Friday, May 18, 2012

Keidi 18 + super tööpäev

Sünnipäevalaps lõigub kooki
Eile ma tegin õele väga õhtul hiljani kooki ning sp ei kirjutanud midagi. Tööpäev oli suht igav kuna rahvast eriti ei käinud ning tegelesin peaaegu terve päeva paberitööga. Käisin õhtul emmega poes ja ostsin endale BB, sest see oli soodukaga - natuke üle 6 euro. See on Blemish Balm, mis on minu uus jumestuskreem - ma tõesti ei taha enam jumestuskreemi kasutada. Lugesin täna vikipediast selle kohta ja see on tegelikult mingi 50'ndatest, aga mina polnud sellest enne eilset midagi kuulnud:)

Täna aga ärkasin vara ja hakkasin tuba koristama, sest õde peab täna oma 18. aasta sünnipäeva ja mu tuba oli suht riideladu. Tööpäev algaskohe suht kiirelt kuna toodi mööblit sviiti - meil on sviit veel ehitusjärgus ja HOMME on see juba väljamüüdud :D Ma ei kujuta ette, mis kell täna ehitajad magama saavad alles. Kui mina 18 paiku lahkusin, siis pesti aknaid ning põrand alles kuivas lakist xD

Täna käis meeeeeletus koguses soomlasi - vaid 4 eestlast, 2 austerlast ja 2 rootslast ning ülejäänud 49 külalist olid kõik suomi piipl. Kuna ma olen nii awesome, siis teenisin täna ekskursioonidelt 11 euri tippi. Ma ei tea, kuidas selle tipiga siin on, aga kuna mulle pole öeldud, et ma ei või vastu võtta, siis võtsin siiski. 1 euro jätsin kassasse seemneks ning 10 võtsin endale - nägin täna hommikul Maximas supeägedaid päiksekaid - 2 paari, mis kokku maksid 8,94 € - see oli raudselt märk :D Emme ütles, et ma hakkaks iga hommik endale midagi soovima siis. 

Enne ühte soome gruppi tõstsin ma lilli ümber ja kuna ma olen nii agar lillekastja-urbanik, siis oli lillealus täiesti ääreni vett täis ja ma suutsin endale selle haiiigelt peale kallata ning haisesin terve päeva nagu lillevaas xD Muide Heili tõi täna mulle lõhnavad rakvere raiped laua officei laua juurde :)

Tegin täna väga palju ekskursioone - ca 15. Kaks eesti keeles ning ülejäänud inglise keeles - ma arvan, et mul läks päris hästi. Märkasin, et sellest üle aasta kodus pidevalt inglise keele kuulmisest on mulle täpselt õe ja Berry aktsent külge jäänud, mis on minuarust cool. Ma olen nüüd 100% kindel, et ma ei suuda saksa keelset ekskursiooni läbi viia, sest täna mingid sakslased käisid kohvi ja restoriani jne küsimas ja ma ei suutnud nendega saksa keeles isegi suhelda..

Päev läks ülihästi - veendusin jällegi, et mul on maailma parim ülemus ja parimad töökaaslased. Käisin täna ehitajatega seltsimas ja rääkisin üsna pikalt Heiliga. Heili tõi täna põdrasarved, mis olid puhastuses ning sõnas: 'Ma küll ei viitsiks põder olla.. mingi kanna neid terve päev peas...' :D Ja kui rääkisime meeste- ja naistemaailma erinevustest, siis ta rääkis enda kohta: 'Ma olen nagu tigu - kui vaja siis emane ja kui vaja siis isane..' :D Ta on nii fun. Rein on samuti Leedust tagasi ja kõik sujub väga hästi. I love my job! Mul on tõsine entusiasm, ausalt no :D Kaks külalist, kes täna käisid, ütlesid et neil on maru kiire ning aega ca 15 minutit. Ma siis tegin neile kiirekskursiooni ning pärast alumist korrust ütlesin, et heaküll, teil on aeg juba üle ning ma vist ei jõua teile teist korrust näidata... Nemad vastasid, et EI, kui nad juba tulid, siis vaatavad teise korruse kaa ära, sest ma lihtsalt teen selle asja oma jutuga nii huvitavaks. See on HUUUGE komplient nagu:))) 

Ja ma sain täna neti:D JUUHUUUUU! Kuigi ma väga palju seal ei istu ilmselt, sest mul on nii huvitav töö lihtsalt xD Sain Elioni-mehega kaa sõbraks ja ta veetis veits aega minuga jutustades seal - superlahe mees:) Aga meil on üldse kõik superlahedad mehed seal :DDD Nt üks mees, kellega ma söömas käin koos. Mul sihuke tunne nagu ma tunneks teda mingi 5 aastat juba :)

