma seedimiselundkonnale tööd. Päevaplaani võid enda järgi modereerida. Minul on lihtsalt loengute järgi pandud. Vee ja tee võid omavahel ära vahetada. 

Päevaplaan

7:30 – roheline tee, 
8:00 – 100g kodujuustu, tassitäis keefriri + kaneel
9:00 – klaas vett
10:00 – klaas vett
10:20 – 100g kodujuustu, tassitäis keefiri + cayenne pipar
11:30 – klaas vett
12:20 – tass rohelist teed
13:00 – 100g kodujuustu, tassitäis keefiri
14:00 – tass rohelist teed
15:00 – klaas vett, tablett
15:30 – 100g kodujuustu, tassitäis keefiri
16:30 – tass rohelist teed
16:45 – 17:15 jalutuskäik 30 min 
17:30 – tass rohelist teed
18:00 – 100g kodujuustu, tassitäis keefiri
19:00 – klaas vett

10. Nüüd hakkame heina sööma :D Mis dieet see on, kui heina ei närita? Teeme suuuure kausitäie salatit, mis võib koosneda igasugu värsketest köögiviljadest - kurk, sibul, tomat, paprika, salat, porgant vms. BE CREATIVE! Peale vala tsipapipa oliiviõli ja pigista terve sidrun kuivaks. Lisada võid ka cayenne pipart. 

Oliiviõli ja köögiviljad koos annavad sulle hästi palju energiat - vaata, et sellel 10. päeval siis suuri tegusid teed! :)

11. Ajame jälle kõik mürkained kehast välja - smuuti ründab jälle. Joo samamoodi 1,5 liitrit oma maitse järgi smuutisid ära. 

12. Hommikusöök: üks kõvaks keedetud muna, kohv
Lõuna: 1 roheline tee, 200 g kodujuustu, 1 õun
Õhtusöök: 1 klaas apelsinimahla/1 apelsin, 200 g kodujuustu

13. Hommikusöök: 1 tass madala rasvasisaldusega jogurtit + lusikatäis kaneeli
Snäkk: 1 kiivi, 1 õun
Lõuna: Värsked juurviljad (nii palju, kui soovid) ja 1 pirn, 1 apelsin
Õhtusöök: 1,5 tassi müslit koos puuviljadega, 200g madala rasvasisaldusega jogurtit, soovi korral lisa mandleid/pähkleid. 

14. Hommik: kohv, 1 munavalge, 100g kodujuustu
Lõuna: naturaalne jogurt, mandlid, kaneel, 1 õun
Õhtusöök: lõhe, lillakapsas, punane paprika, oliiviõli, cayenne pipar, 1 pirn

Palju õnne! Kaks nädalat on läbi! Nüüd peaksid sa end 10 aastat nooremana ja VÄHEMALT 5 kilo kergemana tundma. Terve dieedi ajal tee trenni vaid siis, kui sul pole muid kohustusi. Kui sa oled koolis/tööl, siis jäta raske trenn ära. Jalutamine on OK, aga see on väga madala kalorsusega dieet - ära endale liiga tee! :)

Xoxo,
see you @ the beach!

Awesome Kitty


4 comments:

  1. Kuidas sa suudad dieeditada? Teed sa mingit sporti ka?
    Olen ka proovinud mitu korda, aga mingi aeg ikka hakkan ilgelt õgima ja kõik tuleb tagasi:(:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Japp, ülekaalus ma pole, kuid olen kahjuks väääga ebaprop. kehaga:( Ma nüüd, kui 65 komadega kaalun, saan üsna rahul olla, kuid päris randa ei julgeks minna:P

      Sporti teen ma umbes 5 korda aastas:D Ma pole üldse spordisõber, aga kui sul on võimalus käia tantsimas klubides, siis kindlasti tee seda võimalikult palju! Paljud klubid lasevad sind Fatburneriga sisse ehk siis varu liiter Fatburnerit ja tantsi nagu vaimuhaige! Siiski ära kindlasti joo alkoholi! See nullib tulemuse täiesti.

      Dieeditamise saladus pole militaristlik distsipliin. Dieet pole KARISTUS! :) Sp minu koostatud 14 päevane dieedikava ongi erinevatest dieetidest kokku pandud, sest kaua sa mingit ühte jura ikka süüa jõuad? Ilmselt paar päeva ning siis ahvatlevad juba muud toidud. Keha vajab vaheldust ning igav ei tohi hakata. Mina suudan dieeditada täpselt niimoodi, et mul igav poleks. Ma olen hulllll maiasmokk, kas tead. Ma võin kolmekilose sefiiritordi üksi nahka pista täiesti ilma probleemideta. Dieediajal ma saan maguisust võitu ühe supermagusa ning kasuliku roaga. Nimelt ma aurutan endale kaks-kolm õuna, mille peale puistan kaneeli ning kallan kogu kupatuse üle meega. Selle OMA meega, mitte meemaitselise juraga, mida Selverist või Maksimarketist saab :D Ja issand, kui hea, magus ning kasulik see magustoit on! :) Ja kui sa oled kohvijooja, siis proovi sedagi meega - üleüldse võid suhkru igas toidus meega asendada, sest väiksed asjad loevad. Kui sa otseselt dieeditada ei viitsi/ei taha, siis jälgi lihtsalt, et portsud oleks võimalikult väiksed. Peaaegu kõik toiduained, millel on pruun alternatiiv, tuleks nende vastu vahetada kusjuures. Menüüst võta otseloomulikult välja KÕIK gaseeritud joogid! Need on saatanast! Minu üks sõbranna vahetas lihtsalt Coca Cola Nestea vastu ning kaotas 15 kilo! :)

      Kergemat suve sulle,
      AwesomeKitty

      Delete
  2. Ja mu arust sa küll paks pole, et peaksid alla võtma:) täiesti normaalses kaalus tundud olevat.

    ReplyDelete
  3. Pigem on kõik enesetunde küsimus. Suht kõvasti motiveerib see, kui paned kõik kirja,mida sa päeva jooksul sööd (hea variant on www.nutridata.ee- seal saab täiesti tasuta teha kasutajakonto, arvutada ka välja, mis on sinu päevane kalorivajadus jms). Siis hakkad ikka mõtlema, et mis jama on ikka vaja sisse ajada kogu aeg ja mind pani see iseenesest oma toitumist jälgima, kuigi kaalust maha ei ole mul vaja võtta. Lihtsalt hakkasin jälgima seda, et ei söö enam nii palju rämpsu- saiatooted, suhkur, rasv, suure soolasisaldusega tooded ja ei ole enam ka nii uimane ja väsinud kui varem. Nahaga probleeme samuti ei ole, aga olen üsna kindel, et nende asjade menüüst väljajätmine peaks selle seisukorda parandama.

    Liina

    ReplyDelete

There was an error in this gadget