Tuesday, May 29, 2012

Hilda ftw:)

Eile hommikul läksid emme ja issi varem tööle ning mina sain siis autokasutusõiguse. Mul oli vaja natukene raha, aga polnud kellegi käest küsida. Läksin siis vanaema juurde ja küsisin ÜHTE EUROT. Vanaema: 'Mul on endal kaa ainult üks euro, seda ma sulle küll ei anna, ma pean bussi peale minema ja bussijuht ei võta ju 10 eurost vastu!'. Ma mõtlesin, et OK heaküll, ma siis otsin sente mööda maja. Noo ma puistasin kõiiiikvõimalikud kohad läbi, kus ma ever sente olen visanud ja sain kokku 71 senti:D Läksin siis vanaema juurde tagsi ning küsisin, kui kallis on bussipilet. Vanaema ütles, et kõige odavam on 50 senti. Ma pakkusin talle, et OK, noh anna siis mulle 1 euro, ma annan 50 senti vastu. Vanaema vaatas mind jumala vigase pilguga, et 'sa nagu kohe PEAD selle euro saama vä?'. Ma mingi, et 'no kedagi teist pole ju kodus!!'. Ma läksin jumala kurjaks juba, sest vanaema on terve elu jooksul mulle ja õele ühe kotitäie mandariine toonud. Ta pole kunagi meie kasvatamisest huvitunud ning kui õde nüüd 18 sai, siis tuli vanaema minu juurde ja küsis: 'kas mingid pühad on, et nii palju lilli on majas vä?' xD Ma siis pakkusin, et no kurat võtaks, ma annan sulle 71 senti, palun anna mulle üks euro vastu! vanaema siis kohmitses ja kirus omaette ning otsis taskust euirot. Ta tõmbas taskust välja terve freaking PEOTÄIE sente. Ma oleks tahtnud talle öelda, mida ma asjast arvan, aga noh, ta siiski vanaema ju :P Kuigi jah, tal on raske mulle KAKSKÜMMEND ÜHEKSA SENTI ANDA!!!

Tsirguliina koolimaja :)
Lõpupäeva esinemine
Tööl paigaldati meile ukse kohale see till-toll jura, et igakord, kui keegi sisse tuleb, röögib see üle lossi nagu kiirabihaigla alarm. Meil said osad kardinad veel üles ning käis mitu lastegruppi. Ühed gümnasistid Lätist tulid lossi tegelikult väljast vaatama, kuid kuna poisid tundsid suurt huvi minuga jutustamise vastu, meelitasin nad siiski ka piletit lunastama;) Õhtul enne sulgemist muidugi asi väga kreisiks ning töölt koju pääsesin ma oluliselt hiljem. Õhtuks oli õeke teinud TGIF kanapastat, mille sisse käisid tegelikult ka krevetid, kuid mida Antsla superhüpergigamarkerid ei pakkunud. Seega läksime emmega Anti poest Tsirgus läbi ning kui emme poodi läks, tuli poe juurde Kristo - mu vana klassivend, kellega me ülihästi läbi saime! :) teda oli nii tore näha, sest ta on superawesome! Ütlesin, et emmel oli krevette vaja ja tulime sp Antist läbi. Just sellel hetkel tuli emme poest välja, ginipudel näpuvahel. Kristo sõnas siis: 'Niipalju siis krevettidest...' xDD Haah! Ma nii igatsen oma Tsirgu-aegu, sest terve meie lend oli nii vahva! Tuuli, Kitty, Gete, Mailu, Siim, Ott, Marike, Tsaanika, Eilu, Kristo, Sookas, Nõmmik jne jne. I miss them so much:) Muidugi ka oma superfierce õpetajaid - Ivo Pill, Sveta Oper, Anne Juust, Vihmakas, Pomm, Õie Nõmmik jne:) 

Täna on mul Reinu laps Triinu abis. ta on üsna vaikne ning tagasihoidlik. Ta õpib hetkel kunstiajaloo eksamiks ning valvab letti. Täna on mõned grupid ning üksikud turistid käinud. Üks Läti grupp pani end kirja, kui pole veel kohale jõudnud. Täna on meil lossis ka muinsuskaitse koosolek. Nad on kõik mingid tähtsad ninad, kes vaatavad lossi olukorda üle. Nad on hästi toredad ja sõbralikud:) Fotokad kaasas ja pildistavad värki! Õde teeb täna ajaloo eksamit - tegelikult on tal see juba tehtud, seega tema jaoks on nüüd keskkool täiesti läbi :) Palju õnne, kallis õeke! 

Nüüüüd ma teatan ühe SUUUUUURE uudise! waaaait fooor it... waaaait ... trummipõrin! MA SAAN RISTIEMAKS! 

Õhtul ma lihtsalt jälle lebotan ja vaatan ehk FG või Simpside uued osad ära. ma loodan, et täna väga palju rahvast ei käi kuna ma tahan kooliasju ära teha...


Yours sincerely,
AwesomeKitty

2 comments:

There was an error in this gadget