Ma hooaja lõpus teen võrdlusanalüüsi selle postituse ning ühe septembrikuu oma kohta, et kas ma arvan tööst ikka samamoodi :D

voosemnaatset
Eniveizz, õele tegin koogi eksole. Sünnipäeva koogi. See sai tehtud niimoodi:
Põhi - muffinipulber, 100 ml õli, 200 ml sprite'i, 6 muna, 6 spl jahu. Niisutasin põhja 250 ml apelsinimahlaga ning vahele panin kohupiimapastat (maitsestamata, 5%, selveri soodukas:D) Peale tegin ma martsipani katte koos martsipani kaunistustega:) Kõik kiitsid ja Birgit küsis juba, kas minu käest saab siis peale kleitide tähtpäevadeks ka kooke tellida :D

Ja nüüüüüüüüüüd põhjus, miks ma niiiiiiiiii rõõmus olen. Kuna ma seksuaalelu enam ei ela :D, siis ma otsustasin pillide võtmise ära jätta. Ma olin kooooguaeg mingi pahur ja kuri ja tujust ära ja võtsin juurde ja rõve oli olla ja väsimus ja blablbalablablabalabballabalab. Nüüüd pmst päevapealt (siiski 7 päeva pärast pillide ärajätmist) on kõik muutunud:) Ausalt kaa:) Ma enne lähen tsölibaati, kui neid enam võtma hakkan :) Elu on nii ilus:) Kuulake selle terviseks maailma parimate sõnadega laulu, mis on minu positiivsuse allikas: http://www.youtube.com/watch?v=RFzZ-xpyfoo&ob=av2n (ma ei oska siia veel videot postitada - kui keegi sokb, siis võib mulle kommentaaridesse kirjutada ja näidata, kui rumal ma olen) :D. 
See laul on absoluutne tõde elust ning kui kõik maailma inimesed selle oma mõttemaailma reegliteks kirjutaksid, oleks universum ideaalne :)




MUSID TEILE MUSIKESESESED,
AwesomeKitty


4 comments:

  1. Mis kreem see Blemish Balm on?
    Ja seda ka, et sa tundud megalahe olevat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, suur aitäh:) Blemish Balm on jumestuskreemi asendaja, millel on päikesekaitse, primeri efekt ning see ka niisutab väga hästi nahka:) Mina vist jätan jumestuskreemi üldse maha nig hakkan ainult BBd kasutama - enne seda ma niisutasin nahka kehavõiega ning siis lahjendasin jumestuskreemi päevakreemiga - BBd võid kanda otse kuivale nahale, sest see teeb ka eelviimistluse ära:) Mina ostsin siis Maybelline BB, mis on Selveris soodukaga üle 6 euro midagi. See on superhea :)

      Päikest sulle, kallis lugeja:)))

      Delete
  2. Jõudsin siia postitusse alles nüüd, aga küsin siiski ära (ehk märkad) - mis pille sa võtsid? Plaanin ise ka pillide lõpetamist, ise võtan Yasminelle'sid ja suhteliselt sama lugu nagu sul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Ma võtsin alguses YAZ'e ja siis Lindynette. YAZ'e võtsin kaks lehte ja Lindykaid kolm. Mõlematel oli minumeelest sama efekt. Tegelikult oligi nii, et ma vihkasin kõiki inimesi ja iga kurva sõna või lause või laulu pärast ma võisin nutma puhkeda. Mõnel õhtul ma lihtsalt istusin oma toas, vahtisin lakke ja nutsin. Ise kaa ei teadnud miks. Hommikuti ärgata oli täielik piin, sest esimene mõte oli - ma olen paks, kole ja elu on mõttetu. TOHUTU väsimus oli peal ja viimaste pillidega olid mul lihtsalt üle 40 päeva järjest päevad! Ma võtsin täiega juurde ja lihtsalt ma ei suuda kirjeldada, kui halb kogaeg olla oli..

      Yasminellede toimeaine on kusjuures sama, mis Lindynettedel. Kui sul just elu ja surma küsimus pole, siis ma soovitan soojalt pillid ära jätta. Mu elukvaliteet tõusis 5148512% pärast seda :)))

      Edu, päikest ja positiivset tuju (#)
      AwKit

      Delete

There was an error in this gadget